Laitetaanko jooko koirakuvia pinoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
1577145.jpg

Ei tykkää poseerata :)

Onks tääkin sammari??

Tässä meidän Lulu, joka muutti Äänekoskelle lapsiperheeseen viime syksynä.
Sekä Doris, joka lähti sateenkaarisillalle viime viikon torstaina. :'(
Ikävä noita kumpaakin aivan valtavasti. :heart: :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
On se vaan upea. Laitoin muuten kyselyä sulle koiruudestasi mutta se meni varmaan sulta ohi. Niin onko tuo koiruli paljon ulkona, vaatiiko paljon liikuntaa ja lähteekö paljon karvaa?

Ai karvaa? :laugh: :laugh: Mä sanon, että vain malamuutin omistajat oikeasti tietävät, mitä karvanlähtö on. Nuo muutit nimittäin suorastaan räjähtävät karvanlähdön aikaan. Kun keväällä karvanlähtö alkaa, sitä karvaa irtoaa isoina lauttoina. Kevyesti voit joka päivä kaapia käsin lattialta 3 muovikassillista karvaa. Ensin lähtee se tiheä pohjavilla ( ja sitähän riittää ) ja sen jälkeen päällykarva.

Tuo pitää niin paikkansa :D ... sitä kauhujen kevättä taas odotellessa :D

Osaatteko yhtään päätellä tosta kuvasta että mitä rotua tuossa meidän koirassa on?
Epäilivät että laikaa mutta eivät olleet varmoja. Oli emä karannu ja eivät tienneet missä päin oli käyny. Mies väittää että siinä on saksanpaimenkoiraa mutta mä epäilen kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja HeinäHattu:
Osaatteko yhtään päätellä tosta kuvasta että mitä rotua tuossa meidän koirassa on?
Epäilivät että laikaa mutta eivät olleet varmoja. Oli emä karannu ja eivät tienneet missä päin oli käyny. Mies väittää että siinä on saksanpaimenkoiraa mutta mä epäilen kyllä.

Kuono on aika kapea ja onko jalat lyhyet?Jotain pystykorvaa?
En osaa sanoa.Onko lääkärit veikanneet mitään,oletteko kysyneet?

Ei olla kysytty. Labbis on emä. Ja musta. Ei ole lyhyt jalkanen. On tossa kuvassa n. 8kk.

Muuten huvittava tuo koiruus ku tullaan kotiin niin se on niin innossaan että tuntuu ettei remmissä pysy. On pääasiassa pihalla. Takamus heiluu että tuntuu että poikki menee :D
Onne vaan niin hauskoja ku ovat niin riemussaa vaikka olis hetken ollu pois. Mä olin pitkään vastaa tuota koiran ottoa ja olin jo antamassa poiskin,mutta en vaan enään. Kiva vahtikoira se on.

Ei olla kysytty. Labbis on emä. Ja musta. Ei ole lyhyt jalkanen. On tossa kuvassa n. 8kk.

Häntä on aika pörröinen.Meillä koirassa labbista (äiti oli) eikä kanssa isästä ole tietoa.Häntä sillä on ihan kuin labbiksella.Pää kanssa tuollainen siro.

Muuten huvittava tuo koiruus ku tullaan kotiin niin se on niin innossaan että tuntuu ettei remmissä pysy. On pääasiassa pihalla. Takamus heiluu että tuntuu että poikki menee :D
Onne vaan niin hauskoja ku ovat niin riemussaa vaikka olis hetken ollu pois. Mä olin pitkään vastaa tuota koiran ottoa ja olin jo antamassa poiskin,mutta en vaan enään. Kiva vahtikoira se on.

Se on melkein sama oletko poissa puoli tuntia vai koko päivän,yhtä iloosia ovat.Tietty jos koko päivän on niin "konsertti" on isompi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :

Se on melkein sama oletko poissa puoli tuntia vai koko päivän,yhtä iloosia ovat.Tietty jos koko päivän on niin "konsertti" on isompi.

Ja jos et ota matkaan jos vaikka postin haet niin kyllä vaan protestoi. :)

:| Mä varmaan joudun istuun tässä tämän neidin kans koko päivän. Hokee kokoajan että näytä niitä ihania koiria...sitä joka on uimahallissa ja tuotauota ja tuota

Täällä on muitakin ketjuja.Haulla voisi löytyä :)

Yhteistyössä