"Kaisan" äiti taitaa olla epätoivoinen kun sortuu noin kummallisiin pyyntöihin ja tyttärensä tekosten vähättelyyn.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Asian vierestä ihmettelen: ett miks semmonen lapsi mikä ei suostu liikuntaa harrastaa on ees otettu liikuntaluokalle?
Alkuperäinen kirjoittaja Hännän Heilutus:Taas oli paita rikki, tällä kertaa hello kittyn punainen paita :kieh:
saksilla leikattu reikä hihaan takapuolelle.
Opettajalta reissarissa merkintä että "Kaisan" vanhempiin on oltu yhteydessä molemmista paidoista ja "Kaisan" siirtäminen ei liikunta luokalle on käynnissä.
Opettaja pyytää anteeksi että on tämmöisen antanut tapahtua jo toisen kerran. Pahoitteli asiaa ja toivoo että "Kaisan" vanhemmat korvaavat paidat.
prkl sanon minä
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Minusta Kaisa tarvitsisi psykiatrin apua ja ravintoterapeutin. Sekä myös Kaisan äiti.
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:Mun mielestä koulun pitäisi korvata noi paidat koska lapset ovat koulupäivän aikana opettajan valvonnassa eikä vanhemmat pysty silloin vaikuttamaan mitä lapset tekee, tosin pitäis tietty kasvattaa niin että tietäisi ettei toisen vaatteita saa repiä eikä leikellä, tai että uhkaavassa tilanteessa lähtee pakoon, mutta asiaa en jättäis sikseen jos "Kaisan" vanhemmat ei korvaa.
Ihan älytön juttu kyllä että nauroin ääneen ekaa viestiä lukiessa, on niin selvän provon oloinen juttu että tän on pakko olla totta!Melkoinen keino ratkaista omat paino-ongelmat yrittämällä vaikuttaa toisten pukeutumiseen.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja piina:![]()
Mitä vastasit "Kaisan" äidille ehdoitukseen? Mä itse menisin varmasti sanattomaksi, jos mulle joku noin edottaisi. Mä tykkään pukeutua itse ja pukea lapseni persoonallisesti, enkä tykkäisi, että puoli luokkaa pukeutuisi samoin.
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:![]()
![]()
![]()
kaisan mutsi
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Lihavuus ratkeaakin todella laittamalla vaatekaappi uusiks. Mut tuota en oo kuullu et hm vaatteet vaan hoikille? Kaverin tyttö pyöreä ja suosii L.O.G.G:in vaatteita kun ne menee pyöreällekin.