S
!sdfg
Vieras
Elikkä mitä järkeä on tehdä lapsia ja erota, tekee pahaa lapsille sellainen pompottelu isä - äiti väliä hyppiä. Itse en suunnitellut lasta edellisessä suhteessani ja en ollut onnellinen siinä suhteessa, lapsi kuitenkin sai alkunsa niin huoltahan siitä on pidettävä. Olin paljon lapsen kanssa, luitselemassa, mäen laskussa, kalassa, pyörällä ajelua, iltasadun lukua ja hyvä oli olla molempien. Mielestäni lapsella pitää olla oma isä ja äiti jotka huolehtii siitä. En ymmärrä mitään uusio juttuja. Nainen alkoi myöhemmin pettämään yms sikailua selän takana ja pihalle lähti kun ei sitä jaksa kukaan. Sitten oltiin käsi ojossa et rahaa pitää saada vaikka itse pilasi kaiken, minun, lapsen ja oman elämänsä vaikka sitä ei myönnäkään.
On kuulemma yleistä olla yh. Siis hyi v* mitä paskaa.
Eron jälkeen näin lasta jonkin aikaa, on minulle tärkeä kun on oma lapsi. Kunnes tapasin kunnollisen naisen jolla on vanhoilliset periaatteet.
Nyt mietin että kuinka moni miehistä jättää exät elämään tätä yleistä pas*aa keskenään lapsen kanssa ja aloittaa normaalin elämän kunnollisen puolison kanssa, menee naimisiin ja saavat rakkaudella tehtyjä lapsia?
Olenko poikkeus kun en halua exän kanssa vääntää mistään, asunnon, elareitten kanssa koko ajan uhkaili käräjillä jos ei saanut tahtoa läpi. Ja hänen kaverinsa kertoivat "vinkkejä" miten saa rahaa lisää ruinattua, yh porukkaa nekin.
Vastailkaa miten erot on sujuneet.
On kuulemma yleistä olla yh. Siis hyi v* mitä paskaa.
Eron jälkeen näin lasta jonkin aikaa, on minulle tärkeä kun on oma lapsi. Kunnes tapasin kunnollisen naisen jolla on vanhoilliset periaatteet.
Nyt mietin että kuinka moni miehistä jättää exät elämään tätä yleistä pas*aa keskenään lapsen kanssa ja aloittaa normaalin elämän kunnollisen puolison kanssa, menee naimisiin ja saavat rakkaudella tehtyjä lapsia?
Olenko poikkeus kun en halua exän kanssa vääntää mistään, asunnon, elareitten kanssa koko ajan uhkaili käräjillä jos ei saanut tahtoa läpi. Ja hänen kaverinsa kertoivat "vinkkejä" miten saa rahaa lisää ruinattua, yh porukkaa nekin.
Vastailkaa miten erot on sujuneet.