Läskin sulattajat viikko 2

Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Kauhee kun tuo olemisen riemu tuntuu kevyelle!!! Siis 5 alkava paino on ollu mulla varmaan viimeeks ala-asteella... :ashamed: Miä oon ollu tuplaten siun kokonen pahimmillaan :snotty: Mutta niin me vaan ollaan erimuotosia, hurjalta vaan tuntuu nää lukujakaumat mitä voi painon suhteen olla....

:ashamed: Mä olen tälläinen pätkä. Olet minua 19cm pitempi. Siksi mun painoluvutkin näyttää pienemmiltä.

En silti niin kauhean ylipainoinen alun alkaen ollutkaan. Kun aloitin vuoden alussa, painoin 63-64kg. Kesällä lipsahti ja nyt uudestaan aloittaessani painoa oli 61,5kg. Lievä lihavuus on painoindeksitaulukon mukaan kai se oikea termi.

Minun normaalipainoni on painoindeksitaulukon mukaan 44-59kg. Tavoite on 50kg :) . Alunperin tavoite oli saada painoindeksiksi 20 mutta 47,5 kg tuntui niin kaukaiselta tavoitteelta että päätin tasaluvun olevan helpompi tavoite. :saint:

*muoks. Vielä 5 vuotta sitten painoin 48kg. Sitten tapasin mieheni ja tuli pari lasta ja yhtäkkiä oli 15kg lisää painoa :ashamed:

Olemisen riemu, mä oon sun pitunen ja painan nyt 55,5kg joskus painoin 61. 13v sit olin kevyt, kuin keijukainen eli 47kg ja mieheni 67, nyt on hällekin tullu 10 kiloa lisää ja mäkin vaan haaveilen tosta 47, mut 50 ois hyvä, josko jo ens kuun loppuun lähelle pääsis.

Kuinkas sujuu? Täällä mennyt samaan malliin, eli ei hyvin, mutta nyt uudella tsempillä eteenpäin. Muutoksia tulossa ja niiden avulla pyritään saadaan asiassa edistystä.

Ajattelin laittaa viikon ruuat etukäteen jo ylös, niin on helpompi pysyä ruodussa :=)

Yhteistyössä