Tyttöonnittelut @Karhurouvanen ! Onko sulla tiedossa luovuttajien pituudet - voiko olla, että on niin yksinkertaista että hän on petite? Kaverilla siis sama juttu aikoinaan paitsi hänellä tuo mitta oli ilmeisesti vielä pienempi koska järjestelmä hälytti mutta sitä kuitattiin sillä, että kaveri itse on tosi lyhyt ja hänen suvussa on monta hyvin lyhyttä. Ja terve poika syntyi 
Voi kuinka suoria ja rehellisiä mietteitä isosisaruksilta!
Ei tarvitse vastata jos liian henkilökohtainen aihe mutta kiinnostaa, kun me olisimme pitkällä lahjasoluprosessissa; oletko puhua lapsille solujen taustasta jo tässä vaiheessa?
Meillä tuo 3v on ollut vain positiivisin mielin (ja hänhän kysyi silloin lokakuussa että onko mun masussa vauva vaikka emme olleet kertoneet, toki hänellä aika tuoreessa mielessä silloin mitä iso vatsa tarkoittaa, kun on syyskuussa syntynyt serkku). Vähän pelkään, että todellisuus iskee kovaa sitten (esim. vauva vie aikuisilta paljon aikaa ja huomiota, varsinkin kun hän on hyvin vahvasti äidin poika) mutta toisaalta niin herttaista, kun toinen niin odottaa "vaikka tiedän kyllä että alussa se ei osaa leikkiä, eikä edes istua!")
Ei ollut tarkoitus esittää superihmistä, itse ajattelen enemmän että tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, kuka nyt järjestää itselleen tällaista soppaa vikalle kolmannekselle.
Onneksi en tee kuin 80% työaikaa ja nyt olen vähentänyt asiakaskäyntien määrää pikkasen eli käytännössä en tee ihan sitäkään. Ja tasan viikon päästä on enää aikuisia, fiksuja koiria talossa. 

Voi kuinka suoria ja rehellisiä mietteitä isosisaruksilta!
Meillä tuo 3v on ollut vain positiivisin mielin (ja hänhän kysyi silloin lokakuussa että onko mun masussa vauva vaikka emme olleet kertoneet, toki hänellä aika tuoreessa mielessä silloin mitä iso vatsa tarkoittaa, kun on syyskuussa syntynyt serkku). Vähän pelkään, että todellisuus iskee kovaa sitten (esim. vauva vie aikuisilta paljon aikaa ja huomiota, varsinkin kun hän on hyvin vahvasti äidin poika) mutta toisaalta niin herttaista, kun toinen niin odottaa "vaikka tiedän kyllä että alussa se ei osaa leikkiä, eikä edes istua!")
Ei ollut tarkoitus esittää superihmistä, itse ajattelen enemmän että tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, kuka nyt järjestää itselleen tällaista soppaa vikalle kolmannekselle.