V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Suomeen ja Eurooppaan mielumminKaivattu voisi viedä mut roadtripille suolle![]()
*muualla kuin ketjussa.***** noi bulimiajutut lopettakaa jo (ei liity ketjuun)
Suomeen voisin, Euroopassa kaivattu sais ajaa.Suomeen ja Eurooppaan mielummin![]()
Mä näin kaivatusta unta. Siinä kaivattu oli mun ja ison porukan kanssa jossain urheilumatkalla. En meinannut tunnistaa häntä, kun matkalla oli kaks samannäköistä tyyppiä mukana. Kaivattu ei näyttänyt itseltäånl vaan oli joku ihan random, jota en ollut nähnyt aiemmin, kuvissakaan. Sitä hetken ihmettelin, mut uni loppui, kun alettiin siirtyä lounaalle.
Olin sillä pelimatkalla pakoillut kaivattua, koska meillä oli ollut sellainen hippa, jossa olin menettänyt kaikki vaatteet. Olin siis ollut koko matkan alasti. Kun sain vihdoin vaatteet ja lähdin etsimään kaivattua, oltiin jo paluumatkalla. Tapasin hänet ja me juteltiin, kun hän tuli juttelemaan mun kanssa. Hän sanoi, että oli niin kiireinen, ettei ole koko reissun aikana ollut ehtinyt juoksemaan. Mietin sitäkin, että miks ei, kun sitä hän oli sinne matkalle tullut tekemään.
Oli jotenkin joulu myös ja surin sitä, kun sain vähän paketteja. Sain kuitenkin yhden, jossa oli kaksi askia mun lemppari menthol-tupakoita, joita ei saa enää mistään tai ainakaan Suomesta. En ole tupakoinut vuosiin ja pohdinkin, että kannattaisko mun ollenkaan polttaa niitä tupakoita, vaikka mieli teki.. Tapahtui siinä myös kaikkea muutakin outoa. Jotenkin aivot vaan käsitteli tätä kaikkea jotenkin oudolla tavalla.
Miksi sitten kirjoitat täällä asiasta?En halua vastata
Miksi sitten tartut niihin? Onhan sulla valinnan vapaus?Paholaisen hedelmät ovat joka paikassa. Joka ikinen asia, johon tartut, on pohjimmiltaan paha. Tämä on se moraalinen dilemma, minkä kanssa tappelen. Älä tee sitä, älä tee tota.
Koska mulla on vtu perhe. En voi vaan mennä ja heittää henkeäni.Miksi sitten tartut niihin? Onhan sulla valinnan vapaus?
Pyrkii, mutta kun tarkastelet asioita syvemmin, löydät niistä paljon ongelmia. Meidän maailma on rakentunut kärsimyksen varaan.On mahdotonta, että joka ikinen asia olisi pohjimmiltaan paha tai sitten sulla on fiksaatio asioihin, jotka eivät rakenna hyvää. Eikö jokainen pyri hyvään ja hyviin valintoihin? Enkä puhu nyt hyvistä valinnoista itse kannalta vaan laajemmin.
Kyllä siitä tule itelle parempi mieli, inhoan yli kaiken tuota trålloa.Ei ne asiat sillä parane, että haukut täällä.
Uppoa ja jää sinne, niin loppuu tämä aivovammasten kaipauskouristeluKaivattu voisi viedä mut roadtripille suolle![]()
En vitussa unohda jos joka jeesuksen päivä pitää kärsiä jonkun harhaluulosen ääliön huomiosta jota ei ole elämässään mitenkään ansainnut, halunnut tai pyytänyt! Niin aivan varmasti huomautan asiasta joka ikinen kerta, niinhän minullekin on tehty.Unohda koko asia. Et tunne minua eikä tällä ole väliä. Menee loppu elämä jos näistä alkaa nyt väittelemään. Anteeksi, että avauduin. Ei tule toistumaan.