Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä ihanimmat unoset r! Haluaisin halailla ja pussailla ja lopulta painautua sun syliin nukkumaan. Ikävä on. Mun elämä on jotenkin tosi surullista ilman sua. Tuntuu, että kaikki ilo kaikonnut. Nuku hyvin. ❤️❤️
 
Jos sulla jäi joku mun viesti näkemättä, niin et varmaankaan menettänyt mitään. Eli älä stressaa siitä. Kirjoitan ikävästäni näille seinille, koska se lohduttaa mua silloin, kun mulla on niin kova ikävä, että luutkin jäätyy. 💔
 
Muistakaa levätä.
Näillä palstoilla ei yksikään tunneasia ratkea, v7arsinkaan yöketjussa. Vaikka nukkuisi koko yön, ei menetä yhtään mitään, päinvastoin. Kukaan tärkeä ihminen ei tänne kirjoita mitään ratkaisevan tärkeää. Asiat selviää irl jos on selvitäkseen.
 
No tämän palstan läpikäyminen sujuu paljon nopeammin kuin vauvan vastaavan, missä menee ikä ja terveys. Sinällään tää on parempi palsta, jos haluaa jonkun viestin täältä löytää..
 
Hanipöpölille hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Voisinpa tulla pötköttelemään päällesi. 🥰 Lepertelisin sinulle kuinka suloinen olet ja silittelisin. Aaaiii. Aaaiii. 😍
Olin pelannut niin intensiivisesti että oli. nukahtanut olohuoneen lattialle. 😂 Sattuu vähän joka paikkaan nyt. 😄 Tuli niitä tuloksia niin mun kolesteroli arvot olivat priimaa. 😁 Kilpirauhanen on päin v*ttua. Ei ole diabetestä. 🥳
-M.K.K
 
Taidan muuttaa pois keskustasta, ei toi ole mun juttu, varsinkaan yksin asuessa, ihmisiä vaan sikana ja liikennettä ja kaikki pinnat asfaltoitu niin ettei maa hengitä, ainoa hyvä puoli on ranta kävelymatkan päässä
 
Vuosia harmittelin, jopa häpesin etten osunut tiettyyn muottiin, ettei elämä mennyt tietyn kaavan mukaan kuten ”kuuluisi”, vain tajutakseni etten oikeasti edes halunnut sitä
Tää on kyl sellainen mitä miettii. Puhuminen auttaa kuitenkin. Halusin perheen ja koko maailman, mutta musta tulikin vaan yks osa-aika faija muiden joukossa. Ihmiset on helvetin julmia toisilleen ja katkeria. Kannattaa yrittää päästä sen yli. Olla armollinen itselle sekä muille. Jeesata niitä pienempiä niin paljon kuin voi. Hyvää yötä.
 
Tää on kyl sellainen mitä miettii. Puhuminen auttaa kuitenkin. Halusin perheen ja koko maailman, mutta musta tulikin vaan yks osa-aika faija muiden joukossa. Ihmiset on helvetin julmia toisilleen ja katkeria. Kannattaa yrittää päästä sen yli. Olla armollinen itselle sekä muille. Jeesata niitä pienempiä niin paljon kuin voi. Hyvää yötä.
Tavallaan siinä kävi just niin, että ne asiat joiden luulin olevan merkityksellisiä tai tuovan onnea menetti merkityksensä eikä oikeastaan tuonutkaan onnea sillä tavalla, ehkä jos ne ois osunu tiettyyn elämän saumaan, mutta noista tietyistä asioista kasvaa helposti ohi ja sitten ne ei enää tunnu samalta myöhemmin
 
Tavallaan siinä kävi just niin, että ne asiat joiden luulin olevan merkityksellisiä tai tuovan onnea menetti merkityksensä eikä oikeastaan tuonutkaan onnea sillä tavalla, ehkä jos ne ois osunu tiettyyn elämän saumaan, mutta noista tietyistä asioista kasvaa helposti ohi ja sitten ne ei enää tunnu samalta myöhemmin
Kannattaa olla kiitollinen niistä hyvistä hetkistä eikä muistella vain niitä huonoja. Kaikkee paskaa tapahtuu, mutta jos yrittää pysyä positiivisena niin tää elämä tuntuu paljon helpommalta. Se on vaikeeta kun joukko katkeria ihmisiä joka puolella lapioi niskaan kaikkee niin sitä turtuu. En tiedä sii nopeasta turtumisesta täällä meki viel kirjoitellaan. Rehellisesti toivon kaikkee hyvää kaikille ihmisille vaikka monet saakin kiksit kun pääsee ilkkumaan oli tilanne mikä tahansa. Muistaa, et kaikki on hyvin ja voit olla vielä positiivinen ihminen jonkun pienemmän elämässä. Sitä varten mä tätä jaksan. Nyt vihdoin unille.
 

Yhteistyössä