Läskin sulattajat viikko 39*tsemppiviikko ennen kesäkuuta*KAIKKI PUNTARILLE NYT HETI=)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mutta Terapian tarpeessa, miten mittaat nuo kulutetut kalorit liikunnalla, sillä tuon antamasi mukaan kulutat noin 16 kcal/min ja se tuntuu aika paljolta? Voisiko olla että tuossa arviossa on virhe yläkanttiin ja siksi ei paino lähde alas?

Alkuperäinen kirjoittaja minultahan tätä ei kysytty kun olen ihan ulkopuolinen:
Mutta Terapian tarpeessa, miten mittaat nuo kulutetut kalorit liikunnalla, sillä tuon antamasi mukaan kulutat noin 16 kcal/min ja se tuntuu aika paljolta? Voisiko olla että tuossa arviossa on virhe yläkanttiin ja siksi ei paino lähde alas?

Nyt taisit laskea väärin... :)

Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Koostetta viikolta:

Kuidut yhteensä viikolta noin 249 grammaa
Hedelmät, kasvikset 2,6 kiloa
Liikuntaa 6h34minuuttia
Liikuntasuorituksia 9 kpl
Liikunnalla kulutetut kalorit 3600

Vinkkejä?

Miten lasken väärin? 6h34min=6*60+34=394. Kalorit per min on 3600/394=15.99?

Alkuperäinen kirjoittaja minultahan tätä ...:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Koostetta viikolta:

Kuidut yhteensä viikolta noin 249 grammaa
Hedelmät, kasvikset 2,6 kiloa
Liikuntaa 6h34minuuttia
Liikuntasuorituksia 9 kpl
Liikunnalla kulutetut kalorit 3600

Vinkkejä?

Miten lasken väärin? 6h34min=6*60+34=394. Kalorit per min on 3600/394=15.99?

3600/394=9,137.....

Minut hei saapi poistaa listalta, kun paino vaan junnaa samassa. En laihdu, onneksi en lihokaan. Paino pysyy vaan sitkeesti samassa 66-67kg välissä. Luovutin, en jaksa vahdata ja purra porkkanaa.. :( :ashamed:

Puntari näytti aamusella lukemaa 89,9 kg eli plussaa tuli.

Syykin nousuun on ihan selkeä: katselin iltasella Twilightin kera irtokarkkipussin. Mies kattelin alkua mun kanssa, mut sit totes ettei oo hänen makuunsa kyseinen leffa ja jätti miut yksin katsomaan...ison karkkipussin kanssa.

Ens viikolla paino on varmaan kans aika huipussa, koskapa meil on lauantaina juhlat ja poikakin menee pitkästä aikaa yökylään.

Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Minut hei saapi poistaa listalta, kun paino vaan junnaa samassa. En laihdu, onneksi en lihokaan. Paino pysyy vaan sitkeesti samassa 66-67kg välissä. Luovutin, en jaksa vahdata ja purra porkkanaa.. :( :ashamed:

tai mitä jos pidetään sut listoilla ja pidät vaikka parin viikon tauon,jos siltä tuntuu? =)

Huhheijaa, +/- 0 - taas. Tosin en ihmettele sikäli, että PMS turvotuksineen kiusaa taas vaihteeksi, ja sitkeä flunssa kiusaa ja kiusaa ja kiusaa... ja näiden lisäksi on sekä töissä että siviilissä jos jonkinnäköistä kissanristiäistä, ja kaikkialla ihania herkkuja tarjolla...

Silti veetuttaa ja ankarasti :( :headwall: |O

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:

tai mitä jos pidetään sut listoilla ja pidät vaikka parin viikon tauon,jos siltä tuntuu? =)

Niin.. No jos toistaiseksi. Mut en mä jaksa vahtia enää joka suupalaa, miettiä liikkumisia jne. kun ei tipu niin ei tipu. Joulukuusta asti dieetannu, väliin tiukallakin dieetillä (vauvan vuoksi), ja lopputulos -3kg. Ei jaksa napata enää kun ei tuloksia näy. Katotaan kuin kesällä käy..

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:

Niin.. No jos toistaiseksi. Mut en mä jaksa vahtia enää joka suupalaa, miettiä liikkumisia jne. kun ei tipu niin ei tipu. Joulukuusta asti dieetannu, väliin tiukallakin dieetillä (vauvan vuoksi), ja lopputulos -3kg. Ei jaksa napata enää kun ei tuloksia näy. Katotaan kuin kesällä käy..

Hyvä juttu =)

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Huhheijaa, +/- 0 - taas. Tosin en ihmettele sikäli, että PMS turvotuksineen kiusaa taas vaihteeksi, ja sitkeä flunssa kiusaa ja kiusaa ja kiusaa... ja näiden lisäksi on sekä töissä että siviilissä jos jonkinnäköistä kissanristiäistä, ja kaikkialla ihania herkkuja tarjolla...

Silti veetuttaa ja ankarasti :( :headwall: |O

Mutta parasta on se ettei paino ole noussut :D
Sä oot saanut jo tosi hyvin pudotettua painoa :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
no sitähän mäki :D vaikka onhan niitä kylmävesiuimareita :x jotenki yhdistin sen uimisen tohon matonpesuun B)

joo ja mä taas unohdin selittää kunnolla :laugh: eilen pesin matot pesuhuoneessa kahden alle metrin mittaisen apulaisen kanssa ja aamulla kävin uimahallissa vesijuoksemassa kun uimareita oli turhan paljon :kieh:

muurarin vaimolle:

Sä yksinkertasesti liikut liikaa, pidätkö taukoa koskaan? Otappa ja pidä pieni preikki, esim 4päivää liikunnasta levossa niin katso sitten mitä se puntari näyttää, se näyttää miinusta :)
Liikunnasta pitää aina välillä olla lomalla ettei keho olisi koko ajan työssä. Toivotaan ettei ole säästöliekillä sun kehosi, kannattaa syödä hyvin.

Pääsisinkö minäkin mukaan? Olen 160 cm pitkä ja painoa tänä aamuna komiat 67,2 kg...elikkä aika lailla sama kun ensimmäisellä käynnillä äippäneuvolan puntarilla,mutta on vauvakin jo vuoden kerennyt täyttämään! Tavoite olis 50-55 kg minkä olen joskus vuonna miekka ja kivi painanut;)...
Pidättekö te muut jonkinnäköistä mässypäivää viikossa/pidemmällä aikavälillä? Mitenkä se on vaikuttanut laihdutukseen? Mulle tulee aina välillä niin kova himo tohon makeaan että kai mun täytyy yrittää tommosta hallittua mässypäivää.

Paino oli aamulla 62kg, eli -200g. WOU:(

No syöminen meni penkille ja kipeeksi tulin(jollon mä kompensoin fyysistä pahaa oloo henkisen olon parantamisella eli herkuilla;))

Mut mähän pääsen tavotteeseen vaikka 200g viikkopudotusvauhdilla;)

Koostetta eiliseltä:

Kuidut yhteensä noin 45,7 grammaa
Hedelmät, kasvikset vajaa 700 grammaa
Liikuntaa 2h 20 minuuttia
Liikunnalla kulutetut kalorit vajaa 1000

Ja paino pudonnut nyt 6,4 kiloa eli viime viikosta -500 grammaa

Hitaasti, hitaasti...mutta nyt mulla on avaimet siihen, miten saan tuon painon laskemaan, näin luulen :)

Yhteistyössä