Kysymys seksihaluista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epätoivoinen...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Epätoivoinen.:
Olen tietysti miettinyt e-pillereitä, mainitsinkin ensimmäisessä viestissä että olen niitä syönyt koko suhteen ajan ja kaksi vuotta ennen kun tapasimme. Silti oli haluja suhteen alussa... Ja e-pillerit lääkärin mukaan vievät halut noin alle prosentilta...eli kuulostaa aika harvalta. Mutta kuitenkin, niin olen niitä syönyt silloinkin kun haluja oli. Vai voiko ne kahden vuoden jälkeen alkaa vaikuttaa niin, että vievät halut..?

Juuh, mulla ainakin jossain vaiheessa teki pillerit sen haluttomuuden. Siis juuri siinä vakisuhteessa. Ens alkuun tietenkin halutti, kun oli uutta ja jännää, jos näin vois sanoo, mutta sitten, puoli vuotta, eikä halun halua. Pidin pillereissä parin kuukauden tauon ja taas innosti, joten tein siis sitä, että 6 kk pillereitä, 2 kk taukoo jne. Toimi mulla.

Ja se toinen juttu; Kun sitä asiaa ajattelee ja alkaa jo vähän jännittäänkin, niin ei ihme, että himot häviää. Tulee suorituspaineita. Tosin voihan siitäkin tehdä ns. leikin, jutella pikkutuhmia ja käskee miestä tekeen kaikkea, mikä kiihottaa, tekeen töitä seksin eteen. Peliä, missä tarkoitus saada toinen syttyyn ja palkinto tietenkin on tiedossa ;) Haasteita ja näin päin pois. Ja avoimuus tässäkin kunniaan, kertoa ja puhua rehellisesti, että tilanne on se, että ei tee mieli vaikka kyllä tekis mieli tuntea halua ja etsiä siihen yhdessä niitä ratkaisuja, eikä vain keksiä verukkeita ja vältellä esim. nukkumaanmenoa samaan aikaan-- Ja jos taas mies on (/esittää) "vaikeasti tavoiteltava", saattaa sekin herättää naisessa mielenkiintoa ja suunnattomia himoja-- Kokeiluja kehiin, älkää luovuttako.