LAIHDUTTAJAT 2008

Pitäisi saada kaiken kaikkiaan n. 18 kg pois... mutta jos nyt alkuun muutama kilo ennen uutta raskautta. Jos siis sellainen suodaan. Ja sitten sen jälkeen vois taas yrittää tarkemmin kattoo mitä syö, kun imettää. Imetysaikana mulla karisi kiloja hitaasti mutta varmasti, vaikka söin paljon. Ajattelin jälkeenpäin, että jos olis vähän yrittänyt katsoa syömisiään, niin olis ehkä helposti lähtenyt paljon enemmänkin. Heti lähti paino noususuuntaan, kun imetys loppui. Sitä nyt kadun ja yritän päästä nyt edes niihin painolukemiin, missä olin imetyksen loppuessa. Painonvartijoiden pisteillä olis tarkoitus taas yrittää.

Täällä minulla ois -20g tavoite tällevuodelle, jopa -30kg jopa...keventäjät himottaisi liittyä, mutta on aikas arvokasta sekin...mulla kun tulee noita repsahduksi tosi helposti, kaikista helpoin ois niinkuin keventäjillä taitaa olla et valmiit reseptit joka päivälle, niin se auttaisi paljon...

Painonvartijoilla mennään, lähtenyt vuoden alusta n. 5 kg, vielä tuhat jäljellä. :ashamed: Ei vaan, välitavoitteena -15 kg vappuun.

Liikuntana ulkoilu, kävely ja kuntosali.

piru periköön saanut n. 2kg pois, nyt 164/55. Vielä kolmisen kiloa. Kaksi kiloa lähti parissa viikossa helposti, kun jäi jouluherkut pois. Nuo viimeiset istuu sitkeässä.

Laihdutus alkoi jo viime vuoden puolella, vaihtelevin alkukankeuksien kanssa. 5kg lähtenyt nyt hitaasti pois. Elämäntapamuutoksella koitetaan saada pysyvä hoikistuminen alulle. Liikuntaa pitäisi saada lisää. Aion kokeilla vesijumppaa, se ei käy nivelien päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja hassu:
miten imettäjän pitäisi syödä että laihtuu? mä imetän ja oon ollut tämän viikon laihiksella ja lähtenyt on 1,3 kg.

Minä oon ns. laihduttanut tai ainakin laihtunut imetysaikana jättämällä herkut pois ja syömällä normaalit ateriat. Imetyshän kuluttaa jo itsessään, joten aika pienillä muutoksilla kiloja lähtee. Liikunta auttaa kans.
Mutta tarkkaile maidontuotantoa ja muista juoda tarpeeksi. Ihan täysimetetyn vauvan kanssa olisin laihdutuksen kans vielä varovaisempi.

Kuulumisia miten edistytte? Onnea kaikille kiloja menettäneille! Itsellä taitaa olla ssssssiinä -3.5kg käyn vaan kerran viikossa puntarilla, Pitäisi päästä liikkumaan enemmän mutta mies teke ympäri pyöreitä ja on itse kilpaurheilija on hänen treenit ykkösiä kun joku ottaisi nuo lapset edes joskus hoitoon mutta kyllä tätä tästä hitaasti mutta varmasti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hassu:
miten imettäjän pitäisi syödä että laihtuu? mä imetän ja oon ollut tämän viikon laihiksella ja lähtenyt on 1,3 kg.

Minä oon ns. laihduttanut tai ainakin laihtunut imetysaikana jättämällä herkut pois ja syömällä normaalit ateriat. Imetyshän kuluttaa jo itsessään, joten aika pienillä muutoksilla kiloja lähtee. Liikunta auttaa kans.
Mutta tarkkaile maidontuotantoa ja muista juoda tarpeeksi. Ihan täysimetetyn vauvan kanssa olisin laihdutuksen kans vielä varovaisempi.

kiitti =) vaavi on jo 7kk, joten saa jo kunnon ateriat. Nyt ajattelinkin että olis toisaalta hyvä aika siihen laihuttamiseen juuri tuon täysimetyksen lopettamisesta. mutta varovainen täytyy kuitenkin olla, siltikin. yritän aloittaa uudestaan liikuntaharrastuksen lähinnä body pumpin ja baby jumpan. lenkkeily tekis terää... :whistle:

Yhteistyössä