Tai siis, kyllä minä tiedän, että ite aiheutettua tämä tietty on, kun olen joskus tarjonnut muksun kaverillekkin ruokaa, kun on sattunut ruoka-aikaan meille.
Mutta kun homma on mennyt nyt siihen, että aina kun kaveri tulee meille, niin ollaan ruokaa vailla.
Tänäänkin tulivat koulusta parin kaverin kanssa meille, ja olin laittanut ruuan, niin että sitä ei sattunut olemaan ylimäärästä.
Oma alkoi siinä syömään, ennen läksyjen tekoa.
Ko.kaveri paukkaa sieltä paikalle, että "mitä nä syöt?minäki voin ottaa!
ompa nälkä, en oo syöny 4 tuntiin"
Minä että "valitettavasti sitä ei nyt ole enempää, kun en tienny ruokavieraista, niin en tehnyt enempää"
Kaveri että "meen sitten kotiin syömään"
Oma tahto leipää, ja kaveri heti, että "minäki voin ottaa!"
Laitoin sitten molemmille kavereille kanssa leivät, kun tuntuvat olevan niin nälissään.Ja vain toinen kiitti.
Kyllä minusta kiitos kuuluu hyviin käytöstapoihin.
Ja paras oli tässä, kun ite en ollu kotona, niin mies sano, että oli tullut olohuoneesta keittiöön, niin tää kaveri oli ollu ite tekemässä jääkaapilla leipää.
Ihan rehellisesti, nauvunko nyt ihan turhasta?
Ei me nyt konkkaan mennä siitä, että syö meillä, mutta silti jotenkin vähän närästää, kun aina ollaan vailla.
Mutta kun homma on mennyt nyt siihen, että aina kun kaveri tulee meille, niin ollaan ruokaa vailla.
Tänäänkin tulivat koulusta parin kaverin kanssa meille, ja olin laittanut ruuan, niin että sitä ei sattunut olemaan ylimäärästä.
Oma alkoi siinä syömään, ennen läksyjen tekoa.
Ko.kaveri paukkaa sieltä paikalle, että "mitä nä syöt?minäki voin ottaa!
ompa nälkä, en oo syöny 4 tuntiin"
Minä että "valitettavasti sitä ei nyt ole enempää, kun en tienny ruokavieraista, niin en tehnyt enempää"
Kaveri että "meen sitten kotiin syömään"
Oma tahto leipää, ja kaveri heti, että "minäki voin ottaa!"
Laitoin sitten molemmille kavereille kanssa leivät, kun tuntuvat olevan niin nälissään.Ja vain toinen kiitti.
Kyllä minusta kiitos kuuluu hyviin käytöstapoihin.
Ja paras oli tässä, kun ite en ollu kotona, niin mies sano, että oli tullut olohuoneesta keittiöön, niin tää kaveri oli ollu ite tekemässä jääkaapilla leipää.
Ihan rehellisesti, nauvunko nyt ihan turhasta?
Ei me nyt konkkaan mennä siitä, että syö meillä, mutta silti jotenkin vähän närästää, kun aina ollaan vailla.