Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Omalla kohdalla kaikki on mennyt aika kivasti. Kaikesta fyysisestä on selvinnyt ihan hyvin, mikään ei aiheuttanut ei enää ikinä -fiilistä. Lääkkeet eivät ole liikaa vaikuttaneet psyykkeeseen (turvottaneet ovat kyllä), mutta ehkä se odottelu on hankalinta ja tietysti epävarmuus. Mutta tämä mun oma kokemus ja oon ainoastaan läpikäynyt yhden IVF:n lyhyellä kaavalla.Ivf:n läpi käyneet. Minkä koette haastavimmaksi hoidoissa? Onko fyysisesti kuinka rankka? Entä vaikuttaako lääkkeet psyykeeseen? Vai onko odottelu se vaikein osuus?
Olisi kiva kuulla kokemuksia niin tietää vähän mitä odottaa. Jännittää jo valmiiks.![]()
Ivf:n läpi käyneet. Minkä koette haastavimmaksi hoidoissa? Onko fyysisesti kuinka rankka? Entä vaikuttaako lääkkeet psyykeeseen? Vai onko odottelu se vaikein osuus?
Olisi kiva kuulla kokemuksia niin tietää vähän mitä odottaa. Jännittää jo valmiiks.![]()
Itse en uskalla yhtään vielä tuuletella, mutta tietysti ekaa kertaa hyvään aikaan paljailla silmillä nähty haamujen esiäiti tuo pientä toivonpilkettä, että jotakin edes yrittää tapahtua.Toki tuo pc ei ole testi herkimmästä päästä, mutta pidän sitä luotettavimpana, kun sen ei pitäisi näyttää viivanpaikkoja. Tänään pienet kramppimaiset tunteet ovat jatkuneet satunnaisesti, menevät aina ohi nopeasti. Tänään selvästi nyt suoraan aamusta alkaen väsyttänyt niin, että voisi ottaa päikkärit. Koko ajan vaan ajattelee, että Cyclogestistä nää oireet vaan johtuvat. Mitään oireita ei kuitenkaan ollut ennen siirtoa, eikä aiemmallakaan kerralla, mutta ei tässä vaiheessa uskalla uskoa mihinkään muuhun vielä, kun mielen kepposteluun.
![]()
Ivf:n läpi käyneet. Minkä koette haastavimmaksi hoidoissa? Onko fyysisesti kuinka rankka? Entä vaikuttaako lääkkeet psyykeeseen? Vai onko odottelu se vaikein osuus?
Olisi kiva kuulla kokemuksia niin tietää vähän mitä odottaa. Jännittää jo valmiiks.![]()
Paino ei ole noussut missään vaiheessa eikä ole turvottanut yhtään. Mutta tosiaan mulla aina ollut erittäin vähän folleja.Kiitos @Zelina ja @Keltainenkukka92.
Nousiko teillä paino? Se itseä jännittää jonkun verran. Helpottaako se turvotus sen jälkeen, kun keräys tehty vai turvottaako mahdollisissa pas kierroissakin?
Tuo psyykkinen puoli kans kyllä jännittää, miten sitä osais pitää päässä jotain muutakin. Voin niin kuvitella, että itsellä ei päässä kyllä liiku silloin mitään muuta kuin munasolut, lääkkeet ja ivf.![]()
Ivf:n läpi käyneet. Minkä koette haastavimmaksi hoidoissa? Onko fyysisesti kuinka rankka? Entä vaikuttaako lääkkeet psyykeeseen? Vai onko odottelu se vaikein osuus?
Olisi kiva kuulla kokemuksia niin tietää vähän mitä odottaa. Jännittää jo valmiiks.
@haaveillen sen sanoi hyvin @Mollama kysymykseen, että lapsettomuus on se rankin juttu eikä hoidot, niin samaa mieltäMä olin ivf-vaiheessa (2 kierrosta) niin nuori 28v, ja jotenkin tittidii tässä vaan lapsia nyt tehdään, en edes tajunnut koko asiaa isossa kuvassa jotenkin hirveästi miettiä, mutta fyysinen puoli oli mullakin ihan ok. Pistelyt meni hyvin, muakaan ei neulat pelota, itse punktointi tehtiin Ovumiassa vahvassa kipulääkityksessä (pöllyssä
) niin sen suhteen ei ollut mitään ongelmaa.
Mutta kyllä kouraisi taas @Karhurouvanen sun kertomus siitä, miten lapsettomuus voi muuttaa ihmistä ja vaikuttaa _ihan_ koko elämään. Oon tosi pahoillani että vaikutukset on olleet sulle noin kovat. Ei meitä helpolla päästetäJoskus oon ajatellut että kun lapset on isompia, niin aion heille kyllä kertoa, kuinka valtavan henkisen, käytännön ja rahallisen vaivan näimme saadakseen heidät ♥
@Annika88 eli onko sulla nyt vielä välikierto ennen varsinaista hoitokiertoa, kun sanoit että ensi kierron lopulla pistelyt? Oli muuten aiemmin ihan outoja ne lääkkeiden nimet joita luettelit mitä sulle oli tulossa, niitä lienee tullut tässä vuosien varrella uusiakin kauppanimiä saataville.
@Zelina ja @Toivotonvieralija ihan tippa linssissä luen näitä teidän plussauutisia, niin sydämestäni toivon että onnistutte ja joka ikinen tällä palstalla! Ihanaa, tarrasukkia ja onnea! ♥
Omanapa että täti tuli tänään (eli vuoto alkoi) ja nyt siis kp1, limiksen tsekki ensi viikolla 2.10. ja siirto oletettavasti 7.10. tienoillaFiilis vaihtelee VMP-toiveikkuuden välillä. Tekis välillä mieli itkeä jo valmiiksi jos ei onnistukaan
Mites @Karhurouvanen ja @Mariamimi , onko aikataulu siirrolle teillä tarkentunut?
Mun esikoinen on kohta jo 17Voi ihanaa, miten paljon jännittäviä tapahtumia kaikilla. Toivottavasti tulee sadellen plussia nyt
Te kenellä on ennestään lapsia, minkä ikäisiä ja oletteko kertoneet heille hoidoista?