Millä systemillä saan lipaston pysymään kiinni? Siis ei mitään lautaa vetimien taakse, keksii varmasti minuutissa, miten sen saa pois. Mutta siis mitä oikeita turvasysteemejä/lapsilukkoja on myynnissä ja toimiiko ne?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Anna tyhjentää![]()
Sitten voitte yhdessä laittaa ne kaikki tavarat takaisin ja tyhjentää uudestaan
(vaaralliset esineet täytyy tietenkin poistaa)
Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:Meillä tällaisia http://www.prisma.fi/market/prisma?a_Visit:tuote=ocbpqvrkalhecrqd&kategoriaTunniste=LastenTurvaTuott&path=Lapset/Lastentarvikkeet/LastenTurvaTuott&myymala=Prisma+Sepp%C3%A4l%C3%A4&paikkakunta=Jyv%C3%A4skyl%C3%A4&osuuskauppa=KESKIMAA&pageName=Main
Alkuperäinen kirjoittaja Meija:Mä oon käyttänyt niinkin hirveän vaativaa konstia kuin sanaa EI.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja Meija:Mä oon käyttänyt niinkin hirveän vaativaa konstia kuin sanaa EI.
toimiihan se tuokin jos on aikaa seistä lapsen vieressä kieltämässä 24/7
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja Meija:Mä oon käyttänyt niinkin hirveän vaativaa konstia kuin sanaa EI.
Jotain vikaa kielloissa ja auktoriteetissa jos koko ajan tarvitsee kieltää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja Meija:Mä oon käyttänyt niinkin hirveän vaativaa konstia kuin sanaa EI.
Jotain vikaa kielloissa ja auktoriteetissa jos koko ajan tarvitsee kieltää![]()
Juu, sepä se.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:Meillä oli sääntö, että jos purkaa niin myös siivoaa takasin. Jostain syystä soppakauhalaatikko ja alusvaatelaatikko oli mieluisimmat.
Mutta sun tapausksessa, jos ei tavaroita voi siirtää muualle, niin hyvä on just että poistaa vetimet. Toinen hyvä on harjanvarsi. Sisustuksellisesti ei tietenkään kovin design-näköä, mutta toimii. Ei muuten saa irti kunhan on tarpeeksi korkea ja menee sujahtaen sinne niitten kahvojen väliin.