Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
HUH HUH! Perjantaina hedelmöittyneitä oli 8, tänään oli 9!! Eli kaikki jatkoi jakautumista viikonlopun yli plus yksi extra. Yksi siirrettiin, kaksi meni tänään pakkaseen ja loppuja viljellään vielä huomiseen ja sit menevät pakkaseen. Siis ihan huikeeta!
Mulla on Luge 400mgx2 verikokeen negaan eli perjantaihin asti. Outoa että kevään inssikierroissa vaikutti että pystyin siirtämään vuodon alkua puolet pienemmällä lugeannoksella, tai sitten se oli vaan sattumaa. Viime tuoresiirtokierrossa kun tämä nykyinen lugeannos ei pitänyt vuotoa poissa. Tunsin kyllä että se pidätteli sitä kaksi päivää kun kramppeja jo oli, mutta lopulta oviksen ajoituksesta päätellen johtofolli lähti kuitenkin kasvamaan silloin kun ne krampitkin tuli. Jos olen oikeassa niin nyt näyttää kyllä ihan hyvältä, koska tänään ei tullut mitään vahvoja menkkakipuja. Ehkä lieviä kyllä ja muistan että olin hetken huolissani että oisko kuukuppi pitänyt ottaa töihin mukaan. Jos se johtofolli ei lähde tänään kehittymään vaan vasta huomenna niin ovisplussa 23.12. eikä 22.12. vaikuttaa aiempaa mahdollisemmalta. Tästä teoriastani johtuen ajattelin että olisi sama lopettaa luget sitten kun tuo nykyinen purkki loppuu eli huomisen DPO 13 ilta-annoksen jälkeen.@Iik88 onnea haamusta
@näännä onpa harmi että siellä on edelleen negaa Onneksi teillä on kuitenkin vielä se yksi alkio Mihin asti sulla on tukilääkitys? Kuulostais siltä, että ihan hyvin voisit siirtoon päästä seuraavasta kierrosta, jos tukilääkitys onnistuu pitämään vuodon vielä hetken poissa.
Mä laitoin viime tiistaina testitulokset Ovumiaan ja kysyin lääkärin kantaa tulevan siirron lääkityksiin. Mitään vastausta ei edelleenkään, vaikka yleensä oon saanut suunnitelman viimeistään seuraavana päivänä. Taisi lääkäri ottaa nokkiinsa, kun menin ominpäin lisätutkimuksiin
Mä voisin listan taas päivitellä ja voin jatkaa päivittelyä jokusen viikon. Jos seuraava siirto on taas nega, tuun todennäköisesti vetäytymään täältä pidemmälle tauolle ja sit saa joku muu ottaa koppia päivittelystä
Mieletön tulos, vautsi! Siis oliko niin että se yksi hedelmöittyi hieman myöhemmin kuin muut? Tarrasukkia tänään siirretylle! Milloinkas viralliset ja epäviralliset testailut?HUH HUH! Perjantaina hedelmöittyneitä oli 8, tänään oli 9!! Eli kaikki jatkoi jakautumista viikonlopun yli plus yksi extra. Yksi siirrettiin, kaksi meni tänään pakkaseen ja loppuja viljellään vielä huomiseen ja sit menevät pakkaseen. Siis ihan huikeeta!
Joo se ei todallakaan haittaisi mitään vaikka ovis tulisi myöhemmin kuin 23.12., mutta en vain pidä sitä kovin todennäköisenä. Jos se tulis aattona niin olis aika hurjaa 29.12. alkaa soitellla Felicitakselle että moi käykö jos tuun huomenna siirtoon. XD Mutta ne on mitoittaneet tuon joulutauon fiksusti niin että kenenkään ei sentään tarvitse ilmoittaa että siirron tarvis samana päivänä. No, pitää jutella sen lääkärin kanssa vielä tuosta väliviikkosiirtopolitiikasta. Pahus kun pitää sitäkin odottaa ainakin perjantaille tai en tiedä pitääkö varata maanantaille joku käynti jossa sitten suunnitellaan.Huikea tulos @tasaraha ! Ja @näännä toivottavasti vuoto/ovis aikataulullisesti paras mahdollinen Sullahan on mennyt ne aika nappiin tähän asti? Haittaako jos venyy vielä vähän enemmän, onhan siinä paljon arkipäiviä?
Hitto millainen lääkäri @MariamimiVarsinkin kun löytyi selkeä syy!! onko nyt tietoa aikataulusta ja onko esim selvää tehdäänkö luonnon/lääkekiertoon? Oon niin fiiliksissä kun mariamimin ja haaveillen tosihommat lähenevät, haaveillen aloitat synraelan jo ensi viikolla eiks vaa?