Laitetaanko jooko koirakuvia pinoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

Meidän Taaviska :D

Mikäs tämä koiruus on? Suloinen on kyllä :)

petit brabancon, eli sileäkarvainen griffoni

Koko kylän kauhistus. :D :laugh:

ootko kuullu juttuja?
:D

En, se on vaan niin sulonen. :D

Ihania koiruuksia =) . Laittakaas lisää vaan =)

Niin ja rotuja myös. Mä en voi omani rotua laittaa kun en sitä tiedä. Meille myytiin se labukan ja Vanhaenglanninlammaskoiran sekoituksena, mutta tuota jälkimmäistä ei koirassa totisesti ole. Taitaa siis jäädä ikuiseksi mysteeriksi koiruuden rotu, mutta rakas se on silti :heart: :)

rottweiler.jpg

Mun unelmieni koira!
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Jos joku jaksaa rautakangella vääntää minulle ohjeet, että miten kuvat laitetaan tänne? ;)

Menet aijaa.comin sivuille. Painat sitä "lataa kuva" kohtaa, haet omat kuvatiedostot ja valitset sieltä kuvan. Sitten lataat sen. Aijaa ilmoittaa että lataus on onnistunut. Menet kohtaan "pieni kuva" ja maalaat sen koko linkin. Kopioi linkki hiiren oikealla. Sitten tuut tänne ja liität linkin taas hiiren oikealle tähän tekstiin.

Höh. Ei onnistu aijaan kautta.. :/ Profiilissani on uusin tulokas.

Jos joku jaksaa rautakangella vääntää minulle ohjeet, että miten kuvat laitetaan tänne? ;)

Menet aijaa.comin sivuille. Painat sitä "lataa kuva" kohtaa, haet omat kuvatiedostot ja valitset sieltä kuvan. Sitten lataat sen. Aijaa ilmoittaa että lataus on onnistunut. Menet kohtaan "pieni kuva" ja maalaat sen koko linkin. Kopioi linkki hiiren oikealla. Sitten tuut tänne ja liität linkin taas hiiren oikealle tähän tekstiin.

No voi harmi :| . Mutta oikein suloinen pikkuinen löytyi profiilistasi :)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ihania koiruleita :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Tässä meidän puudeli

On se vaan upea. Laitoin muuten kyselyä sulle koiruudestasi mutta se meni varmaan sulta ohi. Niin onko tuo koiruli paljon ulkona, vaatiiko paljon liikuntaa ja lähteekö paljon karvaa?

No voi harmi :| . Mutta oikein suloinen pikkuinen löytyi profiilistasi :)

En mä mitään näe vai joko otti pois?

Ihania koiruuksia =) . Laittakaas lisää vaan =)

Niin ja rotuja myös. Mä en voi omani rotua laittaa kun en sitä tiedä. Meille myytiin se labukan ja Vanhaenglanninlammaskoiran sekoituksena, mutta tuota jälkimmäistä ei koirassa totisesti ole. Taitaa siis jäädä ikuiseksi mysteeriksi koiruuden rotu, mutta rakas se on silti :heart: :)

Onko tuossa labradoriakaan?

Ei ole aivan omia koiruuksia, veljen perheen koirat jotka on olleet mulle hyvin rakkaita pennusta lähtien.
Molempia koiria olen hoitanut paljon ja ovat/olivat kuin omia. :heart: :heart:

Ada joka kuoli 1v4kk sitten. Eli melkein 11-vuotiaaksi. :heart:
1577088.jpg

Emma joka on nyt melkein 12-vuotta. :heart:
1577094.jpg

Yhteistyössä