kysymys teille hyvät naiset

Alkuperäinen kirjoittaja Hanskin mamma:
riippuu millaisia pojat on luonteeltaan ja tietty minkä ikäistä vahditaan mut ehkis kallistuisin siihen a-vaihtoehtoon, edellyttäen et mikä hän on luonteeltaan...

no pojat on semmosia huithapeleita (varsinki tää nuorempi) ja kyse on 1-3 vuotiaista lapsista

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:
Miten pitkäksi aikaa ja ketä vahtis?
Riippuen luonteesta, mutta tytön valitsisin. Tuonikäiset pojat voivat vieläpä jos kahdestaan vahtivat, niin herpaantua helposti vahtihommista.

illaksi eli noin 23-02

Millainen tyttö on luonteeltaan? Kyllä tuo 14v. pärjää tuon ajan, varsinkin kun taitavat olla nukkumassa jo lapset tuon ajan.
Nuo pojat minusta saattasivat vielä itsekin tarvia vahtia tuohon aikaan illasta.

tämä kysymys nyt sai juurensa siitä et mulle (ja parille muulle) suututtiin la ku me ei hyväksytty ideaa että 10- ja 11-vuotiaat pojat olis 3 wee:n ja 4kk:n ikäsen lapsenvahtina (vaikka nämä nukkuu kokoajan)... sit yritettiin mua syyllistää ku mulla oli 14-vuotias lapsenvahti (paitsi et nää ihmiset ei tienny et meillä oli myös 19-vuotias lapsenvahti paikanpäällä koko illan :D )

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Miten pitkäksi aikaa ja ketä vahtis?
Riippuen luonteesta, mutta tytön valitsisin. Tuonikäiset pojat voivat vieläpä jos kahdestaan vahtivat, niin herpaantua helposti vahtihommista.

illaksi eli noin 23-02

Millainen tyttö on luonteeltaan? Kyllä tuo 14v. pärjää tuon ajan, varsinkin kun taitavat olla nukkumassa jo lapset tuon ajan.
Nuo pojat minusta saattasivat vielä itsekin tarvia vahtia tuohon aikaan illasta.

joo siis tää tyttö on semmonen kotihiiri :D ei ole semmonen teini-ikänen ku mie olin... tykkää olla lasten kanssa ja semmosta

no tuon 14 vuotiaan ottaisin mut silloin mikäli mä lähtisin baariin en vois juoda kun vähän. 8vaikken nyt yleensäkkään) 10-11 vuotiaat voisin ottaa jos kävisin lähikaupassa, tai lenkillä kodin lähellä ja pienet nukkuis.

Alkuperäinen kirjoittaja Adea:
14- vuotiaan ottaisin lapsenvahdiksi muutamaksi tunniksi. Ja senkin ikäisen sillä varauksella, että voi soittaa ja saatan joutua tulemaan kotiin jos tilanne niin vaatii.

näin on meilläki... heti saa (ja pitää soittaa) jos hätä tulee... toinen tulee heti kotiin...

no tuohon tyttöön enemmän luottaisin ehkä mut silloinkin vaan ihan pariks tunniks. riippuu tietty siitä kuinka kypsä on ikäänsä nähden. Mulla on jotenki sellanen mielikuva et pojat muutenki kehittyy myöhemmin ku tytöt (niinku henkisesti myös) joten myös se olis iän lisäks miinusta.

Yhteistyössä