Laiska mies!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toivotonta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toivotonta

Vieras
Mitähän hemmettiä teen tai sanon sille että se tajuaa? Meille on nyt toinen lapsi tulossa syksyllä ja mulla työpaikka, mutta miehellä ei. Se edelleenkin odottelee soittoa kaupasta jossa se oli töissä viime vuonna, luulee saavansa töitä kun on "luvattu" mutta ei sieltä mitään kuulu. On käynyt lukion mutta ei ole ammattia, mennyt suoraan lukion jälkeen töihin. Nyt on ollut joulusta asti työttömänä.
Mun palkalla ei hirveen ruhtinaallisesti elellä, mies vaan kaikki päivät kotona. Lasta toki hoitaa mutta kotitöiden teosta se aina vinkuu mulle, kuinka mun pitäs tehdä enemmän kotitöitä jne... vaikka ite on kaikki päivät kotona!
Mitään muuta työtä ei ilmeisesti viiti hakea kun uskoo niin 10000% varmasti pääsevänsä sinne kauppaan töihin.

Kertokaa miten taon järkeä sen päähän!

joo on kyllä ajan varannut ja menossa jonnekkin nyt keskustelemaan korvauksista, mutta tuskinpa nekään kovin isoja rahoja on... Työpaikka olis kyllä melko kova sana.

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Eihän sillä rahalla ole mitään väliä kunhan vaan lapsi kotona saa olla hoidossa. Niin täällä palstalla aina sanotaan

Kunhan tuo mies tekisi kotihommat. Tosin tällä palstalla moni taisi olla sitä mieltä että työssäkäyvän isänkin pitää tehdä osansa kotitöistä.

Alkuperäinen kirjoittaja toivotonta:
joo on kyllä ajan varannut ja menossa jonnekkin nyt keskustelemaan korvauksista, mutta tuskinpa nekään kovin isoja rahoja on... Työpaikka olis kyllä melko kova sana.

:o Keskustelemaan korvauksista? Työkkäriin ilmoittautumaan työttömäksi!
Se olisi pitänyt hoitaa heti kun jäi työttömäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Eihän sillä rahalla ole mitään väliä kunhan vaan lapsi kotona saa olla hoidossa. Niin täällä palstalla aina sanotaan

Kunhan tuo mies tekisi kotihommat. Tosin tällä palstalla moni taisi olla sitä mieltä että työssäkäyvän isänkin pitää tehdä osansa kotitöistä.

Mun mielestä kotityöt kuuluu jakaa eli itse kotiäitinä huolehdin lapsista, päivittäisestä ulkoilusta, päiväruoan laitosta ym päivän askareista ja kun mies tulee kotiin hän osallistuu myös kotitöihin. Imurointi, luuttuaminen ym isommat kotityöt tehdään yhdessä viikonloppuisin niin, että jompi kumpi on lapsen kanssa sillä aikaa kun toinen siivoaa.

Yhteistyössä