V
vierailija
Vieras
Mä tykkäilen paljon sellaisiakin mielipiteitä mistä en pidä, jos on fiksusti tuotu esiin. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hyvää yötä Einari/ Hehto_E
analysoi vielä tovin./
>>>
Tämä nano_eelle
myös?
°°OgE Einari
Älä siitä meille kiukkuile kun ei ole meidän kanssa mitään tekemistä.Ihan paha mieli voi tulla, jos joku on eri mieltä, eri mieltä olevat on aina ahdasmielisiä tietystikin.
En missään nimessä halua.Haluatko, että otan etäisyyttä?
Ajattelin vain, että jos haluat tilaa ajatuksillesi. Tosin täältä voi olla pois, jos ahtauttaa.En missään nimessä halua.
Mitäs mahdat oikein hakea?Sain kuin sankin yv:n. No sen sisältö ei nyt ole sitä mitä haen.
Toki. Uskoisin vaan että tämän ketjun henkilöt eivät ole erityisen loukkaantuneita.Meidän? Onko teitä montakinEikö palstoille yleensä kirjoita yksittäiset ihmiset ja jokainen voi puhua vain siitä mitä itse on kirjoittanut
En tiedä. Ja sinäkään et oikeasti.Täällä yks nainen, joka yritti päästä toivottamaan hyvää yötä, mutta ei onnistunut siihen toiseen ketjuun.Niinpä tehdään se täällä.
Hyvää yötä, rakas tyyppi..Toivottavasti nukut paremmin kuin minä.Ja tiedäthän, että toivon sulle aina pelkkää hyvää, ihan kaikessa.
Mitä en oikeasti?En tiedä. Ja sinäkään et oikeasti.
Mun ajatuksilla on jo aivan liikaa tilaaAjattelin vain, että jos haluat tilaa ajatuksillesi. Tosin täältä voi olla pois, jos ahtauttaa.
- YouTube
YouTubessa voit nauttia parhaista videoista ja musiikista, ladata alkuperäistä sisältöä ja jakaa kaiken ystäviesi, perheesi ja koko maailman kanssa.youtu.be
Improver featuring Taras |
julkaistu 03.07.2026.
![]()
OnOliko vauvalla joku ongelma? En päässyt.
Sama, jotenkin lagasOliko vauvalla joku ongelma? En päässyt.