Läskin sulattajat viikko 53 vai aloitetaanko alusta eli viikko 1 :D

terapian tarpeessa

Aktiivinen jäsen
22.02.2008
3 243
0
36
ALFABET........167cm.....LP 77kg..........UUSI

AnniHelena71........162 cm...LP 76 kg.....NYT 62,7kg..-100g

as if.........163cm.....LP 81 kg.......................UUSI

Bad Bitch........164cm......LP 92kg.......NYT 86,5kg...+-0kg

elisanni.............160cm....LP 80kg....NYT 68,4kg...+200g

enkelin eväspussi .....................................................UUSI

Harmaa idiootti...158cm...LP 76.3kg....NYT 68,1kg..-500g

hermoheikko.......173cm.......LP 71Kg.........UUSI

juuei.................161cm.......LP (toukokuu) 82Kg.....NYT 72,4....-300g

keijukainen......175cm...LP 87kg......NYT 75kg

kukeseen.........164cm....LP 95,6kg..........UUSI

Longchamp...182 cm...LP 124 kg...NYT 101,4kg....-500g

Musupulla........166cm..LP 86,7kg.......................NYT 84 kg......+-0kg

Muurarin Vaimo.............168 cm...LP 69,7 kg ..NYT 65,5kg...-1,1kg

nöppönen..............................................NYT -12kg.....-2kg

Olemisen riemu...154cm....LP 59,4kg...NYT 58,5kg.....-100g

perämaan emäntä....LP 94,4....................NYT 92,2kg.....-500g

piita-75.............163cm.....LP 76kg...NYT 65,3kg....+100g

Pinki..................168cm.....LP 96,8kg....NYT 78...UUSI

poikien äitivm80...162cm.LP 66 kg..TV -7kg.NYT65kg..+-0kg

Pullunkainen......169cm.....LP...84kg...............NYT 80,7....-600g

Raidakas defliini....168cm....LP 95,2kg..NYT 80,4kg...-1,2kg

Rokkivosu...........170cm.....LP 105,8kg....NYT 95,2kg......UUSI

Scarlett O Harava...........168cm....LP 97kg................NYT 97 kg...+-0kg

Sörhis................165 cm.. LP 96,0kg...NYT 77,8kg....-100g

terapian tarpeessa......alk. 1.10....NYT-4,1kg...+400g

Treelo...................165cm..LP 88,3kg.......UUSI

Tuhmahauva.........173 cm...LP 102,2kg..NYT 97,6kg..-100g

Turkilmas............175 cm...LP 110kg...NYT 97,1kg ..-900g

3-lapsen äiti......173cm.....LP(maaliskuu) 94,7kg...NYT 81,6Kg

Punnituspäivä on maanantai ja tiistai. Muina päivinä en merkkaa.

No niin, vuosi vierähtänyt sulattajien parissa ja omalla kohdallani voisin sanoa, että persiilleen männy :D No se 5 kiloa, joka lähti pois, on pysynyt noin suunnilleen pois.

Tästä vuosi eteenpäin, niin voisi olla taas tuo 5 kiloa poissa...sehän tekee huiman viikkovauhdin painon putoamiselle :D ja Lol samaan syssyyn :D

Ei vaiskaan, nyt perkule otan niskasta itseäni kiinni ja painoa saakoon pudota nopeammin.....

Tsemppiä kaikille tulevalle viikolle! Käykäähän ilmoittelemassa tuloksia taas.

MIä en nyt ilmota painoa kun meni viikonloppu juoma/ruoka linjalla :ashamed: Siis kävin kyllä vaa'alla mutta lukema oli +1,5 kg joten en halua sitä tonne listalle :laugh: :laugh:

Mun puolesta voidaan alottaa vaikka alusta että ois vko 1. Mites muilla tuo vuosi on menny? TT, onhan sekin hyvä että se paino on pysyny poissa ettei tuu jojoa :hug:
Ite alotin vasta 15.6. ja siitä ois viime viikon lukuun noin 5 kiloa pois. Nyt tsemppi taas päälle kun sai vähän nutturaa höllennettyä baariloissa riekkumalla :xmas:

Mä voin tulla uutena mukaan. Mun lähtöpaino oli 105,8kg :ashamed: , nyt paino on juminut tohon 95,2kg :headwall: Ei millään meinaa mennä alas. Ärsyttää.
Mut sitkeesti jaksan yrittää :D Ja pituutta on se 170cm vissiin.

Jäi viime viikolla käymättä, kun oli 3 pippalot viikon aikana, joista yhdet kesti koko vkonlopun öitä myöden :D

Mutta nyt taas palattu ruotuun ja vaaka näytti aamulla 80,7 eli tiputusta -600g. Tiputusta sinällään on aika vähän, kun edellisviikon perjantaina (ennen näitä pippalointeja) se vaaka näytti jo 80,5...

No, tärkeintä että on pudotusta!

Ja pituutta mulla 169 :)

Mahtuuko viel mukaan?
Eli kuukausi sitten sain toisen lapsen ja kiloja raskauksista kertynyt... :ashamed:
Ennen esikoista painoin liki 30kg vähempi kuin nyt.
Imetän, mutta mulla ei toi imetys vienyt yhtään kiloa esikoisen kohdalla ja sama homma taitaa olla nytkin :(
Pituutta 165cm ja painoa tänä aamuna 88,3kg
Haaveissa olis pudottaa ainakin 15kg, toivottavasti ei jää haaveeksi! :D

Persuuksilleen meni viime viikko :ashamed: miehen poika koko viikon kylässä ja herkkuja syöty ja laivalla käyty...en viitsi edes vaakalle mennä. Tämä viikkokin alkoi aamiaisen kahvia ja pullaa... nyt sitten tsemppi päälle japaremmin tuloksin ensi viikkoon.

hei kauhiaa! mä pyörin täällä aikoinaan, ja tunnuksetkin unohtaneena, en muista mitä oon valehdellu lähtöpainoksi?? :o :D mutta muistaakseni menin joulusuklaa hömpötykseen viime vuonna mukaan ja lihoin kaikki laihtumani kilot ja pari extraa, mutta nyt painan karvan verran alle 75 ja muistelisin että lähelle85 painoin viime syksynä. mua ei tarvii merkata mihkää. hassu sattuma et kun mä tänne satuin niin läskinsulattajat ne tääl vaan pyörii edelleen!

mitä alkuperäisiä muistelen niin kivastiha te olette sulaneet! =)

Ohhoh! Tänä aamuna näytti vaaka tasan 80 :o Toivotaan nyt, että ens vkolla tulee kunnolla pudotusta :)

Kertokaas millä mä pystyisin tekeen silleen, että kävisin vaa'alla 1-2 kertaa vkossa? Mulla on sellainen tapa, että ramppaan siellä joka päivä :(

täälläkin halukas mukaan. hyvin ollaan jo tiputettu. pituutta 173 ja lähtöpaino oli maaliskuussa 94,7. tänään vaaka näytii 81,6 =) 75 olis tavoitepaino =)

Alkuperäinen kirjoittaja Pullunkainen:
Ohhoh! Tänä aamuna näytti vaaka tasan 80 :o Toivotaan nyt, että ens vkolla tulee kunnolla pudotusta :)

Kertokaas millä mä pystyisin tekeen silleen, että kävisin vaa'alla 1-2 kertaa vkossa? Mulla on sellainen tapa, että ramppaan siellä joka päivä :(

Mulla on vähän samaa vikaa. SIt nää menkka turvotukset saa repimän hiuksiä päästä kukn on yön aikan tullu tyyliin 2 kiloa... :ashamed: Ehkä sekin on vaan itsehillintä juttu!

Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Alkuperäinen kirjoittaja Pullunkainen:

Mulla on vähän samaa vikaa. SIt nää menkka turvotukset saa repimän hiuksiä päästä kukn on yön aikan tullu tyyliin 2 kiloa... :ashamed: Ehkä sekin on vaan itsehillintä juttu!

Niin just. Ja sit mä oon heti jo luovuttamassa, kun ei vaaka yhtenä aamuna näytäkkään vähemmän kuin edellisenä. Vaikka mä TIEDÄN, että se paino voi vaihdella riippuen just siitä mitä on syönyt jne.

Täällä sama tulos eilen kuin viikko sittenkin, eli tasan 84kg. Vähän junnaa ja ottaa päähän :/
Mutta ei auta, tästä jatketaan, ja ens maanantaina on parempi tulla taas pudotusta :wave:

Ehtisin! On vielä tiistai!
Eilen aamulla vaaka näytti 72,4 kg eli miinus 300g. Ei paljon, mutta onpahan kumminkin.

Mun mieskin on päässyt neuvolassa punnittaviin, eli alle satakiloisiin. Hyvä mun mies!
:D

Yhteistyössä