V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi annetaan leipää iltapalaksi ja miksi sitä vielä annetaan klo: 23 maissa?
Samaa mieltä. Laiskat vanhemmat syyttävät vain päiväunia omasta osaamattomuudestaan.
Sitä paitsi päiväunet ovat lapselle välttämättömät kasvun ja gognitiivisen kehityksen kannalta. Pullamössö-äidit ovat eri mieltä ja suuttuvat kun joku uskaltaa tämän sanoa.
Varmasti on epäkelpoja ja laiskoja vanhempia, mutta ne jotka eivät ole itse kokeneet lapsen uniongelmia ja päiväunista tai muista syistä aiheutuvia väsymyksen-valvomisen ja uniongelmien kierrettä, kannattaisi huudella vähän hiljempaa. . .
Olenko outo, vai miksi tuo kuulostaa älyttömältä? Miksei pienempiääkin käytetä iltapesulla saunassa, iltapala ja nukkumaan? Kai ne nyt valvoo jos ei mitään tolkkua ja rajoja.
Nuo vanhemmat ovat täysiä idiootteja. : /
No ei meillä todellakaan anneta mitään syötävää enää hampaidenpesun jälkeen.No onko tuo jotenkin ongelma?
Varmasti on epäkelpoja ja laiskoja vanhempia, mutta ne jotka eivät ole itse kokeneet lapsen uniongelmia ja päiväunista tai muista syistä aiheutuvia väsymyksen-valvomisen ja uniongelmien kierrettä, kannattaisi huudella vähän hiljempaa. . .
No ei meillä todellakaan anneta mitään syötävää enää hampaidenpesun jälkeen.
Olisipa ihanaa jos kaikki lasten uniongelmat olisivat vain vanhempien korvien välissä...
Mutta. Vaikka olisi kuinka uniongelmia, ei lasten tarvitsisi antaa pelata pelejä, syödä ja riekkua yöllä. Kyllä sitä väsynytkin lapsi jaksaa pelata tuntikausia yöllä jos niin annetaan tehdä. Jos lapsi olisi tuonkin ajan sängyssä pimeässä huoneessa, uni voisi tulla paljon aiemmin.
Itse siis pidän vanhempien toimintaa vähän munattomana ja kurin puutteena.Kyllä vanhemmat päättävät koska kodissa tehdään mitäkin. Ei meilläkään lapsi vuosi sitten saanut katsoa esim. piirrettyjä enää normaalin nukkuma-ajan jälkeen. Kukkui sitten pedissään.
Laita sit nukkumaan myöhemmin. AI mut hei, sit sulle ei jää sitä omaa aikaa vaan joudut viettämään illan lapsesi kanssa. Tsori unohdin tuon pointin....