V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Joo.
profiilikuvaa katsoen etpäs itsekään mikään ruusunen ole..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Joo.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Joo.
profiilikuvaa katsoen etpäs itsekään mikään ruusunen ole..
juu,juoda saa ja rellestää mutt ei olla ylipainoinen...Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Et sitten ennen ole tätä palstaa lukenut?
Lähes päivittäinhän täällä on joku ketju jossa ylipainoisia arvostellaan ja haukutaan
kuinka ovat niin laiskoja ja aiheuttavat niiin suuret kustannukset jne.
Alkuperäinen kirjoittaja En:mitään, sen sijaan iho-ongelmaiset (finninaamat yms.) herättävät kuvotuksen tunteen.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja minusta:Toisaalta mua ei haittaa, minkä muotoisia ystäväni ovat. (on myös lihavia ystäviä)
Mutta toisaalta täytyy myöntää, että lihava ihminen saa minussa mielikuvan laiskasta ihmisestä. =(
En voi tätä mitenkään selitellä, tällainen mielikuva vain tulee
Mä olen lihava, mutta en silti laiska. Jos laiska olisin, niin en kai mä hullu opiskelisi ja tekisi osa-aikaista työtä. Helpommalla pääsisi kun olisi työtön. :xmas: B)
Niin mutta mikä on lihava??? minun kaverini sanoo olevansa lihava vaikka on 173cm ja painaa 57kg
No sun kaverisi on aika hoikka, varmaan just ja just normipainon alarajoilla. Mä olen lihava, koska mitat 168cm ja 100kg.
Vaikka mulla mitat nuo, niin en silti tunne itteäni laiskaksi. Ainakaan työelämässä. Laiska olen toki laihduttamaan ja liikkumaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras67:Mua ei muiden kilot häiritse, omat vain. Mä olen juurikin tuollainen hoikka joka valittaa et on lihava ja tiedän et vika on omassa päässä. Kun katson muita joilla on sama bmi, on ne mielestäni jopa liian laihoja. Olen kateellinen kaverille, jolla oikeasti on ylipainoa, koska hän on niin pehmeä ja pyöreä, muodokas ja kaunis. Joten ylipainosista ihmisistä en ajattele mitään, mutta itselläni en siedä edes sitä et bmi nousee 20:een.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No sun kaverisi on aika hoikka, varmaan just ja just normipainon alarajoilla. Mä olen lihava, koska mitat 168cm ja 100kg.
Alkuperäinen kirjoittaja laiha:En inhoa lihavia, vaan yksinkertaisesti SÄÄLIN heitä syvästi ja tulen surulliseksi kun näen lihavan ihmisen. Ensimmäinen ajatus mikä tulee mieleen on aina se, että tuon ihmisen täytyy olla aika onneton.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jonna:oonko mä ylipainoinen 66kg ja 168cm??
Alkuperäinen kirjoittaja minusta:Toisaalta mua ei haittaa, minkä muotoisia ystäväni ovat. (on myös lihavia ystäviä)
Mutta toisaalta täytyy myöntää, että lihava ihminen saa minussa mielikuvan laiskasta ihmisestä. =(
En voi tätä mitenkään selitellä, tällainen mielikuva vain tulee
Alkuperäinen kirjoittaja jonna:oonko mä ylipainoinen 66kg ja 168cm??