V
vierailija
Vieras
Mitä ihanimmat unoset r! Haluaisin halailla ja pussailla ja lopulta painautua sun syliin nukkumaan. Ikävä on. Mun elämä on jotenkin tosi surullista ilman sua. Tuntuu, että kaikki ilo kaikonnut. Nuku hyvin. 

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko huolia? Laittaisit vaan viestiäNyt on sellainen hetki, että olisi tarpeellista saada vaihtaa viestejä kahden kesken.
Tää on kyl sellainen mitä miettii. Puhuminen auttaa kuitenkin. Halusin perheen ja koko maailman, mutta musta tulikin vaan yks osa-aika faija muiden joukossa. Ihmiset on helvetin julmia toisilleen ja katkeria. Kannattaa yrittää päästä sen yli. Olla armollinen itselle sekä muille. Jeesata niitä pienempiä niin paljon kuin voi. Hyvää yötä.Vuosia harmittelin, jopa häpesin etten osunut tiettyyn muottiin, ettei elämä mennyt tietyn kaavan mukaan kuten ”kuuluisi”, vain tajutakseni etten oikeasti edes halunnut sitä
Tavallaan siinä kävi just niin, että ne asiat joiden luulin olevan merkityksellisiä tai tuovan onnea menetti merkityksensä eikä oikeastaan tuonutkaan onnea sillä tavalla, ehkä jos ne ois osunu tiettyyn elämän saumaan, mutta noista tietyistä asioista kasvaa helposti ohi ja sitten ne ei enää tunnu samalta myöhemminTää on kyl sellainen mitä miettii. Puhuminen auttaa kuitenkin. Halusin perheen ja koko maailman, mutta musta tulikin vaan yks osa-aika faija muiden joukossa. Ihmiset on helvetin julmia toisilleen ja katkeria. Kannattaa yrittää päästä sen yli. Olla armollinen itselle sekä muille. Jeesata niitä pienempiä niin paljon kuin voi. Hyvää yötä.
Kannattaa olla kiitollinen niistä hyvistä hetkistä eikä muistella vain niitä huonoja. Kaikkee paskaa tapahtuu, mutta jos yrittää pysyä positiivisena niin tää elämä tuntuu paljon helpommalta. Se on vaikeeta kun joukko katkeria ihmisiä joka puolella lapioi niskaan kaikkee niin sitä turtuu. En tiedä sii nopeasta turtumisesta täällä meki viel kirjoitellaan. Rehellisesti toivon kaikkee hyvää kaikille ihmisille vaikka monet saakin kiksit kun pääsee ilkkumaan oli tilanne mikä tahansa. Muistaa, et kaikki on hyvin ja voit olla vielä positiivinen ihminen jonkun pienemmän elämässä. Sitä varten mä tätä jaksan. Nyt vihdoin unille.Tavallaan siinä kävi just niin, että ne asiat joiden luulin olevan merkityksellisiä tai tuovan onnea menetti merkityksensä eikä oikeastaan tuonutkaan onnea sillä tavalla, ehkä jos ne ois osunu tiettyyn elämän saumaan, mutta noista tietyistä asioista kasvaa helposti ohi ja sitten ne ei enää tunnu samalta myöhemmin