Voin rehellisesti tunnustaa, etten pidä erityisesti suihinotosta. Kuitenkin olen treenannut sitä tässä noin 20 vuoden aikana paljon ja olen saanut siitä kehuja kaikilta miehiltä. Voin anonyymisti myöntää, että minulle siinä on kyse vaihtokaupasta. Kun annan miehelle suihinottoa, saan häneltä jotakin esimerkiksi kielihoitoa, mies maksaa ostokset kauppareissulla tms.
Ex-mies oli lahna eli hän vain makasi selällään ja katseli. Hän nautti suihinotosta ja siitä, että ratsastin hänen päällänsä. Aika nopeasti kyllästyin ottamaan suihin, kun en saanut häneltä oman alapääni nuolemista. Kun tivasin asiaa, mies sanoi, että ei millään pahalla, mutta hän ei halua mitään tauteja!!! Siis haloo! Harrastimme seksiä ilman kondomia, suutelimme kielisuudelmia jne, mutta miehen mielestä MINUN alapäässäni saattaisi olla jotakin, mistä hän voisi saada suuhunsa jonkun taudin. Ei oikein mennyt jakeluuni tuo logiikka. Sanoin, että minäkin olen totutellut suuseksiin (alussa se oli kuvottavan ällöttävää!!!), joten miksei hän voisi totutella? Olin valmis ajelemaan alapäästä vaikka kaikki karvat pois, pesin alapään ennen seksiä ja olisin ollut valmis vaikka käyttämään naiselle annettavaan suuseksiin tarkoitettua "kondomia". Mutta ei. Mies oli päättänyt, että hän ei anna suuseksiä (sain sitä häneltä suhteen alussa, mutta kun alettiin seurustella, niin suuseksi jäi). Hänelle suuseksi siis liittyi yhden yön juttuihin, ei seurusteluun. Hänen omaa "nakkia" olisi sen sijaan pitänyt pyöritellä suussa joka kerta. Suhteemme kaatui huonoon seksielämään, koska seksin laatu romahti seurustelun alettua.
Jos joku tykkää vilpittömästi niellä spermat jne, niin siitä vaan (se muuten kuluttaa hammaskiillettä...). Jokainen voi kuitenkin mielessään miettiä, että jos mies ei antaisi koskaan kielihoitoa, niin kuinka moni nainen siitä huolimatta mielellään antaisi miehelle suihinottoa...