A
apuva
Vieras
Elikkäs, millä perusteilla sen voisi saada? Riittääkö mielenterveysongelmat, joiden takia pelottaa lapsen puolesta? Mistä sitä haetaan ja miten?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Riittää. Välitöntä lähestymiskieltoa haetaan poliisilta, virka-aikana. Poliisi... mikä lie pomo tekee siitä päätöksen, yleensä ihan sen hakemisen yhteydessä jos näkee syyt tarpeeksi painaviksi. Jatkoa siihen hakemukseen (on voimassa muistaakseni 1-2kk) haetaan Käräjäoikeudesta. Samoin se lähestymiskielto haetaan sieltä suoraan, jos ei ole niin akuutti ja äkillinen asia.
Täytetään vaan sellainen kaavake, ja se palautetaan poliisille/Käräjäoikeuteen.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Riittää. Välitöntä lähestymiskieltoa haetaan poliisilta, virka-aikana. Poliisi... mikä lie pomo tekee siitä päätöksen, yleensä ihan sen hakemisen yhteydessä jos näkee syyt tarpeeksi painaviksi. Jatkoa siihen hakemukseen (on voimassa muistaakseni 1-2kk) haetaan Käräjäoikeudesta. Samoin se lähestymiskielto haetaan sieltä suoraan, jos ei ole niin akuutti ja äkillinen asia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Riittää. Välitöntä lähestymiskieltoa haetaan poliisilta, virka-aikana. Poliisi... mikä lie pomo tekee siitä päätöksen, yleensä ihan sen hakemisen yhteydessä jos näkee syyt tarpeeksi painaviksi. Jatkoa siihen hakemukseen (on voimassa muistaakseni 1-2kk) haetaan Käräjäoikeudesta. Samoin se lähestymiskielto haetaan sieltä suoraan, jos ei ole niin akuutti ja äkillinen asia.
ei se kyllä ihan näin yksinkertaista ole.lähestymiskiellon saamiseksi täytyy olla todella hyvä näyttö ja todisteet.
jos ei välitöntä hengenvaaraa ole asia käsitellään käräjillä.poliisi myöntää vain jos joku on hengenvaarassa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:kiitos paljon tiedosta, täytyy huomenna lähteä selvittelemään asioita..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei se kyllä ihan näin yksinkertaista ole.lähestymiskiellon saamiseksi täytyy olla todella hyvä näyttö ja todisteet.
jos ei välitöntä hengenvaaraa ole asia käsitellään käräjillä.poliisi myöntää vain jos joku on hengenvaarassa
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei se kyllä ihan näin yksinkertaista ole.lähestymiskiellon saamiseksi täytyy olla todella hyvä näyttö ja todisteet.
Kyllä vaan on. Näin minä sen ainakin olen saanut, useammankin kerran. Ei mulla suoranaisesti mitään todisteita ollut, ainoastaan mun sana miehen uhkailusta ja soittoja hätäkeskukseen. Mies ei näitä kiistänyt ja lähestymiskiellon sain. Tämä Turun ja Loimaan Käräjäoikeuksista ja poliiseista.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Riittää. Välitöntä lähestymiskieltoa haetaan poliisilta, virka-aikana. Poliisi... mikä lie pomo tekee siitä päätöksen, yleensä ihan sen hakemisen yhteydessä jos näkee syyt tarpeeksi painaviksi. Jatkoa siihen hakemukseen (on voimassa muistaakseni 1-2kk) haetaan Käräjäoikeudesta. Samoin se lähestymiskielto haetaan sieltä suoraan, jos ei ole niin akuutti ja äkillinen asia.
ei se kyllä ihan näin yksinkertaista ole.lähestymiskiellon saamiseksi täytyy olla todella hyvä näyttö ja todisteet.
no kuinka helposti sen voi saada jos ei ole välitöntä hengenvaaraa? Pelottaa vaan ihmisen käytös lapsen lähellä pahojen mielenterveysongelmien takia..
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei se kyllä ihan näin yksinkertaista ole.lähestymiskiellon saamiseksi täytyy olla todella hyvä näyttö ja todisteet.
Kyllä vaan on. Näin minä sen ainakin olen saanut, useammankin kerran. Ei mulla suoranaisesti mitään todisteita ollut, ainoastaan mun sana miehen uhkailusta ja soittoja hätäkeskukseen. Mies ei näitä kiistänyt ja lähestymiskiellon sain. Tämä Turun ja Loimaan Käräjäoikeuksista ja poliiseista.