\
Mä tarkoitin, että näiden sääntöjen mukaan pitäisi elää mutta tiedän, että poika joskus lipsuu. Silloin otetaan sääntölista kouraan ja kerrataan, että mitäs ollaankaan sovittu ja kuinka pitää tehdä.
Ja kiitos kysymästä, ei ole ainoa. Meillä on lisäksi teini ja kaksivuotias.
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 17:01 Malviina kirjoitti:Tee mieluummin lista jonka mukaan eletään eikä PITÄISI elää, jos et kuitenkaan lapseltasi vaadi sitä, lapsen mielestä se on ihan sama onko niitä sääntöjä vai ei, kun ei niitä pakko ole noudattaa, kun vaan pitäisi...![]()
Ja onko se liika sääntöjen keskellä eläminen tarpeen viisi vuotiaalle?
Pakko kysyä onko hän ainoa lapsesi??
Mä tarkoitin, että näiden sääntöjen mukaan pitäisi elää mutta tiedän, että poika joskus lipsuu. Silloin otetaan sääntölista kouraan ja kerrataan, että mitäs ollaankaan sovittu ja kuinka pitää tehdä.
Ja kiitos kysymästä, ei ole ainoa. Meillä on lisäksi teini ja kaksivuotias.