Lapset selostaa linnan juhlia :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miks pitää ottaa niin tosissaan,tää on hauskaa peliä vaan.Tässä näkee taas ketkä täällä on sinisilmäisiä.hahhaaaaa...Luulettekste että mä oikeesti ajattelen noin?

Alkuperäinen kirjoittaja Nika:
Miks pitää ottaa niin tosissaan,tää on hauskaa peliä vaan.Tässä näkee taas ketkä täällä on sinisilmäisiä.hahhaaaaa...Luulettekste että mä oikeesti ajattelen noin?

Ja sä luulet, etten mä naura täällä ja lyö sulle lisää vettä myllyyn? :o

Just joo... Tottahan se on, et pienet tytöt on harakoita, (jos ei äiditki) kaikki kiiltävä on kaunista. Tasan tarkaan 99,9% alle kouluikäisistä ihailee vain kimallusta ja röyhelöitä. Tervettä nuoren tytön kasvua! 10v jälkeen ne voi hiljalleen muuttua minimalisteiksi, jollei 20v jälkeen.
Ja hei, haloo, jos ei ole muuta kuin v****uilua ja rasismia, kannattaa ihan vain mennä nukkumaan. Jookos.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
No niin kiitos taas tästä,kiva kun hölmöt vastaa tosissaan.Lähden nyt syömään ton mun turkkilaisen miehen kanssa.

Mies raukka... :/

Kyllä se ihan on vieressä ollut jo 12v ja just sanoi rakastavansa mua....Kun taas sulla ei taida olla muuta tekemistä kuin netissä roikkua?Tervemenoa!Ciao!

No niin kiitos taas tästä,kiva kun hölmöt vastaa tosissaan.Lähden nyt syömään ton mun turkkilaisen miehen kanssa.

Kyllä se ihan on vieressä ollut jo 12v ja just sanoi rakastavansa mua....Kun taas sulla ei taida olla muuta tekemistä kuin netissä roikkua?Tervemenoa!Ciao!

Görüsürüz :wave: ja afiyet olsun.
Mun mies ei oo nyt vieressä, se tekee töitä ja tuo rahaa taloon :p . Soitti kyllä tässä vajaa tunti sitten ja mainitsi rakastavansa.

Görüsürüz :wave: ja afiyet olsun.
Mun mies ei oo nyt vieressä, se tekee töitä ja tuo rahaa taloon :p . Soitti kyllä tässä vajaa tunti sitten ja mainitsi rakastavansa.

Oliko just pitsan vääntö kesken?

Yhteistyössä