Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Juuri näin:Noo--- tiedutosvälineitä ja lastensuojeluasioita melko paljon seuranneena TIEDÄN, että internet on tuonut aivan uuden ulottuvuuden pedofiiliongelmaan.
Mutta joo, taidat tosiaan olla vähän jääräpäinen, etkä voi myöntää olevasi väärässä... Ja haluat viimeisen sanan... En jaksa enää vääntää sulle tästä.
No tottakai mäkin tiedän, että Internet on tuonut aivan uusia ulottuvuuksia pedofiiliongelmaan. Kukapa vähänkään uutisia seuraava ei sitä tietäisi.
Mutta tiedän myös sen, että pedofiilejä on ollut jo ennen Internettiäkin. Sekä sen, että heitä liikkuu tuolla ulkosalla siinä missä meitä muitakin. Sekä sen, että lapsen kuvan laittaminen nettiin ei tee hänestä taattua pedofiilin uhria, eikä lapsen kuvan laittamatta jättäminen tarkoita sitä etteikö pedofiili voisi silti häntä kyylätä ja hänestä haaveilla.
Eli ei kannata pelätä hysteerisenä nettiä, ja samassa unohtaa muut riskit.
Maalaisjärjen käyttö on ihan sallittua tässäkin asiassa.
Sulla on oma katsantokantasi, ja mulla omani. Se ei kuitenkaan tarkoita että mä olisin väärässä, tai antaisin lapseni ilomielin pedofiilin leikkikaluksi, tai asettaisin heitä muuten vaaraan laittamalla heidän kuvansa nettiin.
no entä jos mä vaikka nappaisin tuolta sun tytön kuvan ja muokkailisin sitä pikkusen, eikö haittais?