Alkuperäinen kirjoittaja plääh:taoppa se noidenkin päähän :kieh:
niimpä. :| :headwall:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:taoppa se noidenkin päähän :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:se on muuten jännä et kissanomistajat itse ei joudu ikinä kärsimään kattiensa tuhoista. mun vanhemmat asuu maalla kun kyllä niistä puolivilleistä kateista on sielläin haittaa. isän mielestä kuollut kissan onkin paras kissa.. mut onko ihme kissanomistajat itse viljelevät kissavihaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:Kissoista: mun puolesta saavat kulkea vapaana, kunhan on panta kaulassa. Ilman pantaa = heitteillä.
Alkuperäinen kirjoittaja vierastaja:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:se on muuten jännä et kissanomistajat itse ei joudu ikinä kärsimään kattiensa tuhoista. mun vanhemmat asuu maalla kun kyllä niistä puolivilleistä kateista on sielläin haittaa. isän mielestä kuollut kissan onkin paras kissa.. mut onko ihme kissanomistajat itse viljelevät kissavihaa.
Ai? Kyl mä kärsin ihan itte, jos tarhailevat kissani aiheuttavat tarhassansa tai sisällä tuhoja. Jos siitä nyt sitten joku saa aikaiseksi kissavihaa, ni senkus! En mäkään halua omalle pihalleni vieraita kissoja kuseskelemaan.
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:mukaan lukien se että jos omistaja päästää kissan vapaana ulos on aina vaarana että eläin jää auton alle, joku ottaa kiinni ja kiduttaa, kettu syö jne.. että siinä se vastuullinen omistaja kun hyväksyy omalle eläimelleen tappotuomion päästämällä ovesta
Tajusin... Miksköhän ihmisten tosiaan pitää ottaa elukoita jos niistä ei haluta välittää? Ei toi tarhan rakentaminen nyt niin ylivoimainen urakka kuitenkaan ole!Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:se oli yleisesti tarkoitettu ei vain sulle. eihän sun katit ketään muita ole kiusaamassa jos ovat tarhassa.
Alkuperäinen kirjoittaja vierastaja:Tajusin... Miksköhän ihmisten tosiaan pitää ottaa elukoita jos niistä ei haluta välittää? Ei toi tarhan rakentaminen nyt niin ylivoimainen urakka kuitenkaan ole!Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:se oli yleisesti tarkoitettu ei vain sulle. eihän sun katit ketään muita ole kiusaamassa jos ovat tarhassa.
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:Kissoista: mun puolesta saavat kulkea vapaana, kunhan on panta kaulassa. Ilman pantaa = heitteillä.
ja sitten se kissa jää pannastaan kiinni johki puuhun ja kuristuu :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Näin:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:Joku kirjoitti että Suomessa ei saa kukaan olla toisten tontilla, ei edes kissat. Puppua se: suomessa on jokamiehen oikeus, kuka tahansa saa mennä kenen tahansa tontille, kunhan ei mene pihapiiriin eikä aidatulle alueelle (joten siitä vaan nyt piikkilankaa vetämään mammat)! :kieh: B)
Kissoista: mun puolesta saavat kulkea vapaana, kunhan on panta kaulassa. Ilman pantaa = heitteillä.
Just: ok-talon piha on pihapiirini, ja sinne sillä katilla ei ole asiaa. Eikä sulla!
Metsää tontillamme ei ole, kuten ei yleensäkään taajama-alueella. Siellä saisit marjat poimia, kissojen paskan seasta, juu....
Alkuperäinen kirjoittaja memmu:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:Kissoista: mun puolesta saavat kulkea vapaana, kunhan on panta kaulassa. Ilman pantaa = heitteillä.
Siksi sen pannan pitää ollakkin sellainen jossa on se jousto, jos kissa tarttuu johonkin kiinni (mikä on kyllä aika harvinaista) niin panta joustaa ja kissa saa vedettyä pään pois pannasta.
Mutta tyhmäähän se ensinnäkin on pitää kissoja irtaallaan sanoi laki sitten juuta tai jaata.
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:Kissoista: mun puolesta saavat kulkea vapaana, kunhan on panta kaulassa. Ilman pantaa = heitteillä.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:Alkuperäinen kirjoittaja Näin:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:Joku kirjoitti että Suomessa ei saa kukaan olla toisten tontilla, ei edes kissat. Puppua se: suomessa on jokamiehen oikeus, kuka tahansa saa mennä kenen tahansa tontille, kunhan ei mene pihapiiriin eikä aidatulle alueelle (joten siitä vaan nyt piikkilankaa vetämään mammat)! :kieh: B)
Kissoista: mun puolesta saavat kulkea vapaana, kunhan on panta kaulassa. Ilman pantaa = heitteillä.
Just: ok-talon piha on pihapiirini, ja sinne sillä katilla ei ole asiaa. Eikä sulla!
Metsää tontillamme ei ole, kuten ei yleensäkään taajama-alueella. Siellä saisit marjat poimia, kissojen paskan seasta, juu....
Tiedän tämän, enkä pihallesi ole tulossakaan. Joku vaan tuolla tohotti, että kenenkään tontille ei saa vieraat tulla. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja tiedoksi sulle:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:Kissoista: mun puolesta saavat kulkea vapaana, kunhan on panta kaulassa. Ilman pantaa = heitteillä.
Kissoille valmistetaan/myydään nykyisin pantoja jotka katkeavat/venyvät noissa tilanteissa; ei siis jää mihinkään kiinni![]()
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja memmu:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:Kissoista: mun puolesta saavat kulkea vapaana, kunhan on panta kaulassa. Ilman pantaa = heitteillä.
Siksi sen pannan pitää ollakkin sellainen jossa on se jousto, jos kissa tarttuu johonkin kiinni (mikä on kyllä aika harvinaista) niin panta joustaa ja kissa saa vedettyä pään pois pannasta.
Mutta tyhmäähän se ensinnäkin on pitää kissoja irtaallaan sanoi laki sitten juuta tai jaata.
mutta yleensä ne pannat on nahkaa
Alkuperäinen kirjoittaja tiedoksi sulle:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:Kissoista: mun puolesta saavat kulkea vapaana, kunhan on panta kaulassa. Ilman pantaa = heitteillä.
Kissoille valmistetaan/myydään nykyisin pantoja jotka katkeavat/venyvät noissa tilanteissa; ei siis jää mihinkään kiinni![]()
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja memmu:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:Kissoista: mun puolesta saavat kulkea vapaana, kunhan on panta kaulassa. Ilman pantaa = heitteillä.
mutta yleensä ne pannat on nahkaa
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:Voisko modet lukita tän ketjun.
Vähemmästäkin on pantu riita poikki ja voita väliin B)
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:Voisko modet lukita tän ketjun.
miks tää pitää lukita? tuo ap on jo luovuttanut kun huomasi olevansa väärässä, samasta asiasta eilen mun kaa väänsi
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:Voisko modet lukita tän ketjun.
miks tää pitää lukita? tuo ap on jo luovuttanut kun huomasi olevansa väärässä, samasta asiasta eilen mun kaa väänsi
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Totta hitossa moni kissa liikkuisi mielellään ulkona. Ja jos se on siihen pienestä asti tottunut, tottakai se protestoi jos ei enää pääsekään ulkoilemaan vapaasti.
Arvaapa, meidän toinen kissamme on rotukissa, joka ulkoili aluksi vain ja ainoastaan valjaissa. Siitäpä se sai kipinän että ulos on päästävä, ja eräs kaunis päivä oli karannut kylppärin ikkunasta luhtitalosta kaupunkialueella. Oli hyttysverkon repinyt riekaleiksi että pääsi vapaaksi. Onneksi löytyi vielä, mutta sen jälkeen meillä ei enää tuuletettu.
Kun muutimme ok-taloon, ei tarvinnut miettiä päästämmekö tuota kissaa vapaaksi vai ei. Emme voi elää seuraava 15 vuotta tuulettamatta, kissa ulko-oven ovenkahvassa roikkuen. Ja kun kulkee ovesta, kissaa pitäisi työntää jalalla koko ajan sisälle (ja kissahan on nopea liikkeissään, joten lapset eivät kai saisi kulkea ovesta ollenkaan kun eivät saisi kissaa pidettyä sisällä ).
Ehkä tilanne olisi toinen jos emme olisi koskaan ulkoiluttaneet tuota kissaa edes valjaissa, mutta nyt tilanne on tämä.