V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja se johtuu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:taustalla voi olla ADHD tai lievä kehityshäiriö tms.
Joo mut ei hekään saa ketään lyödä tai potkia ja se ei kuulu heisän sairauteen. Heistä tulee sellaisia kun niitä ruokitaan.
Usein kun vanhemmat kuulee diagnoosin niin sitten se lässytys ja ymmärtäminen vasta lakaa ja tilanne pahenee. Ihme että nämä diagnosoidut lapset käyttäytyy kotona miten haluavat mutta koulussa ihan nätisti. Mistähän mahtaisi johtua????
Alkuperäinen kirjoittaja se johtuu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:taustalla voi olla ADHD tai lievä kehityshäiriö tms.
Joo mut ei hekään saa ketään lyödä tai potkia ja se ei kuulu heisän sairauteen. Heistä tulee sellaisia kun niitä ruokitaan.
Usein kun vanhemmat kuulee diagnoosin niin sitten se lässytys ja ymmärtäminen vasta lakaa ja tilanne pahenee. Ihme että nämä diagnosoidut lapset käyttäytyy kotona miten haluavat mutta koulussa ihan nätisti. Mistähän mahtaisi johtua????
Alkuperäinen kirjoittaja hah:oliko tää ketju nyt jotain aapeen ylistämistä varten tarkotettu vai? meniks multa jotain ohi?
Alkuperäinen kirjoittaja minä ymmärrän:Alkuperäinen kirjoittaja no huh huh:ap:llä ilmeisesti vain yksi lapsi. SAMAN perheen lapstkin ovat yleensä erilaisia!!!
Et ymmärrä pointtia mikä aloittajalla on tässä aloituksessa. Joten kannattaisiko olla ihan hiljaa jos et kerta ymmärrä???
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:ihan harmittaa ettei oo laittaa esim pojasta kuvaa, tuskin ikinä tajuaisit että hän saa korotettua vammaistukea epilepsiaan ja adhd sekä kehityksen viive.. anteex, rupes vaan ärsyttää
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hah:oliko tää ketju nyt jotain aapeen ylistämistä varten tarkotettu vai? meniks multa jotain ohi?
ei ollu, ei todellakaan![]()
usko pois kuule, mä en todellakaan kuvittele olevani täydellinen äiti. ihan vaan sitö ihmettelen miksi nykyään niin monelta unohtuu se lasten kasvatus. ja pelottaakin. ite näin lapsena ja nuorena noita vapaankasvatuksen lapsia. alle 30 vuotiaana heistä on noin kymmenen kuollut päihteisiin ja todella moni on narkkareita, alkoholisteja, bilettäjä ikiteinejä joita ei työnteko tai muu ns normaali elämä kiinnosta. kyllä mä haluan antaa lapselle kunnon eväät elämää varten. tietenkin myös meidän lapsista voi kasvaa vaikka millaisia hulttioita, mutta todennäköisempää se on lasten kohdalla joilla ei koskaan ole ollut rajoja
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hah:oliko tää ketju nyt jotain aapeen ylistämistä varten tarkotettu vai? meniks multa jotain ohi?
usko pois kuule, mä en todellakaan kuvittele olevani täydellinen äiti. ihan vaan sitö ihmettelen miksi nykyään niin monelta unohtuu se lasten kasvatus. ja pelottaakin. ite näin lapsena ja nuorena noita vapaankasvatuksen lapsia. alle 30 vuotiaana heistä on noin kymmenen kuollut päihteisiin ja todella moni on narkkareita, alkoholisteja, bilettäjä ikiteinejä joita ei työnteko tai muu ns normaali elämä kiinnosta. kyllä mä haluan antaa lapselle kunnon eväät elämää varten. tietenkin myös meidän lapsista voi kasvaa vaikka millaisia hulttioita, mutta todennäköisempää se on lasten kohdalla joilla ei koskaan ole ollut rajoja
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:ihan harmittaa ettei oo laittaa esim pojasta kuvaa, tuskin ikinä tajuaisit että hän saa korotettua vammaistukea epilepsiaan ja adhd sekä kehityksen viive.. anteex, rupes vaan ärsyttää

Alkuperäinen kirjoittaja no huh huh:Alkuperäinen kirjoittaja minä ymmärrän:Alkuperäinen kirjoittaja no huh huh:ap:llä ilmeisesti vain yksi lapsi. SAMAN perheen lapstkin ovat yleensä erilaisia!!!
Et ymmärrä pointtia mikä aloittajalla on tässä aloituksessa. Joten kannattaisiko olla ihan hiljaa jos et kerta ymmärrä???
Ymmärsin pointin, mutta ap myös yleistää ihan turhaa! Ja hänen tekstistään jo paistaa, että on yhden lapsen vanhempi. Siperia opettaa!!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:ihan harmittaa ettei oo laittaa esim pojasta kuvaa, tuskin ikinä tajuaisit että hän saa korotettua vammaistukea epilepsiaan ja adhd sekä kehityksen viive.. anteex, rupes vaan ärsyttää
no joo. mä puhun ihan sukulaisista ja muista todella tutuista lapsista. joista siis kyllä tiedän että ovat terveitä lapsia
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:ihan harmittaa ettei oo laittaa esim pojasta kuvaa, tuskin ikinä tajuaisit että hän saa korotettua vammaistukea epilepsiaan ja adhd sekä kehityksen viive.. anteex, rupes vaan ärsyttää
No jos vaikka tämä lapsi heittäytyy bussipysäkillä tai kaupanlattialla maahan makaamaan ja huutamaan, pystyykö vieras ihminen näkemään päällepäin mistä on kysymys?
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:ihan harmittaa ettei oo laittaa esim pojasta kuvaa, tuskin ikinä tajuaisit että hän saa korotettua vammaistukea epilepsiaan ja adhd sekä kehityksen viive.. anteex, rupes vaan ärsyttää
No jos vaikka tämä lapsi heittäytyy bussipysäkillä tai kaupanlattialla maahan makaamaan ja huutamaan, pystyykö vieras ihminen näkemään päällepäin mistä on kysymys?
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:ihan harmittaa ettei oo laittaa esim pojasta kuvaa, tuskin ikinä tajuaisit että hän saa korotettua vammaistukea epilepsiaan ja adhd sekä kehityksen viive.. anteex, rupes vaan ärsyttää
no joo. mä puhun ihan sukulaisista ja muista todella tutuista lapsista. joista siis kyllä tiedän että ovat terveitä lapsia
ups... olen vaan niin paljon itsekkin kuullut tuota ja ihmiset jotka lapsiani arvostelee ei näytä tajuavan sitä että nuorimmalla tosiaan kehityksenviive, epilepsia ja adhd,ei virallisesti mut epävirallisesti papereis. vanhimmalla kehitysvamma ja keskimmäisellä kielellisiä ongelmia ja lisäx esim raivareita... saattaa potkia ja muuta... mut nää ei näy päälle päin
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ElämääniEksynyt:No joo... Osa totta, mutta lapset ON erilaisia.
onhan ne, mutta se ei oo tekosyy sille ettei lapselle tarvis opettaa käytöstapoja.
Ei, tottakai kaikkia lapsia tarvitsee kasvattaa. Mutta se että lapset ovat erilaisia tarkoittanee usein sitä että kaikkien kanssa se ei onnistu yhtä helposti. Eli se huonostikäyttäytyvän Matin äiti saattaa olla tehnyt paljon enemmän töiitä lapsensa eteen kuin sen hyvin käyttäytyvän Mikon äiti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja se johtuu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:taustalla voi olla ADHD tai lievä kehityshäiriö tms.
kannattaa tutustua tarkemmin aiheeseen ja tällaisiin perheisiin joissa tällainen lapsi. silloin voisi silmät aueta...
Alkuperäinen kirjoittaja hah:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hah:oliko tää ketju nyt jotain aapeen ylistämistä varten tarkotettu vai? meniks multa jotain ohi?
mulla on ollut vapaa kasvatus, silti olen ihan kunnon kansalainen, huumeita en koskaan ole kokeillut, alkoa nautin ehkä 2kertaa vuoteen ja tuppakkaakaan en polta.
mut hei, kiva et yleistät ja tuomitset samoin tein![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tuleva kynnysmatto:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:ihan harmittaa ettei oo laittaa esim pojasta kuvaa, tuskin ikinä tajuaisit että hän saa korotettua vammaistukea epilepsiaan ja adhd sekä kehityksen viive.. anteex, rupes vaan ärsyttää
pystyy NORMAALISTA lapsesta. nomraali lasi uhmaa ja koettaa rajojaan vanhemmille, se kuuluu ihan kehitykseen. olisin todella huolissani jos lapsi tekisi aina niin kuin sanona ja tottelisi mukisematta jokaisen asian.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ElämääniEksynyt:No joo... Osa totta, mutta lapset ON erilaisia.
onhan ne, mutta se ei oo tekosyy sille ettei lapselle tarvis opettaa käytöstapoja.