Lappuliisoista !

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keljuttaa niin pirusti !
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

keljuttaa niin pirusti !

Vieras
Mitä mieltä olette ?

Ajoin auton erään toimiston oven edessä olevalle pys.paikalle ja juoksin sisälle ja jätin lomakkeen sinne ja tulin takaisin, aikaa tuohon meni ihan oikeasti noin 8-10 sekuntia ! Kun tulin takaisin oli lappuliisa kirjoittamassa sakkolappua ! Sanoin hänelle "et voi olla tosissasi ??" hän vaan kirjoitti sen loppuun ja antoi sen mulle.... :( että otti päähän !

Mun mielestä tuo on jo saivartelua, että mun olis pitänyt juosta kulman taakse hakemaan sitä helkkarin parkkilappua kun tiesin, että jätän vain sen paperin sinne..

Mitä mieltä olette oliko lappuliisa hätäinen ?
 
Minuakin olisi ottanut päähän mutta toisaalta voit varmaan ajatella kuinka moni selityksiä aina keksii, joten johonkin se on raja vedettävä jotta säännöt on kaikille samat.
 
Säännöt on säännöt jos pysäköinti on kielletty siinä niin se on kielletty (meni sitten sekunti tai kaks asioinnissa...en siis tiedä oliko pysäköinti kielletty).
 
Kumma kun tässä "8-10 sekunnissa" et huomannut lappuliisaa autosi lähettyvillä.

Et sä voi kaupassakaan jos myyjää ei näy niin jättää rahaa vaan kassalle ja poistua tavaroidesi kanssa paikalta..

Ei ole kova homma sitä 0.20e käyttää parkkilappuun jos van viepäset lapun.. toki onhan se kiva jos tahdot 40e mieluumin maksaa.. itse jokainen päättää :D

anteeksi.. olen vahingoniloinen.. piristit mun päivän :D
 
Johonki se raja/säännöt on vedettävä.
Jonku mielestä ehkä 10min on myös ihan sovelias aika olla hakematta lippulappunen.

Oot ap muuten erittäin nopee(kuten myös lappuliisa),4 sekkaa suuntaansa.Lappuliisan kans ku teidät laittasi kilpasille niin ei tiedä kumpi voittais.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja :
maksamatta ei saa pysäköidä, sinun olisi pitänyt hakea lippu

Tuohon lapun hakemiseen olisi mennyt kauemmin aikaa..

Sitähän minä sille lappuliisalle yritin sanoa, että tuon lapun hakemiseen olisi mennyt yli tuplaten aikaa ja tosiaan ei takuulla mennyt aikaa kuin korkeintaan tuo 10 sekuntia.

Totta ihmeessä olisin ottanut parkkilapun jos olisi ollut tarkoitus olla vaikka minuutti, mutta kun ihan oikeasti vain heitin sen paperin sinne sisälle ja siitä autolta on matka siihen ovelle noin 2 metriä ja ovelta siihen tiskille toiset 2 metriä...

Sanokaa mitä sanotte, mutta mun mielestäni on saivartelua antaa 35 euron sakko tuosta..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ezmeralda:
Entä jos kävelee automaatille ja sillä aikaa saa sakot? Pitääkö juosta pirkon perässä ja huitoa lapulla?

Yleensä auto pysäköidään samalle kadulle missä tämä lipunostomaatti on, ei pysäköidä esim nurkan taakse ja haeta eri kadulta lappua.
Lappuliisat huomaavat kyllä jos seisot siinä lipunostomaatin edessä.. ja aika kauan sinulla täytyy mennä jos kerkeää ensiksi jostain lappuliisa pölähtää paikalle ja kirjoittaa sakon ja vielä lähteä kävelemään pois )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liisa:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja :
maksamatta ei saa pysäköidä, sinun olisi pitänyt hakea lippu

Tuohon lapun hakemiseen olisi mennyt kauemmin aikaa..

mutta hän ei olisi sakkoa kirjoittanut loppuun koska olit lappua hakemassa.

Entäs jos se jo kerkee sen lapun kirjoittaa? No sit voi tosin painella sinne virastoon sen lapun kanssa takas, mut silti..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihan oikein:
Johonki se raja/säännöt on vedettävä.
Jonku mielestä ehkä 10min on myös ihan sovelias aika olla hakematta lippulappunen.

Oot ap muuten erittäin nopee(kuten myös lappuliisa),4 sekkaa suuntaansa.Lappuliisan kans ku teidät laittasi kilpasille niin ei tiedä kumpi voittais.

eli antaapa olla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Seija:
Alkuperäinen kirjoittaja Ezmeralda:
Entä jos kävelee automaatille ja sillä aikaa saa sakot? Pitääkö juosta pirkon perässä ja huitoa lapulla?

Yleensä auto pysäköidään samalle kadulle missä tämä lipunostomaatti on, ei pysäköidä esim nurkan taakse ja haeta eri kadulta lappua.
Lappuliisat huomaavat kyllä jos seisot siinä lipunostomaatin edessä.. ja aika kauan sinulla täytyy mennä jos kerkeää ensiksi jostain lappuliisa pölähtää paikalle ja kirjoittaa sakon ja vielä lähteä kävelemään pois )

Niinpä,ei ole koskaan sattunut. Käyn kyllä aina heti maksamassa,kunhan mietin teoriassa miten menee =)
 
no musta se lappuliisa oli kyl turhan kärkäs kirjottaa sitä lappua,ne tuntuu vaanivan joka kulman takana et koska voi kirjotella niit lappujaan,tasan tarkkaan jos se olis ollu vaik toinen lappuliisa ni tuskin ois kaverille kirjottanu tai vaik ei ois ees tuntenu mut ois ollu kollega.
en oo kyl ite koskaan joutunu tulilinjalle mut silti ärsyttää et niin helposti niit kirjotetaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja :
maksamatta ei saa pysäköidä, sinun olisi pitänyt hakea lippu

Tuohon lapun hakemiseen olisi mennyt kauemmin aikaa..

Sitähän minä sille lappuliisalle yritin sanoa, että tuon lapun hakemiseen olisi mennyt yli tuplaten aikaa ja tosiaan ei takuulla mennyt aikaa kuin korkeintaan tuo 10 sekuntia.

Totta ihmeessä olisin ottanut parkkilapun jos olisi ollut tarkoitus olla vaikka minuutti, mutta kun ihan oikeasti vain heitin sen paperin sinne sisälle ja siitä autolta on matka siihen ovelle noin 2 metriä ja ovelta siihen tiskille toiset 2 metriä...

Sanokaa mitä sanotte, mutta mun mielestäni on saivartelua antaa 35 euron sakko tuosta..

Turha sun on yrittää mitään selitellä.. tarkoitus tässä on se että menee sulle itse asiassa kauemman aikaa kuin lapun haussa.. mutta jos sinulla ei ollut tarkoitustakaan ostaa 0.20e maksavaa lippua niin kyllä minäkin sinulle sakot kirjoittaisin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elina:
Kumma kun tässä "8-10 sekunnissa" et huomannut lappuliisaa autosi lähettyvillä.

Et sä voi kaupassakaan jos myyjää ei näy niin jättää rahaa vaan kassalle ja poistua tavaroidesi kanssa paikalta..

Ei ole kova homma sitä 0.20e käyttää parkkilappuun jos van viepäset lapun.. toki onhan se kiva jos tahdot 40e mieluumin maksaa.. itse jokainen päättää :D

anteeksi.. olen vahingoniloinen.. piristit mun päivän :D

sä varmaan nautit kun sun ystäville käy jotain pahaa. olet siis vahingoniloinen.
yök.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja :
maksamatta ei saa pysäköidä, sinun olisi pitänyt hakea lippu

Tuohon lapun hakemiseen olisi mennyt kauemmin aikaa..

Sitähän minä sille lappuliisalle yritin sanoa, että tuon lapun hakemiseen olisi mennyt yli tuplaten aikaa ja tosiaan ei takuulla mennyt aikaa kuin korkeintaan tuo 10 sekuntia.

Totta ihmeessä olisin ottanut parkkilapun jos olisi ollut tarkoitus olla vaikka minuutti, mutta kun ihan oikeasti vain heitin sen paperin sinne sisälle ja siitä autolta on matka siihen ovelle noin 2 metriä ja ovelta siihen tiskille toiset 2 metriä...

Sanokaa mitä sanotte, mutta mun mielestäni on saivartelua antaa 35 euron sakko tuosta..

Mitä sitten jos ois mennyt tuplasti se aika?Eihän siiehn olisi sitten mennyt kuin alle puoli min.

Mä en suosi sitä et joillain on eri säännöt ku toisilla.Tai että ne jotku luulee niin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Elina:
Kumma kun tässä "8-10 sekunnissa" et huomannut lappuliisaa autosi lähettyvillä.

Et sä voi kaupassakaan jos myyjää ei näy niin jättää rahaa vaan kassalle ja poistua tavaroidesi kanssa paikalta..

Ei ole kova homma sitä 0.20e käyttää parkkilappuun jos van viepäset lapun.. toki onhan se kiva jos tahdot 40e mieluumin maksaa.. itse jokainen päättää :D

anteeksi.. olen vahingoniloinen.. piristit mun päivän :D

sä varmaan nautit kun sun ystäville käy jotain pahaa. olet siis vahingoniloinen.
yök.

Se jos kavereille tapahtuu jotain pahaa,on eri asia.. mutta jos kärsivät omasta tyhmyydestään niin siinä olen kieltämättä vahingoniloinen. Säännöt ovat sääntöjä.
 

Similar threads

M
Viestiä
98
Luettu
7K
Aihe vapaa
"sommarcat"
S
M
Viestiä
9
Luettu
407
Aihe vapaa
mitä mieltä ootte?
M
H
Viestiä
6
Luettu
900
V

Yhteistyössä