lahjapulmia... mitä lahjakis pian 30 kymppiselle pariskunnalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sinna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sinna"

Vieras
asuneet yhdessä jo vuosia,ei lapsia.
Ei mitään mukeja ja kuppeja,ei pussilakanoita eikä pyyhkeita
Jotain "omaperäistä ja ehkä hauskaakin"
Saunaa heillä ei ole,muuten olisin saunajuttuja ostannut.

Mitä SINÄ haluaisit lahjaksi :)

Lahjakortti johonki ravintolaan tai elämykseen. Sushikurssi,ravintolaillallinen,risteily,kylpylä,kauneushoitola,teatteri,.. Ne kuvailemasi kaltaiset pariskunnat joita tunnen eivät halua mitään tavaralahjoja,vaan ovat tykänneet just tollasista elämyslahjoista.

( Riippuu ihan lahjan vastaanottajista ) ,
Itse olisi kiva saada ja olen ~ tuonikäsille ostanut esim. lautapeli tai hauska kirja ( kuten vaikka "ei menny niinkun strömsössä ), ja semmosille jotka juo alkoholia niin kauniita kuohuviinilaseja ja kuoharia.

Herkkukorin tai sit leffaliput tai illan ravintolaan, tai teatteriin. Riippuen vähän mistä tykäävät ja mikä on oma rahatilanne.
Itse tykkäsiin leffalipuista, tosin meillä on lapsia, mut olisin tykänny aikanaan ennen lapsiakin.

Tällanen ois varmasti kiva. Näitä on myös olemassa monia eri värisiä. :) Sittenhän siihen vois ostaa vielä jotain muuta lisäksi.

http://www.paperipuu.fi/epages/paperipuu.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/20120809-11092-135480-1/Products/290[7]

Saunatontut omaperäistä ja hauskaa? Joko tarkoitat jotain erikoisempia saunatonttuja ta imeidän idea omaperäisestä ja hauskasta on ihan erilainen...

Minulla on kaksi pariskuntaa joita muista jouluna, suunnilleen samalla ikähaitarillakin. Toinen pariskunta saa Ittalan kastehelmi- kynttilälyhdyn ja dvd- boksina elokuvatrilogian joista tiedän ainakin miehen erityisen paljon pitävän (ja olen tarkistanut ettei heiltä näitä leffoja vielä löydy). Toinen pariskunta saa kalenterin joka on erään kotimaisen kuvataiteilijan piirtämä, design palovarottimen ja miehelle on lissäksi kirja jota kuulin hänen toivovan. Tuo palovaroitin on meistä se "omaperäinen ja hauska" idea ja tiedän myös vastaanottajien siitä tykkäävän (katseltiin yhdessä lehdestä syksyllä).

Jotain mikä kuluu pois, syötävää, kynttilöitä, viiniä...
Tai sellanen hauska kärpäsen näköinen palohälytin. Lautapeli. Joku hyvä joulu-cd. Kaunis harja, jolla lakaista rappuja (siis jos omakotitalo). Torkkupeitto (laadukas).

Yhteistyössä