Kysytääs taas...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Viblsp

Vieras
Leffoja, jotka ovat saaneet hyvälle tuulelle tai mietteliääksi tai muuten vaikuttaneet suuresti? :attn: Ja vähän juonta mukaan jos jaksatte. Hirveä leffakuume.

Butterfly Effect on loistava, tulee tänään telkusta tosiaan. :) Forrest Gump, Green Mile, One flew over the cuckoo's nest myös ja Cube ei tehny vaikutusta oikein.

Teräskukat, pitääpä googletella, jotenkin vaikuttaa tutulta.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Butterfly Effect on loistava, tulee tänään telkusta tosiaan. :) Forrest Gump, Green Mile, One flew over the cuckoo's nest myös ja Cube ei tehny vaikutusta oikein.

Teräskukat, pitääpä googletella, jotenkin vaikuttaa tutulta.

Steel magnolias englanniksi jos haluut googlettaa

=) Kylläkin jo vanha leffa, vuodelta 89 mutta mä en kyllästy siihen ikinä...

muoks tuossahan tuo yläpuolella jo olikin, juuri tuo :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Forrest Gump (kaikki tän tietää, vanha juttu jo), Teräskukat (neljän naisen ystävyydestä pikkukaupungissa, aivan ihana leffa)

En todellakaan ole kattonu mitään Forest Gump:ia eli en tiedä :lauhg:

Alkuperäinen kirjoittaja Sudenkorento:
Moulin Rouge, V for Vendetta, Saksikäsi Edward, Seven sai kyllä ajatukset niin liikkelle... pyöri pitkään tuo elokuva mielessä

V for Vendetta ja Moulin Rouge ovat olleet kauan kattomatta, mutta hyllyssä. :D En tiedä, miksi en ole jaksanu kattoa. :/ Noi muut olen kattonut.

Nannyn päiväkirja, ihan kuin olisin jostain lukenut. Tuo salaisuusjuttu ei nyt aukene. :D

Alkuperäinen kirjoittaja CorpseBride:
Session 9, Jade, Kiss of Death, Proof of life, Master & Commander, The Monster, Braveheart, Gladiaattori...

Master & Commanderin ja Braveheartin olen katsonut, Gladiaattori jäi kesken, tuli silloin telkusta. Kiitos vinkeistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja Sudenkorento:
Moulin Rouge, V for Vendetta, Saksikäsi Edward, Seven sai kyllä ajatukset niin liikkelle... pyöri pitkään tuo elokuva mielessä

V for Vendetta ja Moulin Rouge ovat olleet kauan kattomatta, mutta hyllyssä. :D En tiedä, miksi en ole jaksanu kattoa. :/ Noi muut olen kattonut.

Nannyn päiväkirja, ihan kuin olisin jostain lukenut. Tuo salaisuusjuttu ei nyt aukene. :D

Moulin Rouge on ihana, katso ihmeessä!!!

Yhteistyössä