Lapsiparkista kokemuksia?(kuntokeskus)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja /Hanna/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

/Hanna/

Vieras
Onko kellään kokemusta kuntokeskusten lapsiparkeista? Tarkoitus olisi totutella 1,5-vuotias parkkiin että pääsisi jumpaamaan pari kertaa viikossa. Mutta miten se onnistuu? Miten teidän lapset ovat tottuneet ja mitä kokemuksia muuten? Meillä kyseessä on Elixia.
 
Ainakin serkku kehui kovasti vuosi-pari sitten hkin keskustan elixian lapsiparkkia:)Mutta sehän riippuu paljolti sitä ketä siellä on työssä. Lapsilla oli omat eväät mukana,viihtyivät hyvin ja tunnille/salille tultiin sanomaan jos lapselle iski kova ikävä tvs.Vaikutti ihan asialliselta toiminnalta siellä.
 

Yhteistyössä