H
/Hanna/
Vieras
Onko kellään kokemusta kuntokeskusten lapsiparkeista? Tarkoitus olisi totutella 1,5-vuotias parkkiin että pääsisi jumpaamaan pari kertaa viikossa. Mutta miten se onnistuu? Miten teidän lapset ovat tottuneet ja mitä kokemuksia muuten? Meillä kyseessä on Elixia.