Läskin sulattajat viikko 36

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Itse olen tuon hoidon ottanut viime syksynä. Sitä tehdään sarjassa, n. 6-8 krt. Ja tosiaan se toimii! Siis varsinaisestihan se ei laihduta, mutta poistaa kuonaa solutasolta, jolloin kroppa toimii paremmin. Kiihdyttää aineenvaihduntaa.

Itse otin tuohon päälle vielä sellaisen Purex-puhdistuskuurin (kestiköhän kk), joka puhdistaa suolen ja sinne istutetaan hyödyllinen bakteerikanta. Ihmisellä kun saattaa olla suoleenkin kertynyt kuonaa jopa 10kg, tuo kuuri puhdistaa sen hyvin ja sitä kautta sitten kaikki ravintoaineet pääsee imeytymään paremmin.

Ja keijukaiselle sanon: tuota on vaikea uskoa, ennen kuin itse näkee! Jokaiselle ihmisellä se vesi muuttuu vieläpä eriväriseksi, olen nähnyt niin mustaa, vihreää kuin ruskeaakin vettä. Väri kertoo missä osa-alueilla ihmisellä on ongelmia. Esim. ruuansulatuksessa, maksassa, yms.

Suosittelen kyllä ehdottomasti kaikille, jotka ovat kiinnostuneita ja haluavat satsata itseensä. Ilmaistahan kun tuo hoito ei ole. Yv:llä voin antaa yhteystiedot naiselle, joka tekee noita hoitoja täällä etelä-pohjanmaalla. :D

näinpä juuri!

mä ootan ihan innolla et pääsis kans tohon. Itse haluaisin lähinnä saada ton aineenvaihdunnan kunnolla käytiin.

Tehdäänkö muualla kuin kauhavalla/kauhajoella...? Mun täti asuu vaasas ja vissiin lähin taitaa olla just tuolla...

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
näinpä juuri!

mä ootan ihan innolla et pääsis kans tohon. Itse haluaisin lähinnä saada ton aineenvaihdunnan kunnolla käytiin.

Tehdäänkö muualla kuin kauhavalla/kauhajoella...? Mun täti asuu vaasas ja vissiin lähin taitaa olla just tuolla...

Noita laitteita ei edes oo koko suomessa kuin ihan muutama, joten eipä taida lähempänä tätiäsi olla tekijää. Tosin tuo nainen, joka täällä tekee tulee myös kauemmaksi, jos siellä on tarpeeksi iso porukka hoitoihin tulossa.

Paino taas vasta syömisen jälkeen 66,9kg, pudotusta siis ei taida olla, kun en millään muista onko tuo paino viimeksi päivitetty? Jos on, niin -500g, mutta muistaisin että viimeviikon punnitus olis ollut kevyempi jo.. Vappu jätti jälkensä siis, napostelu tekee äkkiä lisäpainoa ja suolaiset kerryttää nestettä. Noh, katsotaas taas mitä vaaka näyttää viikon päästä.

hööööööööh, viikolla ja punnitsin et oli huimat 2kg lähteny mut äsken kun kävin va-alla paino näytti edelleen samaa 76...vähän ketuttaa..Mäkin syytän niitä paria munkkia =D

Kyllä munkki ja sima+muut herkut maistu vapun aikana, ja ekat menkatki alko synnytyksen jälkeen (turvotuuuuus..), tästä tulos +-0 kg!! :headwall: Eli tasan sama luku oli ku viime viikolla, 75.1 kg.
Hieman ketuttaa!
Täytyy jatkaa vaan, ei lannistuta kuitenkaa! :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja sulattaja:
Missäs on tän viikon pino? Eihän toi etusivun lista edes pidä paikkaansa!

TT skarppaas nyt vähän.

Kyllä se on tämän viikon pino ja olen tehnyt omalta osaltani kaiken tarvittavat siihen :) Paitsi uudet painot puuttuu :) Siis tämän maanantain...

Joo siis viikko olikin jo 36, asia korjattu :D

Huom! Tarkastakaa, että onko tiedot oikein kohdallanne vai korjataanko jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:

TT skarppaas nyt vähän.

Kyllä se on tämän viikon pino ja olen tehnyt omalta osaltani kaiken tarvittavat siihen :) Paitsi uudet painot puuttuu :) Siis tämän maanantain...

Mistä sä oot noi lukemat kopsannut? Mun kohdalla pitäis olla 90,3 eikä viikon 34 luku. Ja tälle viikolle voi merkata saman lukeman.

Mustakin tuntui, että jokin tuossa painossa mätti kun sitä aamulla katsoin, mutta en ollut varma joten en sanonut mitään. Sinänsä ihan sama, kun en muista viime viikon lukemaa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:

TT skarppaas nyt vähän.

Mistä sä oot noi lukemat kopsannut? Mun kohdalla pitäis olla 90,3 eikä viikon 34 luku. Ja tälle viikolle voi merkata saman lukeman.

Joo, voihan PER....ja niin edespäin....kopsasin tietty vahingossa viikon 34 taulukosta.....eli uusiksi menee sitten...sitä kun ei koko ajan itse ole päivittämässä tätä ketjua, niin menee sekaisin.

No niin, nyt pitäis olla suht kunnossa? Noiden kohdalla joissa on kysymysmerkit, jäi hieman epäselväksi viikkopudotus.

Koostetta eiliseltä:

Kuidut 33,5 grammaa
Kasvikset 350 grammaa
Vajetta yhteensä 1400 Kcal
Liikuntaa 1h16minuuttia

Kasvisten kohdalla oisi voinut tsempata enemmän...muuten ok päivä.

JEE! viime viikon ma oli tosiaan 101kg ja tänä aamuna 98.1kg eli pudotusta vähän yli viikossa tullut 2.9kg mikä tosin kaikki taitaa olla turvotusta =) Turvotusta on edelleenkin älyttömästi mutta tästä on hyvä jatkaa... Nyt yritän kuukauden olla ilman roskaruokaa ja herkkuja, kermajuustosta tosin en vielä kokonaan päässyt pois mutta opettelen aamupalaa syömään =)

Alkuperäinen kirjoittaja kisumisu83:
JEE! viime viikon ma oli tosiaan 101kg ja tänä aamuna 98.1kg eli pudotusta vähän yli viikossa tullut 2.9kg mikä tosin kaikki taitaa olla turvotusta =) Turvotusta on edelleenkin älyttömästi mutta tästä on hyvä jatkaa... Nyt yritän kuukauden olla ilman roskaruokaa ja herkkuja, kermajuustosta tosin en vielä kokonaan päässyt pois mutta opettelen aamupalaa syömään =)

Hei tosi hienosti! :hug: Syö vaikka siivu sitä kermajuustoa juuri aamupalalla ruisleivän päällä kera kasvisten:)

Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja Africa:
Alkuperäinen kirjoittaja kisumisu83:

Hei tosi hienosti! :hug: Syö vaikka siivu sitä kermajuustoa juuri aamupalalla ruisleivän päällä kera kasvisten:)

Tsemppiä!

mun huono tapa on se et jos en ehdi tai jaksa tekee ruokaa niin lapset kun menee nukkuu keitän makaronia/rakettispagettia ja raastan oltermannia sekaan :ashamed: mies kun on armeijassa niin ei voi ketään muutakaan laittaa ruokaa...

Koostetta tältä päivältä:

Kuidut 32,2 grammaa
Kasvikset 719 grammaa
Liikuntaa 2h13minuuttia
Liikunnalla kulutetut kalorit n.940

Mites muilla sujuu?

Onko muilla samaa ongelmaa, että pyrkii pitämään hiilarit tuossa maksimissaan 150 paikkeilla, mutta samalla urheilee paljon ja sen vuoksi tarvitsee myös niitä hiilareita suht paljon+laihduttaa.

Taitaa olla mahdoton yhtälö :)

Mulla tänään taukopäivä lue herkuttelupäivä niin jos jaksais sitten kuosissa loppukuukauden, no okei yhtenä viikonloppuna jos lapset menee hoitoon kun mies armeijassa kii sen viikonlopun niin sillon saattaa kans vähän herkutella =)

Koostetta tältä päivältä (tähän asti)

Kuidut 37,7 grammaa
Kasvikset 700 grammaa
Liikuntaa eli ihan treenin kannalta 1h53minuuttia
Liikunnalla kulutetut kalorit n.737
Ulkoilut on sitten vielä erikseen pari tuntia

Nyt tuntuu luistavan :)

Yhteistyössä