M
"Määvaan"
Vieras
Mitä mieltä olette, voiko pienen lapsen jättää autoon, jos itse käy pikaisesti nostoautomaatilla, yms?
Itse kävin eilen lähipostissamme hakemassa paketin ja minulla oli lapsi mukana (7 kk ikäinen). Hän nukkui juuri päikkäreitä ja ajattelin, että jätän hänet autoon kun käyn hakemassa paketin postista. Paketti olisi muutenkin niin iso, että tarvitsin 2 kättä sen kantamiseen ja meidän lähipostissa ei ole mahdollista työntää paketteja autoon kärryillä. Laitoin ovet lukkoon ja sinne vauva jäi nukkumaan. Ajattelin, että jos postissa on pitkä jono tulen myöhemmin käymään. Pääsin nopeasti kassalle, edessäni ei ollut kuin yksi ihminen ja hoidin paketin noudon nopeasti (meni max. 5 min.) Kun tulin autolle, siellä vauva nukkui edelleen tyytyväisenä ja lähdimme kotiin.
Kun sitten illalla kerroin miehelleni postireissusta ja siitä, että jätin lapsemme autoon, hän närkästyi ja sanoi, että niitä lapsikaappareita on niin paljon maailmassa... Pitäisikö minun nyt tuntea itseni huonoksi äidiksi? Joo, meidän auton ovet saa auki varmaan jätskitikullakin, mutta enpä osannut ajatella, että joku kaappaisi lapsemmem kun olen 5 min. pois auton luota...
Mitä mieltä muut ovat?
Itse kävin eilen lähipostissamme hakemassa paketin ja minulla oli lapsi mukana (7 kk ikäinen). Hän nukkui juuri päikkäreitä ja ajattelin, että jätän hänet autoon kun käyn hakemassa paketin postista. Paketti olisi muutenkin niin iso, että tarvitsin 2 kättä sen kantamiseen ja meidän lähipostissa ei ole mahdollista työntää paketteja autoon kärryillä. Laitoin ovet lukkoon ja sinne vauva jäi nukkumaan. Ajattelin, että jos postissa on pitkä jono tulen myöhemmin käymään. Pääsin nopeasti kassalle, edessäni ei ollut kuin yksi ihminen ja hoidin paketin noudon nopeasti (meni max. 5 min.) Kun tulin autolle, siellä vauva nukkui edelleen tyytyväisenä ja lähdimme kotiin.
Kun sitten illalla kerroin miehelleni postireissusta ja siitä, että jätin lapsemme autoon, hän närkästyi ja sanoi, että niitä lapsikaappareita on niin paljon maailmassa... Pitäisikö minun nyt tuntea itseni huonoksi äidiksi? Joo, meidän auton ovet saa auki varmaan jätskitikullakin, mutta enpä osannut ajatella, että joku kaappaisi lapsemmem kun olen 5 min. pois auton luota...
Mitä mieltä muut ovat?