Lapsi "pyörittää", onko syytä huoleen, terpiaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Esme
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn vaan?:
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Alkuperäinen kirjoittaja Avun pyytäminen ei ole koskaan tyhmää:
Niin ja ne kenellä ei ole lapsia ollenkaan, sanotaan olevan maailman parhaimpia kasvattajia ;)

Miten tämä tähän ketjuun liittyy?

Miten sitten tämä (veetun) viesti sitten ketjuun liittyy?

Oletko lukenut koko ketjua? Kaksi ongelmaista ihmistä lyöttäytyy yhteen, ja rakkauden hedelmähän pitää pukata maailmalle ennen kuin edes kahden aikuisen arki sujuu. "Idyllinen perhe-elämä" on sairasta valtataistelua ja riitelyä, niin että lapsi alkaa oireilla.
Olen ihan samaa mieltä, kumma että autoa ei saa ajaa ennen kuin on todistanut hallitsevansa ko. homman, mutta lapsia saa pukata millaiset ääliöt tahansa jos vehkeet vaan pelaa.

Sääliksi käy lapsiparkaa.

Olikohan edellinen oikeasti ap, epäilen. Enkä tarkoita sitä, etteikö tämä "esine" voisi olla juuri tuo mainittu, mutta tapa jolla tämä tuotiin keskusteluun on outo, sanoisinko jopa sairas.

[Lainaus moderoitu]

Jos poikasi hipelöi itseään oman huoneensa rauhassa, ei se oikeastaan kuulu sinulle mitenkään. Varmasti kyseinen toiminto on joko normaalia ja kuuluu kehitysvaiheeseen ja sinä nyt ylireagoit asiaan TAI sitten poikasi hakee tätä kautta helpotusta pahaan oloonsa ja kääntyy helpon mielihyvä lähteen puoleen. Yhtä hyvin poikasi voisi ruveta hakemaan lohtua ruuasta.

Periaatteessa oman sukuelimensä hyväilemisessä ei ole mitään epänormaalia tai perverssiä. Itse olen kasvatusmielessä sanonut lapsille, että näitä oman kehon tutkimuksia saa tehdä, eikä niissä ole mitään pahaa, mutta ne tulee hoitaa yksin ja oman huoneen rauhassa.

Minusta kuten kaikista muistakin, tilanteesi kuulostaa aivan hirveältä, enkä ymmärrä miten suostut lapsesi hyvinvoinnin kustannuksella jäämään kynnysmatoksi noin huonoon suhteeseen. Se, että lapsesi kärsii, ja tulee tulevaisuudessa oirehtimaan lisää, on selvä.

Alkuperäinen kirjoittaja tuli.:
Olikohan edellinen oikeasti ap, epäilen. Enkä tarkoita sitä, etteikö tämä "esine" voisi olla juuri tuo mainittu, mutta tapa jolla tämä tuotiin keskusteluun on outo, sanoisinko jopa sairas.

Minulla alkaa olla myös sellainen olo, että joko tuo oli jonkun sivullisen väliheitto, tai ketjun aloittaja vetää meitä höplästä..

Esme, jos joku vielä käyttää tässä ketjussa kiusaamistarkoituksena nikkiäsi, niin laita viesti ylläpidolle. Nuo perskärpäset rauhoittuvat kummasti, kun joutuvat bannatuksi muutamaksi päiväksi.

Yhteistyössä