V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyn:Miksi yhteiskunnan varoin pitäisi tukea sitä, että sinä olet kotona ja lapsesi hoidossa? Se ei ole halpaa lystiä, vaikka maksatkin siitä jotain itse. Miksi työssäkäyvien vanhempien lapsille tarjoittetu hoito pitäsi täyttää lapsilla, joiden vanhempi on kotona. Jos koet tarvitsevasi vapaata lapsistasi, tulisi se kustantaa omin varoin ja käyttää muita kuin kunna tarjoamia päivähoitopalveluja. Eli siis, miksi kunta velvollinen maksamaan sinun "lepopäiviäsi"????Kyllä voit puolestani olla kotona ilman lapsia joka päivä tai mennä asioille ilman lapsia, mutta kustanna itse se, miten vapasi järjestät!
No hoh hoh... Tiedätkö, ettei maksamiasi veroja ole korvamerkitty?
Kai minäkin toivoisin, että mun verovarat menisivät sellaisiin juttuihin, jotka ovat minulle tärkeitä, vaan kun SE EI MENE NIIN! Sinä et päätä, mihin toimintaan verovaroja käytetään, enkä minäkään. Entä jos minä sanon, että minusta olet niin ilkeä ihminen, ettei sinulle pitäisi suoda mitään yhteiskunnan tukia -verovaroista, myös minun, nekin kustannetaan? Kumpi meistä sen päättää, vai päättääkö kumpikaan?