Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ensisijaisesti sitä ylimielisyyttä.

Mitä ihmettä? Selität? Kuulostaa siltä, että et ymmärrä luettua. En halua loukata, mutta avaan tän asian sulle nyt tähän alle miten kirjoittaja nämä asiat tarkoitti:

Miten sä löydät tästä ylimielisyyttä? Oletko varma ettet itse koe jotain ylimielisyyttä tai katkeruutta jos näin neutraali asia menee ihon alle?

"Toivottavasti jokainen ihminen elää niin, että ei tarvi turhaa mielipahaa muille aiheuttaa. Se on monesti myöhäistä siinä vaiheessa kun sen tajuaa, mutta virheistä voi oppia ja asiat kannattaa keskustella läpi. Kaaos ja epätieto ruokkii vain mt-ongelmia."

Voidaan purkaa toi vaikka osiin:

Toivottavasti jokainen ihminen elää niin, että ei tarvi turhaa mielipahaa muille aiheuttaa.
=Toisinsanoen kirjoittaja toivottaa, että ihmiset eivät ole ilkeitä toisilleen. Se ei ole koskaan tarpeellista. Se johtuu monesta syystä, mutta asiat on yleensä ratkaistavissa puhumalla.

Se on monesti myöhäistä siinä vaiheessa kun sen tajuaa, mutta virheistä voi oppia ja asiat kannattaa keskustella läpi.
= ihmiset tekee tajuamattaan ilkeitä asioita, mutta se on inhimillistä. Ihmiset käyvät koulussa opettelemassa uusia asioita. Samalla tavalla kirjoittaja toivoo, että ihmiset oppisivat myös ihmissuhteistaan. Missä meni pieleen? Todennäköisesti kaikkien tulee katsoa peiliin siinä vaiheessa, mutta yleensä vahinko on jo tässä vaiheessa tapahtunut. Puhu kumppanille äläkä sen selän takana.

Kaaos ja epätieto ruokkii vain mt-ongelmia.
= Jos tärkeistä asioista ei puhuta tai toinen haluaa parisuhteelta esim. Tasapuolista monogamiaa ja toinen jotain muuta niin näistä asioista tulee jutella jos haluaa elämän mittaisen kumppanin. Kumppanin tulee ymmärtää toista. Muuten se parisuhde ei tule menestymään.

Ehkä tulkitsin väärin. Olin eri mielentilassa aikaisemmin. Kaipausketjuissa (vauvan puolella) tai muuallakin on ihmisiä, jotka saarnaavat ja valistavat toisia kuin heissä itsessään ei olisi vikaa tai kuin toiset olisivat jotain paimennettavia. 😅 ja kun tuo tuli vähän puskista niin sekoitin sen varmaan sellaisiin kommentteihin. Ja kun tarpeeksi on nähnyt näitä, ja oma tilanne päälle, niin voi kiehahtaa yli. Anteeksi.

Olen Pera55. Olen taiteilija G. Pötkösen ystävä. Hän on tällä hetkellä suljetulla osastolla "lepäämässä".
Voisitko sinä x sillä välin tarjoilla minulle pierujasi, ulosteitasi ja pissaasi? Nauttisin niistä kaikista G:n tapaan. Minulle on G:n lupa tuurata häntä pieruimurina ja suuvessana.
Yst. Terv. Pera55

.
Pidän ryhmästä.
Tuttua raitaa.
Kuka lie jakoi muzat
× 2 kpl?
[Mä en jakanut].
.
Tipulle terkut..?
Heitä on useita,
m + n ja n + n.
Joku totesi, että
ketjuissa
70 prossaa on n + n
kaipuuta. Jaa-a.
.
Olo on tänään
jotenkin blaah.
Generally blah.
.
Hyvää iltaa kuitenkin.

.
Pidän ryhmästä.
Tuttua raitaa.
Kuka lie jakoi muzat
× 2 kpl?
[Mä en jakanut].
.
Tipulle terkut..?
Heitä on useita,
m + n ja n + n.
Joku totesi, että
ketjuissa
70 prossaa on n + n
kaipuuta. Jaa-a.
.
Olo on tänään
jotenkin blaah.
Generally blah.
.
Hyvää iltaa kuitenkin.

Hyvää iltaa OgE. Ehkä viileä ja harmaa keli vaikuttaa. Oma olo myös hiukka apea. Kaikkea hyvää sinulle.

.
Pidän ryhmästä.
Tuttua raitaa.
Kuka lie jakoi muzat
× 2 kpl?
[Mä en jakanut].
.
Tipulle terkut..?
Heitä on useita,
m + n ja n + n.
Joku totesi, että
ketjuissa
70 prossaa on n + n
kaipuuta. Jaa-a.
.
Olo on tänään
jotenkin blaah.
Generally blah.
.
Hyvää iltaa kuitenkin.

Olen Pera55. Olen taiteilija G. Pötkösen ystävä. Hän on tällä hetkellä suljetulla osastolla "lepäämässä".
Voisitko sinä x sillä välin tarjoilla minulle pierujasi, ulosteitasi ja pissaasi? Nauttisin niistä kaikista G:n tapaan. Minulle on G:n lupa tuurata häntä pieruimurina ja suuvessana.
Yst. Terv. Pera55

Yst. Terv. Pera55
No hei Pera55. Tottakai saat nauttia pieruistani, pissastani ja ulosteistani niin kauan aikaa, kun rakas Göntsäni tulee takaisin.
x

❗🟥 🔇 🚫❗

#168 #169 eivät
tietenkään ole via E/OgE.
En ymmärrä miksi ja mistä
tämä sàdistips#køpaatti
ihmisraunio saa
voimansa yhä kiüsata
ja nöyryyttàà/
itselleen ventovierasta
henkilöä. Suhtaudun
aina vain lempeästi ja
tyynesti, mutta kyllä
tämä todella pahalta
tuntuu ja karvasta hallaa
sielulleni tekee.
.
Kukaan ei tee mitään,
aivan kuin kaikki olisi
pelkkää vitsiä ja leikkiä;
kukaan ei välitä laista,
järjestyksestä, toisten
arvostavasta
kunnioittamisesta,
aivan kuin tämä sivusto
olisi avoin ps#kiàtrian
pøliklinikka.
Siltä nämä nyymipalstat
todella tuntuvat.
.
Huh huh heijaa. ×

Kello ei oo edes 11 ja taidan simahtaa. Sain joskus viisaan henkilön neuvon, että uni tulee kun ympäröi itsensä kauniilla kukilla, kuuntelee musiikkia ja ottaa kukista vähän unilääkettä. Vain sen verran vähän ja tavoilla jotka ei pahenna sisäistä kylmyyttä ja melankoliaa. Unohti mainita sivuoirepanetuksesta mut mitäpä siitä.

Mitä ihanimmat unoset r! Toivottavasti sulla oli kiva päivä. Kaipaan sun syliä ja sun helliä käsiä kietoutuneena mun ympärille, sun lempeitä silmiä ja hellää katsetta, hymyä, joka vie jalat alta! Sinua siis, kokonaisuudessaan. Haaveilen susta vielä hetken. Nuku hyvin, kun menet unille! 😊❤️

Yhteistyössä