Lapselle se lelu jota itse aina toivoit lapsena?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tiedän että toive on lähinnä äidin, mutta tekis mieli ostaa lapselle yksi tietty barbie jota itse olisin aina halunnut mutta en koskaan saanut. Tietenkin tiedän, ettei se ole lapselle varmaan muuta kuin yksi barbie muiden joukossa. Minusta olisi kuitenkin kiva nähdä, millainen tuo olisi leikeissä ja olisiko se vielä minusta aikuisesta ihana barbi.

Onko kellään muilla ollut tällaista? Että ostaisi lapselle jotain mitä itse olisi aina halunnut mutta ei syystä tai toisesta saanut?

Vähän samaa olen ajatellut esim. nukkekodin tms juttujen suhteen, että olis kiva ostaa sellaisia mistä itsekin tykkää, ne vois olla sitten vähän kuin äidin ja tyttären yhteisiä.

Mutta onks tää nyt vähän säälittävää ja pitäisikö harkita uudestaan?

Mä olen tytöille ostanut baby born:in,jota en itse saanut aikoinaan. Toisaalta se oli kyllä myös tyttöjen toive,enkä ostanut vain siksi etten sitä itse koskaan saanut.

Mä olisin lapsena aina halunnut sellaisen kampaus/meikkauspään mut en koskaan saanu. En mä sitä tytöllekään osta jos ei pyydä, mut jos haluaa niin saatan kokeilla onko se niin hauska mitä aina luulin:laugh:

Ei mun lapseni osaisi sellaista lelua pyytää, kun niitä ei enää myydä tavallisissa kaupoissa. Mutta kun surffasin netissä, niin Jenkkien ebaysta näyttää löytyvän just se mun himoitsemani barbie.

Yhteistyössä