Lahjoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuva

Vieras
Mun pitäis ostaa kummitytölle joku lahja ja hän on 5 koht 6. Ei olla kauheesti tekemisis ni en oikee tie mistä tykkää..Oiskos vinkkejä?

Ja sit pitäis ostaa joku peli kahelle lapselle, toinen 3 ja puol ja toinen 6 ja puol..

Mun mielestä sille kummitytölle vois olla kiva joku pussilakana setti,jos et tiedä millasilla leluilla tykkää leikkiä.
Tohon toiseen sanoisin et se mätki myyrää peli vois olla kiva ton ikäisille lapsille yhteiseksi,kun siinä ei tarvi osata lukea ja on takoitettu myös perheen pienemmille.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä sille kummitytölle vois olla kiva joku pussilakana setti,jos et tiedä millasilla leluilla tykkää leikkiä.

tää on hyvä, ostin omalle tytölle hello kitty pussilakanasetin kun tiedän et mummot kuitenkin ostaa leluja yms ja niitä tulee sit ihan liikaa jo niiltä.. ostan itse käytännöllisempiä lahjoja omille lapsille.

tuolla siitä myyräpelistä tietoa,vaikutti kivalta,itse ajattelin sitä meidän 3veelle.
http://www.yhteishyva.fi/yhteishyva/vapaaaika/hauskaa_yhdessa/lupaavimmat_lautapelit_testiss/fi_FI/lastenpelit/

Littelest petshopit on tämänhetkinen hitti tuon ikäisillä tytöillä. Kirjat ovat kivoja, uusin Tatu ja Patu voisi olla sopiva, meillä se on tuon ikäisen pojan suuri suosikki ja pari vuotta vanhempi tyttökin lukee niitä mielellään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On vaan parasta tietää minkä kokoisia peittoja käyttää. Osalla pitää olla 160 lakana, toisille 210. Väärän kokoisesta ei ole mitään iloa.

Yhteistyössä