lapsista ja suhteesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja !sdfg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

!sdfg

Vieras
Elikkä mitä järkeä on tehdä lapsia ja erota, tekee pahaa lapsille sellainen pompottelu isä - äiti väliä hyppiä. Itse en suunnitellut lasta edellisessä suhteessani ja en ollut onnellinen siinä suhteessa, lapsi kuitenkin sai alkunsa niin huoltahan siitä on pidettävä. Olin paljon lapsen kanssa, luitselemassa, mäen laskussa, kalassa, pyörällä ajelua, iltasadun lukua ja hyvä oli olla molempien. Mielestäni lapsella pitää olla oma isä ja äiti jotka huolehtii siitä. En ymmärrä mitään uusio juttuja. Nainen alkoi myöhemmin pettämään yms sikailua selän takana ja pihalle lähti kun ei sitä jaksa kukaan. Sitten oltiin käsi ojossa et rahaa pitää saada vaikka itse pilasi kaiken, minun, lapsen ja oman elämänsä vaikka sitä ei myönnäkään.

On kuulemma yleistä olla yh. Siis hyi v* mitä paskaa.

Eron jälkeen näin lasta jonkin aikaa, on minulle tärkeä kun on oma lapsi. Kunnes tapasin kunnollisen naisen jolla on vanhoilliset periaatteet.

Nyt mietin että kuinka moni miehistä jättää exät elämään tätä yleistä pas*aa keskenään lapsen kanssa ja aloittaa normaalin elämän kunnollisen puolison kanssa, menee naimisiin ja saavat rakkaudella tehtyjä lapsia?

Olenko poikkeus kun en halua exän kanssa vääntää mistään, asunnon, elareitten kanssa koko ajan uhkaili käräjillä jos ei saanut tahtoa läpi. Ja hänen kaverinsa kertoivat "vinkkejä" miten saa rahaa lisää ruinattua, yh porukkaa nekin.

Vastailkaa miten erot on sujuneet.

No hyvin kiitos. Lapsi on vuoroviikoin isällään ja minulla, mitään elareita ei maksella ja lapsella ON molemmat vanhemmat.
Ja ei emme ole edes puheväleissä, hän jätti valitsi sen uusioperheen meidän ydinperheen sijasta...

Ihmisiä ja eroja on niin montaa sorttia. Sulla on isänä oikeuksia myös joista kannattaa ottaa selvää alan asiantuntijoilta. Vaikka exäsi käyttäytyy kuspäisesti et saa antaa sen vaikuttaa suhteeseesi lapseen. Helpompi ehkä sanoa kuin tehdä...

sulla mitään vanhoilliset arvot ole, jos oot sitä mieltä että on ok isän hylätä lapsi kostoksi äidille..
älä tee enempää lapsia sitten, jos kerran rakkautesi on noin ehdollista laatua. lapset kärsivät siitä koko ikänsä.

Lapsesi tulee sua kaipaamaan, ja teet tyhmästi ja inhottavasti jos tosiaan jätät hänet. Jos teet niin, niin pidätkö itseäsi hyvänä ihmisenä?

Lastenvalvojalla sovitte kaikki asiat ja sillä hyvä. Mitään omia sopimuksia ei tehdä, vaan kaikki virallista tietä.

Huonot erot ovat ikävän yleisiä nykyään, se on totta että jotkut vanhemmat ajattelee vain omaa uutta ihastustaan erovaiheessa, eikä puolison saatikka lastenkaan anneta sopeutua tilanteeseen kun kuvitellaan että vanhemman onni on lapsen onni. Ja "onni" tarkoittaa siis pääsemistä pikaisesti peuhaamaan uuden onnen kanssa ilman lasten toisen vanhemman estelyitä! Onkohan nuo julkkiserot tuoneet sellaisen mielikuvan, että se on normaalia ja hienoa jopa, yksi elämä ja silleen. Jos lasten vanhemmat nujertavat toisensa tyystin eron aikana se on selvää että vaikutus lasten loppuelämään on suuri. On kuitenkin tärkeää, että lapsella on välit molempiin vanhempiin ja parasta olisi lasten vanhempien olla jokseenkin sovussa eron jälkeenkin. Tsemppiä!

Tosi ala-arvoinen ajattelutyyli, että lapselle kostetaan kun exä ärsyttää.. ei ole lapsen vika mihin tilanteeseen on syntynyt, eikä sekään että vanhemmat eroaa, älä nyt hyvä ihminen ihmeessä jätä omaa lastasi, käytä sitä yläkertaa!!!!

Yhteistyössä