laiska mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja himpun äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

himpun äiti

Vieras
Moi!onkohan muilla tällästä..mies sanoo mulle ettei oo lapsen kanssa tai tee kotitöitä kun esim. äänensävyni ei oo kovin kiva..aina jotain minkä takia ei pysty tekemää mitää/olemaa oman lapsen kanssa.joskus tekis mieli olla ite tekemättä mitää mutta en tietenkää voi jättää lasta hoitamatta..ois vaan reilua et saisin ees hetken olla itsekseni ja lapsiki varmaa kaipaa isäänsä.miten mies pystyy olemaa huomioimatta OMAA lastaa mun takia ku oon niin ärsyttävä ämmä. lisäks mies notkuu vaa netissä tuntitolkulla ja yöllä nukkumaa tullessa vaatii seksiä.juu ja seki etten aina jaksa sekstailla riittää syyksi miks esim kotityöt ei kiinnosta. en jaksa. mut pakko, toinen lapsi syntyy kuukauden sisällä. :headwall:

Pistä tiukka linja. Joko tai. Jos mies jatkaa vetelehtimistään, ota sinä omaa tilaa tavalla tai toisella. Älä suostu olemaan se joka tekee kaiken, kuten niin moni nainen. Mieskään ei yleensä arvosta liian uhrautuvaa naista tai sellaista joka heittäytyy marttyyriksi ja tekee kaiken ja marmattaa joka käänteessä. Ole tiukempi nyt niin ei tarvitse vuosien päästä itkeä ja ihmetellä hukattuja mahdollisuuksia oman elämäsi kohdalla.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2006 klo 17:49 himpun äiti kirjoitti:
Moi!onkohan muilla tällästä..mies sanoo mulle ettei oo lapsen kanssa tai tee kotitöitä kun esim. äänensävyni ei oo kovin kiva..aina jotain minkä takia ei pysty tekemää mitää/olemaa oman lapsen kanssa.joskus tekis mieli olla ite tekemättä mitää mutta en tietenkää voi jättää lasta hoitamatta..ois vaan reilua et saisin ees hetken olla itsekseni ja lapsiki varmaa kaipaa isäänsä.miten mies pystyy olemaa huomioimatta OMAA lastaa mun takia ku oon niin ärsyttävä ämmä. lisäks mies notkuu vaa netissä tuntitolkulla ja yöllä nukkumaa tullessa vaatii seksiä.juu ja seki etten aina jaksa sekstailla riittää syyksi miks esim kotityöt ei kiinnosta. en jaksa. mut pakko, toinen lapsi syntyy kuukauden sisällä. :headwall:

Kysäseppäs ukoltas miksi rankaisee lastaan siitä, jos vaimonsa äänensävy on huono :whistle: . Kuulostaa ihan kolmivuotiaan argumentaatiolta eli yrittää kiristää sua tosi lapsellisella tasolla. Jos kerran mies ei lapsistaan välitä eikä koe sitä etuoikeudeksi että saa olla heidän kanssaan, niin ehkäpä tosiaan vaikka pieni irtiotto olisi paikallaan - voisi huomata kaipaavansa perhettä ja olla pian anomassa lasten näkemistä. :hug:

Yhteistyössä