Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Itse olen tuon hoidon ottanut viime syksynä. Sitä tehdään sarjassa, n. 6-8 krt. Ja tosiaan se toimii! Siis varsinaisestihan se ei laihduta, mutta poistaa kuonaa solutasolta, jolloin kroppa toimii paremmin. Kiihdyttää aineenvaihduntaa.
Itse otin tuohon päälle vielä sellaisen Purex-puhdistuskuurin (kestiköhän kk), joka puhdistaa suolen ja sinne istutetaan hyödyllinen bakteerikanta. Ihmisellä kun saattaa olla suoleenkin kertynyt kuonaa jopa 10kg, tuo kuuri puhdistaa sen hyvin ja sitä kautta sitten kaikki ravintoaineet pääsee imeytymään paremmin.
Ja keijukaiselle sanon: tuota on vaikea uskoa, ennen kuin itse näkee! Jokaiselle ihmisellä se vesi muuttuu vieläpä eriväriseksi, olen nähnyt niin mustaa, vihreää kuin ruskeaakin vettä. Väri kertoo missä osa-alueilla ihmisellä on ongelmia. Esim. ruuansulatuksessa, maksassa, yms.
Suosittelen kyllä ehdottomasti kaikille, jotka ovat kiinnostuneita ja haluavat satsata itseensä. Ilmaistahan kun tuo hoito ei ole. Yv:llä voin antaa yhteystiedot naiselle, joka tekee noita hoitoja täällä etelä-pohjanmaalla.![]()
näinpä juuri!
mä ootan ihan innolla et pääsis kans tohon. Itse haluaisin lähinnä saada ton aineenvaihdunnan kunnolla käytiin.
Tehdäänkö muualla kuin kauhavalla/kauhajoella...? Mun täti asuu vaasas ja vissiin lähin taitaa olla just tuolla...