V
Viblsp
Vieras
Toisaalta, mun mies käyttää lapsia puistossa, tekee ruokaa, syöttää, nukuttaa jne. Tuo vahtiminen vain saisi olla parempaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:1. Miksi sinä teet miehelle aamiaisen?
2. Lapsen isää ei tulisi tarvita erikseen pyytää hoitamaan jälkikasvuaan, halun pitäisi tulla luonnostaan. Ilmeisesti hän ei kovasti välitä pikkulapsista? Edes omastaan.. :/
3. Perheneuvottelun paikka ellei sinun sanomisesi riitä. Ellei suostu, mieti tarvitsetko todella tuollaisen sohvakoristeen?
4. Tuollaisen miehen kanssa ei kannata tehdä pikkusisarusta taaperolle (siltä varalta että on joskus käynyt mielessä ).
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Esim. kun menee hyvin, niin kehu miestä. ...... Eli mies huomaa, että sua ilahduttaa kun mies tekee oikein...
Alkuperäinen kirjoittaja Aini:Kiitos nopeista vastauksista! Tekstistä tosiaan tulikin aika pitkä, pahoittelut siitä. Kaikki vaan purkautui kun nyt kirjoitin tästä.
Mieshän oli meistä se, jolla oli suurempi vauvakuume ja itse vähän ns. "painosti" mua vauvan tekoon. Lapsi on ihana ja tosi haluttu munkin puolelta siis, älkää käsittäkö väärin. Mä olisin siis itse voinut vielä hetken odottakin lapsen hankinnassa, mutta mies mut puhui ympäri enkä tietenkään ole lasta katunut. Odotusaika meni ihan hyvin, mies ei ollut kovin kiinnostunut kutienkaan eikä esim. ultrissa käynyt kertaakaan mutta pistin sen tietämättömyyden piikkiin..
Huoh, tämä tilanne on ihan hirveä suoraan sanottuna.
Alkuperäinen kirjoittaja Blissss:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Esim. kun menee hyvin, niin kehu miestä. ...... Eli mies huomaa, että sua ilahduttaa kun mies tekee oikein...
Ihana. Koirankoulutusmetodit käyttöön![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Elinan äiti:Hei,
tosi kurja tilanne sulla. Tuli mieleen (tämä ei kyllä varmastikaan mieltäsi paranna...) että miten uskallat jättää lapsen kahdestaan isänsä kanssa kun käyt harrastuksessasi/lenkillä? Siis jos mies nukahtaa tms lapsen kanssa eikä oikeasti ole kiinnostunut, saako sähköiskun tms. Muuten olen täysin samaa mieltä, että lapsenhoitoon ei pitäisi pyytää vaan ennemminkin ilmoittaa vaan asia.
Voisiko miehesi tehdä kotitöitä, ruokaa yms? Kuulostaa järjettömältä että teet kaiken yksin. Noh, miehesi ilmeisesti kantaa puuron pöytään käymällä töissä mutta kyllä kotonakin on hommia.
En osaa auttaa mitenkään, itse en kyllä jaksaisi tuollaista miestä katsella, mutta noin suuret päätökset ovat aina vaikeita.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Aini:Kiitos nopeista vastauksista! Tekstistä tosiaan tulikin aika pitkä, pahoittelut siitä. Kaikki vaan purkautui kun nyt kirjoitin tästä.
Mieshän oli meistä se, jolla oli suurempi vauvakuume ja itse vähän ns. "painosti" mua vauvan tekoon. Lapsi on ihana ja tosi haluttu munkin puolelta siis, älkää käsittäkö väärin. Mä olisin siis itse voinut vielä hetken odottakin lapsen hankinnassa, mutta mies mut puhui ympäri enkä tietenkään ole lasta katunut. Odotusaika meni ihan hyvin, mies ei ollut kovin kiinnostunut kutienkaan eikä esim. ultrissa käynyt kertaakaan mutta pistin sen tietämättömyyden piikkiin..
Huoh, tämä tilanne on ihan hirveä suoraan sanottuna.
peesailen tuota Huuhkajattaren viestiä täysillä.
miulla oli sama tilanne exän kanssa. tein kaiken yksin. välillä yritin sitä että annan vaan olla, että kyllä se mies sitten hoitaa jonku asian, päätin etten sano ns. turhan takia montaa kertaa ja etten muistuta. mutta ei, ei mitenkään päin ollu tajua että vaipan voi vaihtaa useamminkin kun kerran päivässä, että lapselle vaihdetaan kuivat vaatteet päälle jos entiset on märät ja että taaperoa PITÄÄ VAHTIA!!!
sama homma nuitten heräämisien kanssa. toinen vaan kääntää kylkeä ku "on niin väsy" :kieh:
tuntuu siltä niinku miehes ois halunnu lapsen ikäänkuin statusmielessä, että voi esittää sitä ylpeää isää aina ku hälle sopii. että voi kehuskella että hänkin on kyennyt siittämään lapsen, biologisen.
meille tuli ero. ei pelkästään nuiden syiden vuoksi, muutakin ongelmaa oli. mutta nuo syyt vaan kärjistivät tilannetta miun omassa päässä. huomasin viimein ettei exä halua eikä varsinkaan kykene ottamaan vastuuta pienestä ihmisestä. vaikka hänen isänä se pitäisi tehä. lopullisesta erosta on nyt 6 kk ja eipä tuota kovin kiinnosta lastansa nyttenkään nähä. mutta enää en pakota... miettiköön sitte ite kymmenen vuojen kuluttua mikä meni mettään :/ näin tulee käymään luultavasti myös siun ukolles, ellei hän herää toellisuuteen. niitäkin miehiä on, joitain tarvii vaan herätellä. se perheneuvola on siihen yks hyvä keino.
ja jos mietit sitä että pystyisitkö yksinhuoltajana arkea pyörittämään yksin niin niinhän sie jo nytten teet. se vaan että yh:na siun ei tarviis huoltaa ko YHTÄ lasta...
:hug: :hug: :hug: