minulla oli kaalilaatikko ja on edelleen, sitten jauhelihakastike, no syön vieläkin, mutta en nyt niin hirvee ystävä enää ole, sit ihan pelkkä ruskeakastike ja peruna, siis kastike, jossa ei ollu mitään muuta höysteenä, en söis enää. sit oli ruisleipä ja sen päällä silliä, en söis enää vaikka maksettaisiin. kaalilaatikko ja kaalikääryleet olivat ja on edelleen.
herkuista oli ykkösiä vaniljajäätelö, omena limppari, merkkarit ja hopeatoffee. nämä maistuu vieläkin. sitten hedelmistä ykkönen oli banaani, kunnes joku keksi, että banaaneissa voi olla mato, ja se ei kuulema kuole edes silloin kun vatsaan joutuu vaan elää ja voi siellä hyvin. tiedä sitten onko totta vai ei, mutta mä en voi enää syödä banskua, inhottaa :x
herkuista oli ykkösiä vaniljajäätelö, omena limppari, merkkarit ja hopeatoffee. nämä maistuu vieläkin. sitten hedelmistä ykkönen oli banaani, kunnes joku keksi, että banaaneissa voi olla mato, ja se ei kuulema kuole edes silloin kun vatsaan joutuu vaan elää ja voi siellä hyvin. tiedä sitten onko totta vai ei, mutta mä en voi enää syödä banskua, inhottaa :x