Ä
äitisurullinen
Vieras
Surettaa tuon oman pojan kohdalla tämä asia. Itse olen melko "erakkotyyppi" ja viihdyn omissa oloissa, mutta huomaan että poika alkais kaivata seuraa. Tässä meidän pihapiirissä on yhteensä neljä lasta omani mukaanlukien. Ovat isompia 10v, 7v (sisaruksia) ja 4v. Tuo 7v ja 4v leikkii aina yhdessä. Alussa poikani pyöri siinä mukana kun oltiin ulkona, mutta ajan oloon alkoivat syrjiä häntä (ymmärrän kyllä että on paljo pienempi) ja aina menevät sitte muualle tai jonku luokse. Nyt tuo 7v varsinkin on alkanut meidän pihalle huudella kun poika siinä, että "tyhmä" ja "homo". Surettaa oman lapsen puolesta :,( Sanoin tuosta kyllä, että lopettaa huutelemasta, mutta tuntuu että pahensi vaan tilannetta. Sillon joskus tulevat leikkimään, jos meillä jotain kiinnostavia leluja pihalla, tai tuntuu paremminki että käyvät kokeilemassa niitä (ja osan rikkomassa) ja häipyvät. On kyllä huomattu, että käivät pihallamme myös kun ei olla kotona (tavarat eri paikoissa) ja joskus ikkunasta nähty.
Jotenki en kokenu tätä asiaa niin masentavaksi, kun kävin töissä ja poika oli hoidossa. Siellä hällä oli leikkiseuraa. Nyt kun oon kotona (ootan toista lasta), niin pojan kontaktit koostuu ehkä kerran viikossa serkkujen näkemiseen
Joskus jopa harvemmin, asuvat niin kaukana.
Eilen illalla sain ihan itkun aikaan, kun oltiin syömässä ja ikkuna auki, josta kuulu toisten lasten ääniä. Poika sanoi jotenki surulliseen sävyyn että " siellä toiset lapset leikkii ". Koen ihan kamalaa oloa poikani puolesta. Mistä minä saisin hälle leikkiseuraa?
Jotenki en kokenu tätä asiaa niin masentavaksi, kun kävin töissä ja poika oli hoidossa. Siellä hällä oli leikkiseuraa. Nyt kun oon kotona (ootan toista lasta), niin pojan kontaktit koostuu ehkä kerran viikossa serkkujen näkemiseen
Eilen illalla sain ihan itkun aikaan, kun oltiin syömässä ja ikkuna auki, josta kuulu toisten lasten ääniä. Poika sanoi jotenki surulliseen sävyyn että " siellä toiset lapset leikkii ". Koen ihan kamalaa oloa poikani puolesta. Mistä minä saisin hälle leikkiseuraa?