Läskin sulattajat, viikko 16

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Elopompelo..................165 cm..... LP 96,0 kg...NYT 89,5 kg... -300 g

Endless Sacrifice...........158 cm...LP 71,6 kg.....NYT 69,0 kg....UUSI

Huvitutti......................170 cm...LP 70,0 kg...UUSI

Häjy Emäntä................175 cm...LP 77,4 kg...NYT 67,0 kg... -400 g

just just........................159 cm..LP74 kg.......UUSI

Lilii lisänimetön............171 cm...LP 67,0 kg...NYT 64,5 kg... +600 g

Mahakas......................152 cm...LP 56,1 kg... NYT 55,6 kg...+300 g

Manta76......................180 cm...LP 103,3 kg...NYT 96,3 kg... -100 g

Meritähti......................173 cm...LP 79,3...NYT 80,3 kg... -900 g

Mrs Murmeli...............168 cm... LP 73,5 kg... NYT 71,8 kg... -400 g

Pienenhetken..............162 cm....kiinteyttämässä...mukana

Piipi Pöppiäinen.........................-20-30kg ...NYT -5 kg... -500 g

PipariSuu.....................173 cm...........................................UUSI

pojat03ja08.................175cm....LP 87 kg... NYT 85,1 kg.... -400 g

Ravistettava................168 cm...LP 74 kg.....NYT 73,1 kg...... -900 g

Saaru...........................160 cm....LP 79,0 kg...NYT 67,7 kg... -600 g

Samperi.......................170 cm.....LP 72,0 kg...NYT 74 kg

Scarlett O Harava ........168 cm...LP 100 kg... NYT 100 kg... +/- 0 g

Sipsi.............................164 cm....LP 77,4 kg..NYT 73,6 kg... -600 g

Stiina...........................170 cm....LP 95,4 kg...NYT 85,6 kg... -1,2 kg

Tunnelma Tuuli............168 cm....LP 87,2 kg...NYT 81,8 kg... -500 g

Turkilmas.....................175 cm....LP 106,9 kg...NYT 103,4 kg ... MUKANA

Viivi-85.........................165 cm.....LP 76,6 kg...NYT 68,4 kg... +/- 0 g

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Mä en oman henkisen hyvinvointini takia käy tällä kertaa vaa'alla :whistle:
Huomenna sitten vasta :snotty:

Sujuiko muilla itsenäisyyspäivä mässäilyttä?

Hih, no ei sujutnut. Mutta toisaalta, tein muuttohommia itsenäisyyspäivänä kellonympäri, kai siinä jokunen kalori paloi myös?

Hellurei!
Mulle ei loma tehnytkään tuhoja. Eilen aamupaino kävi jo 67,2 mut iltasen salaattikebab sitten pukkas täksi aamuksi "takapakkia" Mut silti paino NYT 67,7kg elikkäs -600g kelpaa mulle.
Tänään sitten onki lenkkirehvit sovittuna, kuin myös huomiseksi :D

Mut loppurutistusta ennen jouluvapaata!!

Kiitti Lilli :D.

Joo, ihan rehellisesti sanottuna mässäsin aivan koko viikon. Mies oli matkalla ja oli helppo hemmotella itseään mässyllä.

Nyt on mies kotona ja minä ruodussa :D.

Painoa kuitenkin tuli lisää, eli en punnitse edelleenkään itseäni. Mutta nyt jaksan jouluun asti täydellisellä herkkukiellolla :)

Alkuperäinen kirjoittaja Saaru:
Hellurei!
Mulle ei loma tehnytkään tuhoja. Eilen aamupaino kävi jo 67,2 mut iltasen salaattikebab sitten pukkas täksi aamuksi "takapakkia" Mut silti paino NYT 67,7kg elikkäs -600g kelpaa mulle.

Sä olet kyllä laihtunut kadehdittavan hyvin! Ootko sä sit hirveen nuori vai miten sulla lähtee noin helposti? Itellä kun tuntuu jumittavan ja jumittavan vaan. Olin ihan varma silloin kun aloitin, että ennen joulua paino olisi jotain 75 kilon paikkeilla... Ja nyt saan olla tyytyväinen, jos mennään alle 80 kilon...

Ja suloiset pojat sulla profiilissa :) :flower:

Miulle voi merkata -100 g, eli 96,3 kg.
Tuli vähän herkuteltua viikonloppuna. Tosin jos mies ois kunnossa nii olis varmaan noussu enemmänkin, mutta kun on hoidettavana nii kuluupi tuota energiaa enemmän.

Anteeksi nyt vaan, mutta mitä laihduttamista se jatkuva herkuttelu on? Ja totta kai nyt taas muutamat älähtää. Siitä vaan. Mutta tajunnette itsekin että on turha selittää että esim. kilpirauhasen takia ei laihtuminen onnistu jos juurikin olette tunnustaneet mässäilleenne ylettömästi, eikös vain? ;) Mutta tsemppiä kaikille ja onnittelut onnistuneille :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Tunnelma Tuuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Saaru:
Hellurei!

Sä olet kyllä laihtunut kadehdittavan hyvin! Ootko sä sit hirveen nuori vai miten sulla lähtee noin helposti? Itellä kun tuntuu jumittavan ja jumittavan vaan. Olin ihan varma silloin kun aloitin, että ennen joulua paino olisi jotain 75 kilon paikkeilla... Ja nyt saan olla tyytyväinen, jos mennään alle 80 kilon...

Ja suloiset pojat sulla profiilissa :) :flower:

Kiitos kiitos! :heart: Voe että, kuvaki pitäs päivittää, pian on jo pienin 1v :heart:
Itekkin olen ihan yllättynyt kuinka hyvin tämä laihari on edennyt. Väliin on tuntunut itestäkin epätodelliselta puntarin numerot, mut kai ne paikkaasa pitää :D Minen muistakkaa milloin oisin ollu näissä lukemissa.
Joo, taidan olla sua hiukan vanhempi, luntin profiilista ;) Ens vuonna sitä pitänee 30 juhlia :o

Lista karisee mut meiltä jäljellä olevista kilot ;) Hyvä hyvä..
p005.gif

siis miks ihmeessä te pidätte ton scarletin roikkumassa tossa listassa? eihän se oo kertaakaan kirjottanu tähän ja ite myönsi ettei aio laihduttaa eikä sulattaa läskejään kun on niin tyytyväinen niihin!

Meillä ollut molemmat pojat kipeenä koko kuluva viikon. Vaa'alla kävin maanantaina, ja se näytti 85,1, eli miinusta tuli 400g. Ens viikon taidan ihan suosiolla jättää välistä, on vaan jotenkin yö valvomisten jne vuoksi mennyt tää viikko mässätessä, ja olo onkin sen mukainen. Palaan siis sitten viikon kuluttua.. :D

Hurjasti tsemppiä kaikille, kamalaa tämä joulun aika... kaupat pursuaa suklaata ja jotenkin joulun kunniaksi on meidänkin ostoskärryyn aina eksynyt niitä laatikoita... voi itku... :ashamed:

Laitetaan vaikka noin +600g, koska vaaka näytti 64,5 jo eilen, eikä se siitä muuksi nyt muuttunut :(

Mä repsahdin ihan totaalisesti, mies osti perjantaina suklaakonvehtirasian |O MIKSI |O ja viikonloppuna oli sitten kolmet kekkerit. Ja se jäi päälle, söin vielä maanantainakin liikaa. Nyt niskasta kiinni ja taas light-colan voimalla sokerihaluista irti.

menee nää repsahdukset niin, että eka otan vaan esim yhen suklaan... sitten kauhonkin kaksin käsin... vaaka näyttää seuraavana aamuna samaa... sitten väsyttää kamalsti ja mieli tekee harhojaan, ja kappas, taas on levy suklaata kourassa, ja nälkä senkun suurenee, ja sitten mennäänkin jo pizza linjalla. Meillä kun noi molemmat pojat kipeenä nyt, niin oon syöny milloin sattuu ja aivan mitä sattuu ja vituttaa suunnattomasti... :ashamed: Kyllä tästä vielä noustaan, kunhan saadaan yörytmi kuntoon ja pojat terveeksi... sitten onkin jo joulu... MUTTA EN TAHDO LUOVUTTAA... tulen ilmottamaan vaikka plussa kiloni, jotta pysyisin listoilla.. :laugh:

Moi!

Lisäsin teidät just just ja Endless Sacrifice listoille, laittakaahan noita tietoja tulemaan. Muutkin päivitykset on tehty;

oma saaliini oli tällä kertaa vaivaiset - 300 g |O. Usko meinaa loppua, apuva!

Hei 300 grammaa miinusta on 300 grammaa miinusta! Melkein rasvapurkki pois perseestä/kyljestä/mahasta...!

Miinus on aina miinusta ja nyt kova kuri päälle, että saadaan pal tuloksia jouluksi niin voi luvan kanssa sit vähän nauttia herkkujakin :)

Yhteistyössä