Lääkäri: Rasvaton maito aiheuttaa naisilla hedelmättömyyttä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja normimaidon juoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja ne homogenisoinnit, rasvan erotukset, Ranskaan kuljetukset ja kalsiumin lisäykset eivät sitä katetta sitten vissiin syö?

Ideologia on kaikesta bisneksestä ja kaupankäynnistä kaukana, sitä en epäile yhtään, mutta en myöskään jaksa uskoa meijereiden, terveysviranomaisten ja lääkäreiden enemmistön yhteiseen salaliittoon, jonka urheat anttiheikkilät haluavat pyyteettömästi paljastaa.

Sä et todella taida olla perillä siitä minkälaiset rattaat nykypäivänä maailmaa pyörittää.. Ne jotka hallitsevat ruokatuotantoa, hallitsevat maailmaa. -> GM-rehut ja kasviöly seurauksena.

Oletteko kuulleet, että maidon lisääminen teehen aiheuttaa lapsettomuutta? Ilmeisesti enempi mitä rasvaisempaa maito on. Siihen tulee jokin yhdistelmä, löytyy googlettamalla.

Kolestrolin kannalta rasva on huonompi vaihtoehto mitä margariini. Tästä on virallista tutkimustietoa yllin kyllin.

Matalampi luku kokonaiskolesterolissa tai ldl-kolesterolissa ei oo aina parempi.

[QUOTE="vieras";23000805]Niin kannattaakin mennä enemmistön mukana, jos on kyse lääkäreiden mielipiteestä. Jos Antti Heikkilä sanoo sinulle että hyppää kerrostalon katolta, se on valetta mitä muuta lääkärit sanoo että siinä saattaa tulla pipi, niin silloin sinä ilmeisesti hyppäät.[/QUOTE]

Minä en ole ikinä edes kuullut koko Heikkilästä, vaan ihan omalla järjellä olen miettinyt, että mitä puppua terveydenhuolto syöttää ihmisille. :D Niitä on vaikka kuinka monia kuule, jotka ovat osanneet pysyä omissa järjissään, eikä lähteä jokaisen uuden margariininkin mukaan, vaan pysynyt siinä voissa ja syöneet perusterveellisesti, joka onkin osoittautunut järkevimmäksi vaihtoehdoksi ainakin minun mielestäni ja johon kaikki tutkijat ovatkin taas kääntymässä. Toi sun kuvauksesi ontuu pahasti! :D Osa nimittäin käyttää ihan sitä omaa järkeä, eikä todellakaan hyppäisi sieltä kerrostalon katolta. :D

[QUOTE="vieras123";23001914]No hei. Mä kyllä mietin ja paljonki, mut minun elämä ei ole ihan nuin tiukkapipoista ku näyttää monella olevan. Meillä juodaan ja syödään sitä mikä hyvältä tuntuu ;)[/QUOTE]

Niinhän tekee neki jotka sun näkökulmasta syö tiukkapipoisesti. Joittenki on pakkokin syödä just tietyllä tavalla, jotta tuntus hyvältä.

[QUOTE="vieras";23002819]PCOS:ään myös on saatu apua VHH-ruokavaliostaa. Myös NAC-nimisen ravintolisän on todettu auttavan, eli -> N-Asetyyli L-Kysteiini (NAC).[/QUOTE]

Luulen, että omalla kohalla virallisia suosituksia vähempi hiilarimäärä auttoikin. D-vitamiini on myös tärkeä. :)
Tuota en oo ennen kuullukaan että NAC ois hyväksi. :)

Hei, mene heti kertomaan Valiolle että olet keksinyt keinon kasvattaa heidän katettaan!!! Loistojuttu!!! Oliskohan nyt kumminkin niin että minä olen oikeassa?

Joo oot. Suomalaisille myydän kurria kun ne on tyhmiä ja voi kannattaa viedä Ranskaan. Ja tämän vuoksi koko elintarviketeollisuus on liittoutunut terveysviranomaisten kanssa toitottamaan tyhmille suomalaisille, että voi on pahasta, syökää margariinia.

Mää oon varmaan näissä bisnesasioissa vähän yksinkertainen, kun itestä tuntus, että taloudellisinta olisi joko a) myydä se rasvanen maito rasvasena maitona ja välttää kaikki turhat prosessipisteet meijerissä tai b) myydä se voi hyvällä hinnalla lähiympäristöön eikä lähtä raijaan sitä Ranskaan. Kumpikin vaihtoehto vaatii sen, että täällä kotomaassa arvostettaisiin sitä maitorasvaa, joten yrittäisin varmaan meijerinpitäjänä lobata sen edestä, että Suomessa puhuttaisiin vain hyviä asioita maitoperäisistä rasvoista. Mutta selvästi salaliittoteoreetikot on tässä(kin) asiassa minua viisaampia.

repskops
Joo, olet. Et kai sinä luule että se tilalta tuleva maitolitra on yks yhteen kaupassa myyty maitolitra? Siitä lehmänmaitolitrasta valmistetaan kuule moninaiset tuotteet ja myös se "tonkanpesuvesi" eli kurri = rasvaton maito.

Ja sitten tulee mieleen sellaisia sanoja kuin vientituet jne..

Ja ne homogenisoinnit, rasvan erotukset, Ranskaan kuljetukset ja kalsiumin lisäykset eivät sitä katetta sitten vissiin syö?

Ideologia on kaikesta bisneksestä ja kaupankäynnistä kaukana, sitä en epäile yhtään, mutta en myöskään jaksa uskoa meijereiden, terveysviranomaisten ja lääkäreiden enemmistön yhteiseen salaliittoon, jonka urheat anttiheikkilät haluavat pyyteettömästi paljastaa.

Todellakaan et tunnu tietävän mitään elintarviketeollisuudesta. Kysymys ei suinkaan ole mistään salaliittoteorioista, vaan ihan oikeesta elämästä ja yristysmuodoista, tuotteistamisesta ja kannattavuudesta (jolla ei oo mitään tekemistä terveyden kanssa). Ja paljon, PALJON hullumpiakin juttuja tästä maasta tällä saralla löytyy.

Luulen, että omalla kohalla virallisia suosituksia vähempi hiilarimäärä auttoikin. D-vitamiini on myös tärkeä. :)
Tuota en oo ennen kuullukaan että NAC ois hyväksi. :)

Tosta NAC:sta ja PCOS:sta on tutkimuksiakin, nyt en enää ehdi kaivamaan, mutta voin tarvittaessa myöhemmin kaivaa. NAC on muutenkin hyvä tuote, syön sitä aina välillä kuurinomaisesti ja pidän taas taukoa.

Joo oot. Suomalaisille myydän kurria kun ne on tyhmiä ja voi kannattaa viedä Ranskaan. Ja tämän vuoksi koko elintarviketeollisuus on liittoutunut terveysviranomaisten kanssa toitottamaan tyhmille suomalaisille, että voi on pahasta, syökää margariinia.

Suomessa jää niin paljon voita myymättä, että sitä ostetaan ylijäämänä muihin pohjoismaihin. Suomen meijerit tekevät myös täysrasvatuotteita, jotka viedään suurimmaksi osaksi baltiaan ja muualle Eurooppaan. Näistä maista ei myöskään päästetä kuluttajamarkkinoille aitoja, täysrasvatuotteita, vaan ainoastaan heikompilaatuisia vähärasvaisia.

Jokainen tehköön valintansa, mutta omaa elimistöä ja vointia kannattaa myös kuunnella, eikä niitä yleissuosituksia pelkästään. Kyllä nekin pitää voida kyseenalaistaa? Ei, kun näin on mentävä, koska se on Puskan yleissuositus! :headwall: Sitten ihmetellään, miksi diabetes ja muut sairaudet senkun lisääntyvät..

No ne lisääntyy kyllä ihan sen takia, kun niitä yleissuosituksia ei noudateta :D Jos ihmiset ei olis niin ylipainoisia, niin monia sairauksia ei juurikaan esiintyis.

Ja laihtua voi karppaamattakin.. Ihan niillä yleissuosituksilla jos niitä vaan malttaa noudattaa.

Suomessa jää niin paljon voita myymättä, että sitä ostetaan ylijäämänä muihin pohjoismaihin. Suomen meijerit tekevät myös täysrasvatuotteita, jotka viedään suurimmaksi osaksi baltiaan ja muualle Eurooppaan. Näistä maista ei myöskään päästetä kuluttajamarkkinoille aitoja, täysrasvatuotteita, vaan ainoastaan heikompilaatuisia vähärasvaisia.

Hyvä vitsi. Kaikki meni pieleen. Esim. Venäjälle ja Viroon viedään Oltermannikin rasvaisempana kuin täällä myydään. Eikä sitä saa millään ilveellä myyntiin Suomessa, kysytty on.

Mikä vitsi? Ymmärrätkö lukemasi?

Ensinnäkin, voista puolet viedään Venäjälle suoraan, ei pohjoismaihin. Ranskaan taitaa mennä seuraavaksi eniten. Ei sitä "jää myymättä" se valmistetaan vientiin. On ehkä vaikea ymmärtää mutta yritä edes.

Mitä tämä tarkoittaa: Näistä maista ei myöskään päästetä kuluttajamarkkinoille aitoja, täysrasvatuotteita, vaan ainoastaan heikompilaatuisia vähärasvaisia.

Mihin markkinoille? Kenen markkinoille?

Minä juon rasvatonta maitoa, kun en yksinkertaisesti vaan osaa juoda muuta maitoa, kun olen siihen niin tottunut ja rakastan sitä. Minä kuitenkin syön paljon eläinperäistä rasvaakin, jota saan ihan lihasta, voista, juustosta, kermasta... yms... Kaipa noi sitten kattaa ne rasvattoman maidon haitat, jos niitä on. :) Meillä 3. lapsi tulossa, joten onnekkaita olemme. :)

Yhteistyössä