Laitanko opettajasta valitusta vai mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1357886-kauanko-amk-ssa-sailytetaan-arkistoidaan-vanhoja-toita-ja-kokeita/

Tentit säilytetään meillä amk:ssa 6kk. Sen jälkeen laitetaan opintotoimistoon opiskelijoille itselleen haettavaksi ja jos hakijaa ei kuulu niin menevät silppuriin. Opinnäytetyöt säilytetään sähkösesti 10v. ja erinomaisen arvosanan saaneet sähköisesti sekä kansitettuna kirjastossa pysyvästi.

Sulla on luonnehäiriöinen opettaja. Valitettavasti tuollaisille tyypeille ei mahda mitään. Olemme koettaneet saada töissä samankaltaista tapausta aisoihin, mutta ei löydy ketään, joka asialle mitään mahtaisi. Ainoa keino selviytyä on vaan mennä pomputtelujen mukana ja toivoa, että jonakin päivänä saat sen tentin läpi. Näin opettaja kokee saaneensa valtaa elämässäsi ja luulee hallitsevansa sinua jotenkin. Näin ei tietystikään ole, mutta mitä enemmän vastustat häntä, sitä enemmän hän innostuu.

[QUOTE="vieras";27295642]Sulla on luonnehäiriöinen opettaja. Valitettavasti tuollaisille tyypeille ei mahda mitään. Olemme koettaneet saada töissä samankaltaista tapausta aisoihin, mutta ei löydy ketään, joka asialle mitään mahtaisi. Ainoa keino selviytyä on vaan mennä pomputtelujen mukana ja toivoa, että jonakin päivänä saat sen tentin läpi. Näin opettaja kokee saaneensa valtaa elämässäsi ja luulee hallitsevansa sinua jotenkin. Näin ei tietystikään ole, mutta mitä enemmän vastustat häntä, sitä enemmän hän innostuu.[/QUOTE]

Tietenkin niille voi jotain.

Nimimerkki kaksi opettajaa häätänyt. Ei tarvinnut kiusata, asialliset valitukset esimiehille ja rahoittajatahoille riittävät ihan hyvin.

Tokikin narsistisia persoonallisuuksia hakeutuu helposti juuri esim. opettajan tehtäviin. Virheitä hekään eivät silti saa tehdä, eivätkä ehkä varsinkaan he, koska lopultakin opiskelijankin oikeudet on aika hyvin sentään turvattu.

Tietysti täytyy lähteä sitten siitä valittaessaan, että on itsellä puhtaat jauhot pussissa, ts. opiskelijana on noudattanut niitä velvollisuuksia joita opiskelijalla on.

Tuskinpa tämä etenee mitenkään. Edelleenkin olen sitä mieltä, että yhdeksässä tapauksessa kymmenestä se tänne kerrottu tarina ei ole ihan koko totuus tapahtumien kulusta. :)

Opettajalla on palanu proppu opettamiseen :laugh:

Jos olet toiminut sääntöjen mukaan, tottakai valitat asiasta kun opettajan toimet on tuollaisia!

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27299084:
Tuskinpa tämä etenee mitenkään. Edelleenkin olen sitä mieltä, että yhdeksässä tapauksessa kymmenestä se tänne kerrottu tarina ei ole ihan koko totuus tapahtumien kulusta. :)

Perhaps perhaps

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27299084:

Tässä tapauksessa olen samaa mieltä

Itse olisin heti ottanut yhteyttä rehtoriin. Ihan sama, mikä välinne on pilannut tai miksi opettaja noin käyttäytyy, niin hän käyttäytyy väärin. Tottakai sinulla on oikeus nähdä koepaperisi, ja jos opettaja sen on tuhonnut, on hän tehnyt virheen, joka tulee kyllä saattaa esimiehen eli rehtorin tietoon.

Yhteistyössä