kysymys pitkille naisille...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muumibuumi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Muumibuumi

Vieras
Ite tällaisena lyhyenä ja pyöreänä suosin tosi pitkiä miehiä, jotka tuntuu pitävän kirpun kokoisista naisista..

Siksi tulee joskus mietittyä, että karsastaako miehet pitkiä naisia? Henk.koht en voi edes ajatella lyhyempää miestä.. Onko se niin, että jos itse on pitkä niin haluaa pitkän miehen myös? Vai voisitko seurustella lyhyen miehen kans?

Vai meneekö se tässäkin niin, ettei miehet edes välitä siitä kuinka pitkä nainen on. Kaikki on jälleen kerran naisten omaa kuvitelmaa?

Kahdella tutulla on reilusti lyhyempi mies.
Itse en kiinnostu lyhyemmästä miehestä eli en soisi suurempaa mielenkiintoa siihen suuntaan.
(en ole mikään erityisen pitkä,mutta nuo tuttavat ovat pitkiä naisia)

eiköhän niitä pitkiäkin miehiä löydy joka lähtöön ja jokaisen tarpeisiin. On niitä, jotka tykkää lyhyistä ja sit löytyy niitä jotka syttyy pitkille. ainakin omien kokemusten mukaan. Sitten on vielä niitä, jotka EI KATSO NAISEN PITUUTTA lainkaan. Muut seikat on tärkeämpiä myös ulkonäössä. Oma mieheni tykkää erityisesti lyhyistä naisista (olen 150cm), mutta eipä hän mikään kamalan pitkäkään ole (179cm)

Alkuperäinen kirjoittaja böö:
eiköhän niitä pitkiäkin miehiä löydy joka lähtöön ja jokaisen tarpeisiin. On niitä, jotka tykkää lyhyistä ja sit löytyy niitä jotka syttyy pitkille. ainakin omien kokemusten mukaan. Sitten on vielä niitä, jotka EI KATSO NAISEN PITUUTTA lainkaan. Muut seikat on tärkeämpiä myös ulkonäössä. Oma mieheni tykkää erityisesti lyhyistä naisista (olen 150cm), mutta eipä hän mikään kamalan pitkäkään ole (179cm)

..aimut hei sori, tää kysymyshän oli tarkoitettu PITKILLE naisille :D

Mä en tiedä mikä on pitkä, mutta mulla pituutta on n. 174 cm. Mulla oli monivuotinen suhde mieheen joka oli mua vain 3 cm pidempi ja mä kärsin siitä kovasti. Eikä tilannetta ainakaan auttanut yhtään se, että mies oli todella hoikka. Tunsin itseni romuluiseksi jättiläiseksi hänen rinnallaan.

Sen suhteen päädyttyä mä olen ollut vain pitkien miesten kanssa. Yksikään ei ole ollut alle 190 cm. Aviomieheni on 196 m pitkä ja mun puolesta sais olla pidempikin :snotty: . Mulle siis miehen pituus on lähes fetissi, vaikka en mä silti pituutta karsastaisi jos aivan huippumies olisi. Itseäni lyhyemmän kanssa en varmaan kuitenkaan pystyisi olemaan, sillä haluan tuntea itseni kuitenkin naiseksi ja pieneksikin mieheni rinnalla.

Mulla ei ole koskaan ollut ongelmia pituuteni kanssa. Päinvastoin, olen kyllä saanut kovasti kehua ja ihastelua pituudestani. Mutta mä luulen lähinnä syyksi sen, että miehet jotka ovat mua lähestyneet, pitävät yleisestikin pitkistä naisista. Sun kohdalle taas on varmasti osunut ne pitkät miehet jotka tykkää lyhyistä naisista :)

Mikä on pitkä nainen? Itse olen 173cm ja toiset sanoo pitkäksi, itse en itseäni mitenkään erityisen pitkäksi koe. Tykkään kyllä, että mies on pidempi kuin minä, jostain syystä minua häiritsee jos mies on minua lyhyempi. En kyllä tiedä sitten, mitä lyhkäisemmät miehet ajattelee.

Kyllä mä tykkään pitkistä miehistä, enkä oikein osais kuvitella seurustelevani itseäni lyhyemmän miehen kanssa. Tuntuu hassulta ajatukselta, luulen, etten tuntis itseäni niin naiselliseksi, jos olisin miestäni isompi... Tosin ehkä hitusen lyhyempi mieskin voisi mennä, olen kerran käynyt nimittäin treffeillä yhden sellaisen kanssa ja ei se varsinaisesti haitannut (oli sen verran lihaksia ja egoa ;D). Kyseinen mies myös itse vilpittömästi ihaili pitkiä naisia.

Mut onhan niitäkin miehiä jotka vähän "pelkää" pitkiä naisia eikä esim baarissa uskalla lähestyä (korkkareissa oon kuitenkin sen yli 180 cm). Saattavat ohimennen heittää, että ei sulle uskalla tulla juttelemaan kun oot noin pitkä ja mä näin pätkä.

Monet pitkät miehet on mulle sanoneet et oon loistavan pituinen,oon 174cm ja oon hoikka.
Baarissa joskus on joku tosi lyhyt mies sanonut mua "hirveeks hujopiksi",mut se oli ite tosiaan joku 170cm ja sen jälkeen koitti kinuta puhelinnumeroa..:D
Oon aika keskimittainen omissa kaveripiireissä,(monia 180cm pitkiä naisia ystävinä,suurin osa pyörii 170 lähellä,muutama alle 165). Pitkillä ystävilläni sekä itselläni on myös pitkät miehet, ja lyhemmillä ystävilläni on kyllä lyhyempiä miehiä..
Sinkkuaikoina en deittaillut itseä lyhempiä miehiä, toki suurin osa miehistä on yli sen 175cm,joten ei niitä lyhempiä sentään joka kadunkulmassa tuu vastaan. Nyt oon naimisissa 185cm pituisen miehen kanssa. Pituus ero on just passeli, en pidä myöskään liian pitkistä miehistä, koska haluan tuntea itseni "tasavertaiseksi",jotenkin on ahdistanut kun ollut treffeillä 190cm pituisten miesten kanssa..
Mä luulen et tää on ihan puhtaasti makuasia. Ja miehet on katsoo ulkonäössä kyllä enemmänkin kropan muotoa ja kasvoja kuin pituutta... Jos on hyvä pylly ja tissit niin kyllä se monelle taitaa olla ihan sama minkäpituisessa paketissa ne tulee ;)

1:700 pariskunnasta mies on naista lyhyempi.
Itse en tuijota toisten pituuksia, sillä ei ole mitään tekemistä minkään kanssa.

Minä olen meikäläisittäin pätkä, alle 175 cm, mutta äijäpä se vasta pätkä onkin, alle 165 cm. Ja on tuolla ollut pari metrisiäkin naisia, "Ei pituudella oo mitään merkitystä, ku naisen on saanu kaadettua..." :saint:

Olen 176cm ja mies saman pituinen, muuten ei harmita mut korkkareita en hänen seurassaan pidä. Sinkkuaikoina en lyhyempiin miehiin edes vilkaissut...mut silti tollainen tappi mukaan tarttui :D

Musta on ollut kiinnostunut kaikenpituiset, mut ei lyhyemmät uskalla mitään kunnon aloitetta tehdä. Uskon että lyhyempiä naisia lähestytään enemmän. Mä vielä paha suustani niin vielä enemmän miehet karttaa :D

Yksilökohtaista. Onhan se vaikea löytää miehen kokoista miestä. Eikä itseään lyhyempää mielellään haluaisi... Mutta jos mies on muuten niin loistava, niin sitä lyhyyttä ei ehkä huomaakaan? Helpommin varmaan lyhyt mies ottaisi pitkän naisen, kuin pitkä nainen lyhyen miehen?

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Minä olen meikäläisittäin pätkä, alle 175 cm, mutta äijäpä se vasta pätkä onkin, alle 165 cm. Ja on tuolla ollut pari metrisiäkin naisia, "Ei pituudella oo mitään merkitystä, ku naisen on saanu kaadettua..." :saint:

Itse asiassa kyllä sillä pituudella mun mielestä on väliä kaatovaiheen jälkeenkin, 69 onnistuisi nimittäin ainakin mulla ja mun miehellä (176 cm ja 183 cm) paremmin, jos mä olisin vähän lyhyempi!

Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:
Olen 176cm ja mies saman pituinen, muuten ei harmita mut korkkareita en hänen seurassaan pidä. Sinkkuaikoina en lyhyempiin miehiin edes vilkaissut...mut silti tollainen tappi mukaan tarttui :D

Musta on ollut kiinnostunut kaikenpituiset, mut ei lyhyemmät uskalla mitään kunnon aloitetta tehdä. Uskon että lyhyempiä naisia lähestytään enemmän. Mä vielä paha suustani niin vielä enemmän miehet karttaa :D

hassua.. :) ihan samat mitat täälläkin :)

Meillä on nyt se tilanne et mies on mua hiukan lyhyempi, mutta eipä toi oikeestaan haittaa mua...
Olen tosi huono pitää korkkareita.
Ja toi on muuten niin kultanen et en kyllä ton lyhyyden taikia pois antais.
Ei meillä oo tota eroa ku muutama sentti...

Mutta joskus nuorenapana ainakin oli tosi tärkeää et mies oli pitkä.

Ja kun tuossa muutama vuos tapailin yhtä miestä joka oli 190cm niin olihan se hienoa kun tunsi itsensä lyhyeksi, ja miehelle sopivan mittaiseksi.... Mutta aina ei voi kaikkea saada...

En koe olevani erityisen pitkä (177cm), mut vastaan kuitenkin. Mulla oli aikoinaan suunnilleen saman pituinen poikaystävä kuin mä oon. Se oli jotenkin outoa ja ehkä jopa vähän noloakin. Nykyinen mies on 192cm ja just sopivan pituinen.

Yhteistyössä