K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lapsivesi muodostuu äidin kehosta, ei vauvasta. Ja lapsivettä muodostuu kokoajan, mun äitiltä meni aikoinaan lapsivedet 2vkoa ennen synnytystä ja hällä lapsivettä valu kokoajan. Ja vauvasta tullut terve aikuinen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lapsivesi muodostuu äidin kehosta, ei vauvasta. Ja lapsivettä muodostuu kokoajan, mun äitiltä meni aikoinaan lapsivedet 2vkoa ennen synnytystä ja hällä lapsivettä valu kokoajan. Ja vauvasta tullut terve aikuinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Kylähullu:Onneksi täällä on myös ihmisiä, jotka myös todella tietävät asioista jotain, eivätkä vain ole tietävinään. Tuo mutu-tieto vaan lisää toisen pahaa mieltä muutenkin vaikeassa tilanteessa. Vilpitön kiitos ...... (vierailijalle).
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Voi ei :'( Siis eikö lapselle annettu toivoa elämään? Mä en nyt tiedä mitä sanoa, en kertakaikkiaan.
Halaan vaan :hug:
Ei... Lääkäri sanoi että menehtyy pian syntymän jälkeen, keuhkojen tilanne on niin paha eikä muuksi muutu... :'(
Alkuperäinen kirjoittaja .....:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lapsivesi muodostuu äidin kehosta, ei vauvasta. Ja lapsivettä muodostuu kokoajan, mun äitiltä meni aikoinaan lapsivedet 2vkoa ennen synnytystä ja hällä lapsivettä valu kokoajan. Ja vauvasta tullut terve aikuinen.
lapsivesi muodostuu kyllä loppuraskaudessa sikiön virtsasta, että tiedoksi. Ja jos sikiöllä on virtsateissä ja munuaisissa vikaa, ei sitä muodostu vaan vesi loppuu.
http://www.kaksplus.fi/odotus/raskaudenabc/?articleID=37
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kylläpäs on surullista.
Miksi sitä sektiota ei tehtäisi joa vauva perätilässäkin?
Voimia sinulle ja koko perheelle *halaus*
Alkuperäinen kirjoittaja keskolan hoitsuna ollut:Ilmeisesti joku muukin lisäkseni oli sitä mieltä, että se eilisiltainen "lääketieteellinen" kommentti oli asiaton. Edelleen voimia toivotan MargeSimpson. Muista, että kannattaa toivoa viimeiseen asti!
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Meillä koko raskaus meni hyvin, mutta synnytyksenjälkeen poika joutui lasten osastolle, lääkärit sanoivat että saat ainakin levättyä, ei siinä paljon nukuttanut kun poika vietiin, eikä ollut mitään tietoa onko tilanne kuinka vakava, ja muilla äideillä vauvat vieressä, valvoin koko yön ja kuuntelin kun muut vauvat heräsivät yö syötöilleen, oli ihan hirveää ja pelotti!!!
(