Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Upea saalis!!! Vaikka taivasteltiin että noin vähillä kontrolleilla meni sun stimulaatio niin sehän päätyi olemaan ihan oppikirjasuoritus!@Keltainenkukka92 14 kypsää ja 8 hedelmöittyi
[/QUOTE]Täällä alkaa katseet siirtyä pikkuhiljaa eteenpäin kohti tulevaa ja olo hieman rauhoittunut. IVF-suunnittelu käynti on heti loppiaisen jälkeen. Sitä ennen onneksi parin viikon joululoma. Jännittää tottakai todella paljon, mitä keväällä on edessä. Kolmannen inssin jälkeen tuli kyllä kamala romahdus, jota ei yhtään helpottanut ystävän (työkaverin) raskaushehkutus, joka oli siis alkuun aivan päivittäistä snäppäilyä mahakuvista, hankinnoista yms. ja tietysti kaikki töissä myös juttelemassa kokoaika vauvajuttuja
Tämä ajoi mut ihan solmuun ja ahdisti ihan töissä oleminenkin hetkellisesti. Sen lisäksi,myös työrintamalla oon kaivannut muutoksia, mutta koska meillä on ollut lapsihaave, en ole saanut aikaiseksi hakea mitään uutta. Ja sitten taas tuntuu, että sielläkin nyt olen jumissa. Kävin tuulettamassa päätä työterveyspsykologilla, koska vahva kaamos uupumus oli romahduttaa.
Nyt asiat tuntuu taas hieman kevyemmiltä kantaa ja on voinut nauttia kivoistakin jutuista muilla elämän osa-alueilla
Mitä sulle kuuluu @pienitoiveemme ?
No ku mä nyt vähän arvon tuon tämänaamuisen testin äärellä että onko siinä joku haamuaavistus vai ei. Siis jos siinä joku olisi niin on se joka tapauksessa huonommin hahmottuva kuin eilisaamun haamu. Ja eilen ip testasin kyllä ihan negan. Ja olen siis aivan kauhea "ehkä haamuviiva"-hullu, viime kierroksellakin jaksoin niitä negatestejä vaikka miten pitkään käännellä. Mutta ihana juttu tuo sun ystävä, ainahan tuollainen tuo toivoa. <3Oletko siis testannut negan tänä aamuna @näännä?
Mä oon nyt seurannut niin monien testausta että olen yhä vakuuttuneempi että dpo10 testi on vielä täysin arpapeliä. Just pari viikkoa sitten lohdutin ystävää joka itki dpo10 negaa (herkällä). No dpo14 tuli hyvin haalea mutta selkeä plussa. Tuskin olisi näkynyt dpo12 edes.
Onneksi on pakkasukko odottamassa jktp
Ja hyvää itsenäisyyspäivää myös minulta, näännän versio oli päivän paras
Älä vielä kokonaan luovuta, dpo 11 on edelleen aikaistaKirves täällä edelleen hilautuu kohti kaivoa, vaikka tiirailenkin yhä myös viivanpaikkoja.
Eilen illalla vasta tajusin, että siis seuraava ICSI (tai IVF luovutetuilla siittiöillä jos niin päätetään) -kierroshan on todennäköisesti MAALISKUUSSA, ja tässä välissä vaan se yksi siirto, koska niin lyhyt kuin Felicitaksen joulutauko onkin niin seuraavan sopivan siirtoajankohdan osuttaminen sen ulkopuolelle vaatisi ainakin vähän onnea ja nimenomaan siihen suuntaan että oviksen tulossa kestäisi yllättävän kauan, ja niinhän ei mulle yleensä käy. On tää kyllä musertavaa. Vaikka optimismi hoitojen onnistumisen suhhteen on kovaa vauhtia vuoden mittaan karissut niin ei silti ollut juurikaan käynyt mielessä että maaliskuussa tahkottaisiin vielä tätä samaa paskaa.
Melko samat fiilikset kyllä mulla että onnistuukohan ikinä. Oon julkisella niin siks helkkarin hidasta mutta toista lasta on nyt 2v jo tehtyKirves täällä edelleen hilautuu kohti kaivoa, vaikka tiirailenkin yhä myös viivanpaikkoja.
Eilen illalla vasta tajusin, että siis seuraava ICSI (tai IVF luovutetuilla siittiöillä jos niin päätetään) -kierroshan on todennäköisesti MAALISKUUSSA, ja tässä välissä vaan se yksi siirto, koska niin lyhyt kuin Felicitaksen joulutauko onkin niin seuraavan sopivan siirtoajankohdan osuttaminen sen ulkopuolelle vaatisi ainakin vähän onnea ja nimenomaan siihen suuntaan että oviksen tulossa kestäisi yllättävän kauan, ja niinhän ei mulle yleensä käy. On tää kyllä musertavaa. Vaikka optimismi hoitojen onnistumisen suhhteen on kovaa vauhtia vuoden mittaan karissut niin ei silti ollut juurikaan käynyt mielessä että maaliskuussa tahkottaisiin vielä tätä samaa paskaa.
Joo mulla ei nyt kyllä tärpännyt tämä kiekka. En tällä hetkellä ole kyllä kauhean masentunut siitä, koska olen niin vakuuttunut siitä että se alkio kyllä kiinnittyi aluksi. Itse asiassa eilen vielä postasin johonkin haamu vai ei -ketjuun avautumisen että sellainen herkkä rfsu-puikko näytti mulle eilen joskus 5-7min kohdalla punaisen plussaviivan, ja pregcheck-rivistäkin näki että aamupissassa uitetuissa oli haaleaa esihaamua. Mutta ei nuo siis nyt vahvistuneet odotetusti ja oireetkin väheni sen mukaisesti. Mutta jos se alkio nyt kerran pääsi aloittelemaan kiinnittymistä niin mun kohtu osasi selvästi tehdä jotain oikein ja alkiosta ei vain ollut eläjäksi.
Ja toki se pakkasalkio lieventää masennusta myös. Olis kyllä niin ihanaa päästä siirtoon seuraavassa kierrossa, kun mulla on silloin loma ja kerrankin ei tarvitsisi stressata työaikatauluja. No katsotaan mitä lääkäri sanoo ja milloin mulla alkaa vuoto. Tai lähinnä milloin alkaa tuntua että ilman lugea se vuoto jo alkaisi, koska viimeksi ovisplus tuli siitä hetkestä kahden viikon päästä.
Luin että yli 40-vuotiaiden naisten munasoluista vain yksi 4-5:stä on kromosomivirheettömiä. Jos mun vika on lähinnä tuossa ja jos ajatellaan että kevään keskimmäisessä haamuiluinssissä tapahtui hedelmöittyminen niin kyllähän tässä kohta alkaisi jo olla aika sille harvinaiselle laatualkiolle. Varsinkin kun en siis ole yli 40-vuotias.
No mutta kunnollahan tästä kuopasta pääsee nousemaan vasta kun se verikoekin on ohi. Oon nyt todennut että en vaan tällä kertaa mitenkään voi järjestää itseäni sinne pe-aamuksi vaan käy to-iltana. Jos ei lääkärille kelpaa niin käydään sitten vaikka ma uudestaan.